דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה שאלות על השכרת רכב בספרד 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 21004 פעמים ]

בהגיענו לבחור להשכיר רכב לחופשה שלנו, בארץ ובחו"ל ובספרד עלינו לשאול את עצמנו מספר שאולת

ראשית צריך לשאול האם צריך בכלל להשכיר רכב בספרד
?התשובה לשאלה זו משתנה בין תייר לתייר ותלויה בעיקר בטיול המתוכנן, כלומר השאלה המרכזית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה מהות החופשה אותה אתם מתכננים?אם אתם מתכננים לסייר רק בערים המרכזיות תמנעו הזמנת רכב! צפוף לא נוח את הרכב תזמינו רק אם מיועד לטיול שכולל נסיעות רבות במרחבי ספרד וכפריה הקטנים או כאשר אתם רוצים לחצות לעבר מינות שכנות כמו צרפת, אנדורה ופורטוגל.

השאלה השניה אותה צריך לשאול בתכנון חופשה בספרד היא האם להזמין רכב בחופשה עצמה או דווקא בבית לפני?מניסיון שלי, אין שום סיבה להזמנת הרכב בזמן החופשה עצמה. הדברים אמורים הן בהשכרת רכב בספרד, והן בכל מקרה של השכרת רכב בחו"ל. הסיבה לכל היא שהעמלות שאתם משלמים במלונות ובדוכנים גבוהות במיוחד והיום, כשניתן לבצע השוואת מחירים פשוטה וברורה שאפילו תומכת בשפה העברית, אין לדעתי שום הצדקה לא להזמין מראש את הרכב דרך המחשב בבית הדברים אמורים גם בבחירת מלון (ראה מלונות בספרד).

השאלה השלישית איך משיגים את המחיר הטוב ביותר, אני מציע להשתמש במגוון מנועי החיפוש להזמנת רכב הקיימים באנטרנט תוך הקפדה על הפרמטרים החשובים לכם (כמו גודל הרכב, מיזוג אוויר, גיר אוטומטי או ידני וכדומה). 

עוד מספר נקודות מידע חשובות למזמין רכב לספרד: חוקי תנועה בספרד מזכירים את אילו בישראל: כיוון נסיעה, הוא בצד ימין של הכביש והמהירות המותרת בספרד היא 50 קמ"ש בדרך עירונית, 55-90 קמ"ש בדרך בין עירונית ו-74-120 קמ"ש בדרך מהירה.בנוסף ספרד מכבדת את הרישיון הישראלי, לכן מבחינת המשטרה אתם מכוסים. אלא ששימו לב חלק מחברות השכרת הרכב לא יאפשרו לכם לשכור רכב אם לא תוציאו רישיון בין לאומי.

רוב מערכות הכבישים בספרד עברו שיפוץ רציני והנסיעה בכבישים המרכזיים נוחה וקלה (בפריפריה ישנם עדיין כבישים ישנים וצרים) כבישים המהירים בספרד מכונים autopista ומסומנים באות N. כבישים מהירים שבהם נגבית אגרה מכונים autopista de peajes ומסומנים באותיות AP.

ישנם עוד פרמטרים רבים חשובים למי שבוחר לשכור רכב בספרד כמו תקנות של  נהיגת חורף (למי שנוסע בחורף ולאזורים הצפוניים), היבטים של חנייה בספרד במיוחד למי שנוסע לערים הגדולות כמו ברצלונה או מדריד) האם אפשר לעבור למדינות שכנות באותו רכב ( על רגל אחת לפורטוגל/צרפת אין בעיה לאיים הקאנריים וכבר יש בעייתיות) וכדומה  וכדאי לבדוק אותם לפני ביצוע ההזמנה אבל על זאת ועוד במאמרים הבאים. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב