דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקרים בתשלום - מה הם סקרים בתשלום ואיך זה עובד? 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2350 פעמים ]

חברות רבות רוצות לדעת  מה קהל הלקוחות הפוטנציאלי חושב על מוצר, מותג או שירות שהם מספקים. לשם כך חברות בארץ ובעולם נעזרות בכדי להשיג מטרה זו במחקרי שוק. מחקרי שוק און ליין נעשים באמצעות סקרים בתשלום, כלומר, גולש הנרשם לאתר סקרים  מקבל תמורה בעד עבודתו, וכן הוא מקבל את ההזדמנות להביע את דעתו והשפיע.


סקרים בתשלום

גולשים המעוניינים למלא סקרים עליהם  להירשם לאתר סקרים, להזין את פרטיהם האישיים (הנשמרים במערכת), ובקלות רבה הופכים להיות "חברי הפאנל", וזאת בכדי למלא סקרים בתשלום. סקרים בתשלום נשלחים ישירות לתיבת הדואר וניתן ורצוי לענות אליהם בהקדם, שכן ברגע שמכסת חברי הפאנל מלאה, אין צורך בעוד סקרים.  ברוב המקרים לקוח מבקש כמות של חברים פאנל העונים על סקרים. מעבר לכמות זו אין צורך בעוד גולשים, ולכן יש להגיב ולענות על סקר בסמוך לשליחתו. יש לציין שמילוי סקרים בתשלום אינה דורשת מחויבות מצד הגולש, ניתן להפסיק לעשות זאת בכל עת, ואין יחסי עובד-מעביד. כמו כן, ההרשמה לאתר סקרים היא מהירה וללא תשלום.

מילוי סקרים בתשלום, כפי שצוין, מאפשר לגולשים להביע את דעתם בענייני דה יומה, מותגים,  מוצרים, פוליטיקה, ספורט ועוד, וזאת בהתאם לדרישות החברה המזמינה את הסקר.


מה מקבל חבר פאנל העונה על סקרים בתשלום?

חברה המבקשת לדעת מה הציבור חושב פונה לחברה בעל מאגר מידע של חברי פאנל, וזאת מאתרת את קהל היעד המבוסס על מאגר נתונים של שלהם, כלומר, מאגר של חברי פאנל המבצעים סקרים בתשלום. בסיום הכנת הסקר הוא נשלח לחברי הפאנל ואלה ממלאים את הסקרים. על הסקרים, כאמור, מקבלים תשלום שיכול להיות קווי קניה, כסף,  Gift Cards או הטבות שונות.


איך מקבלים תשלום בעד הסקרים?

בדרך כלל כל סקר מקבלים  נקודות המומרות להטבות שונות כי שצוין. חבר פאנל ממלא טופס בקשה באתר ומבקש את להמיר את נקודותיו להטבה. ההטבה נשלחת בדואר, באם זה תווי קניה, או בדרך אחרת.

יש לציין כי סקרים בתשלום מתאימים לכל אחד ואחד ואינו דורש ידע או ניסיון קודם לבצע זאת. סקרים בתשלום מתאימים למי שאוהב להביע את דעתו, אוהב לגלוש באינטרנט, ונהנה לענות על סקרים.  סקרים בתשלום הם  אמצעי ליצור הכנסה נוספת אך יש לומר שאינה יכולה, לרוב, להיות הכנסה עיקרית.

בישראל ישנן מספר חברות המבצעות סקרים בתשלום, המתחרות על ליבם של הגולשים. לרוב, הגולשים רשומים לכמה אתרי סקרים ומקבלים באופן שוטף סקרים. כמו כן, חברות המבצעות סקרים בתשלום מבצעות תוכניות שותפים במטרה שחברי פאנל יגייסו גולשים חדשים לאתר הסקרים.  כמו כן, אתר סקרים רבים מציעים מבצע של "חבר מביא חבר".

חברת Panel View מסייעת בתהליך קבלת ההחלטות של חברות, ארגונים וגופים שונים במשק הישראלי באמצעות ביצוע מחקרי שוק בפלטפורמה אינטרנטית - סקרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב