דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלפים לרכב 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2903 פעמים ]

חלפים לרכב

חלפים לרכב הינו תחום רחב היקף בו בעלי הרכבים יכולים לחסוך מאות ואלפי שקלים ברכישה של חלפים שונים אצל חברה מתמחה ולא אצל מוסך מורשה של היבואן הרשמי. בשוק ניתן למצוא חלקים מקוריים, חלפים חדשים שאינם מקוריים וחלפים משומשים. כאשר המחיר של החלקים המקוריים הוא הגבוה ביותר וחלפים לרכב משומשים או חדשים הוא הנמוך ביותר. כאשר רכב נפגע בתאונת דרכים, חלקים ממנו נשארים שלמים ואינם נפגעים. אותם חלקים ניתן לנצל לצורך חלקי חילוף משומשים לרכבים אחרים.

בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים של חלפים לרכב יודעים להוציא מרכבים משומשים חלפים ללא פגמים – חלפים במצב מצוין, לנקות אותם ולהתקין אותם ברכבים אחרים. כאשר ברכב שלכם אין מושבים שלמים, המראות הצדדיים נפגעו או הטמבון נהרס, החלפה בחלפים משומשים תהיה הבחירה המצוינת עבורכם. בעלי מקצוע אמינים יודעים להמליץ מתי יש להשתמש בחלקים מקוריים ומתי בחלפים משומשים. חוק הברזל בתחום מורה על התאמת החלק אל הרכב שלכם. חלקי חילוף לרכב שנלקחו מרכבים אחרים בדרך כלל לא יכולים להתאים לרכב שלכם ויכולים לפגוע בבטיחות ובמראה הרכב.

איזה חלפים לרכב ניתן למצוא?

תחום חלקי חילוף לרכב כולל מגוון חלקים הן לתוך הרכב והן מחוצו. זה יכול להיות טמבון לרכב, דלתות לרכב, חלונות לרכב, כנפי רכב, ידיות רכב, מראות לרכב וזה יכול להיות גם מושבים לרכב, מערכת פליטה, חלפים למזגן הרכב, חלקי מנוע, ראש מנוע, הגה לרכב, מצברים לרכב, מיכלי דלק ועוד.

יש גם חלקים מתקדמים יותר כמו מחשב לרכב שיכול לסנכרן את התפקוד בין כל מערכות הרכב. לא מדובר במחשב הדומה למחשב הביתי, אלה כרטיס אלקטרוני חכם עבור שליטה על ההגה, המנוע, תיבת הילוכים, ABS ועוד. החלק הנפוץ יותר להחלפה הוא מכסה המנוע או מכסה תא המטען אשר נפגעים בכל התנגשות קלה אפילו. ניתן לבצע החלפה של המכסים הללו גם באמצעות שימוש בחלפים משומשים. כאשר מדובר בחלקי חילוף למזגן הרכב ניתן למצוא חלפים לרכב כמו רדיאטורים, מדחסים ומאווררים.

היתרון הגדול של רוב חברות החלפים לרכב וחלפים לקטנועים הוא התקנה מהירה גם אם הדבר נעשה במקומות סבוכים שדורשים פירוק הפאנל או חלקים אחרים ברכב. הניסיון של עובדים מנוסים בחברת חלקי חילוף לרכב מאפשר להם לבצע עבודה איכותית ונקייה שאינה משאירה סימנים. חברות מסוימות מציעות אחריות על החלקים ועל ההתקנה אשר ניתנת בכתב לטווח ארוך – בהתאם לחלק הרלוונטי. אז אם יש צורך להחליף חלק פגום ברכב שלכם או לשדרג את הרכב באמצעות הוספת חלקים משומשים שייתנו לרכב שלכם יתרון על פני אחרים, הדרך הטובה היא ללכת על חלפים לרכב.

מאמר זה נכתב לחברת אופיר חלפים המעניקה את מכלול השירותים לרכב.


שותיפם לכתבה - רונאל טמיר.


מצברים לרכב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב