דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצאים לכם מקומות קטנים לאירועים מקסימים 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 1430 פעמים ]

חולמים על אירוע שיזכר לדורות?

מי לא מפנטז אירוע שכולם יזכרו, אבל מה למעשה אנשים זוכרים מארוע? שמלת הכלה, האוכל, השירות, וכמובן את המארחים. יש מצב שלא תאמינו, אולם למרבית האנשים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

בוחרים מיקום לארוע


מקום האירוע שתבחרו אמור לשקף אתכם ואת מה שחשוב לכם. וילה בכפר שמריהו תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה בזמן שקיעה בים תעיד על ילדותיות מבורכת, גן או אולם אירועים חגיגי ירמוז על מעמדכם הגבוה בעוד שגן קטן יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לחלום על טקס בר מצווה מלכותי ומפוצץ, אבל לרוב שאחרי שלב התכנון קולטים בעלי הארוע לדאבונם שזה לא מה שלמעשה הם רצו. אז לפני שאתם מזמינים גן אירועים חשבו בהיגיון אם לאמיתן של דבר האולם הזה הוא אכן אתם. רוצים לקרוא בהרחבה? לחצו כאן לפרטים נוספים.

מה אוכלים באירוע?

לדעת כלל האנשים אחד המרכיבים המורכבים הוא האוכל. זה אולי נשמע יומרני, אבל רוב המוזמנים משתוקקים להינות והדבר החשוב להם ביותר הוא האוכל שמוגש.

טרם בחירת המנות תנסו לחשוב בקפידה מי מרבית האנשים שיתפסו את החלק הענק ביותר בשמחה שלכם. אם לרעתכם מדובר באנשים מהמעמד הבינוני, אוהבי אוכל הביתי, אז כנראה כדי שתלכו על אוכל עממי יותר. אם לרעתכם מדובר באנשים צעירים מהדור החדש תלכו לכיוון אוכל טבעוני, אם זאת חגיגת יום הולדת והרוב יהיו בה ילדות וילדים אז מומלץ ללכת על אוכל צעיר המכיל צ'יפס, נקניקיות ועוד.

ברוב המקרים אף פעם לא ניתן לרצות את כולם, על כן רצוי לקבוע תפריט מורכב וצנוע, פופולארי וייחודי. בדרך זו יהיו לרוב האורחים מספר אופציות להחליט. לסיכומו של עניין, תמיד עדיף שיהיו הרבה חלופות במקום כמה מנות בודדות.

עיצוב הטקס

אם נותר לכם זמן מיותר וזה עקרוני מבחינתכם לגרום לתחושת וואו אצל רוב המוזמנים, תצרו קונספט, משהו מיוחד ובנוסף על זה משהו שחשוב לכם שהאורחים יבינו. כשם שבחירת מיקום האירוע, גם העיצוב בעל משקל גדול.

בכל הקשור לזה לאמיתו של דבר אין גבול לדמיון; אפשר להשתמש בהכל, או, למשל, להדגיש דברים אחדים; צבעי הערב (אירוע בלבן, הדגשת רק 2 צבעים), תפאורה (ציפורים ודקלים) עיצוב הפרחים ועוד, רק תיתנו לעצמכם לדמיין. לעיתים קורה שטקס אישי מתהפך להיות גם האירוע של ההורים של בעלי השמחה, על כן דווקא בנושא רגיש זה, זו האופצייה הכי טובה להביא את היחודיות שבכם.

בשבילכם הכי חשוב זה אולמות אירועים קטנים?

הכי הכי פשוט זה לנסות לרצות את כולם, אבל זכרו כל הזמן שלמרות הכל זה הארוע הגדול שלכם. היה ויש דבר שאין מצב שאתם מוכנים לבטל אותו אפילו אם הוא, לא מקובל על משפחתך, היו נחושים. תסבירו לכל מי שצריך בצורה שקטה שזהו בכל מקרה האירוע הוא שלכם. הקשיבו לתחושת הבטן ותנו מקום לדבר שהכי חשוב לכם.

אם אתם מתים למצוא חומר נוסף לגבי תחום זה חיזרו אלינו, וחגגו אירוע מהנה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב