דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים של ממד 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2526 פעמים ]

בעבר המונח 'עיצוב פנים' היה מונח לא מוכר, ולא היה לנו צורך ממשי בעיצוב אומנותי או פונקציונלי של פנים הבית. הסתפקנו ברהיטים פשוטים, אולי גם קצת צבע בקירות וכמה תמונות שתלויות על הקיר. בימינו הדברים מאוד השתנו והתחום של עיצוב פנים התפתח מאוד והיום הינו מאוד פופלארי ולחלק גדול מהאנשים אפילו הכרחי. ישנם זרמים שונים בסגנונות עיצוב הבית כמו פאנג שוואי, עיצוב קלאסי, עיצוב רוקיסטי ועוד. וכל אחד בוחר את הסגנון המתאים לו ביותר.

אחת הסיבות לעיצוב הבית היא שכיום אנחנו מבלים הרבה משעות הפנאי שלנו בבית, כמו גם יש לנו שטח מחיה יחסית קטן ואנחנו צריכים להפוך אותו להכי נוח, נעים ומזמין שאפשר. ברוב המקרים פונים למעצב פנים שיסייע להחליט איך לעשות את המשימה בדרך הכי קלה, מקצועית וכמובן מרשימה. עם זאת, יש הרבה אנשים שחושבים שיש להם את הכישורים הנחוצים על מנת לתת את הטאצ' הייחודי לבית, ועושים זאת בעצמם: הם מעצבים את חדר האורחים, הסלון, המטבח, חדר השינה והחדר לילדים. ברוב המקרים חדר ממ"ד נותר בודד במערכה של העיצוב, והוא אינו נכלל במרחבים שיש לעשות בהם סדר. נהפוך הוא, ממד הופך לא פעם למעין מחסן של הבית, אליו מגלים את כל הרהיטים הישנים שלא רוצים לזרוק, מכשירי החשמל וכלי הניקיון שצריך לאחסן ואין איפה.

הממ"ד כשמו כן הוא, מרחב מוגן דירתי, אמור לתת לדייריו את האופציה  הטובה והיעילה ביותר להגן על עצמם בעת התקפת טילים כל שהיא. בתוך המציאות הישראלית כמובן שאיום זה שריר ותקף.  מתוך השימוש של הממ"ד כחדר בטחון , רוב הדיירים מבינים שאין טעם לרהט אותו במיוחד, אם הרהיטים יצטרכו להיות מוזזים בשעת חירום. הפתרון הקל כאמור הוא לאפסן בו כל מיני חפצים שהעולם כמו שכח מהם, אבל זו טעות נפוצה. חדר ממ"ד אמור להיות חדר שנוח להיכנס אליו ולשהות בו בשעת חירום, וכדאי שהוא לא ישמש כמחסן. כדאי לאחסן בו חפצים או ריהוט שקל להזזה, אך עם זאת, כדאי לנצל את השטח של החדר למשהו יעיל ומועיל. אפשר לעשות שם חדר ישיבה נוסף עם כורסאות קטנות, וכך החדר יהיה גם נאה, גם שימושי וגם אופציונלי לפינוי מהיר בשעות חירום ומצוקה.

בבתים שאין ממ"ד ויש צורך ב בניית ממ"ד באופן מיוחד עלולה להיווצר בעיה של חוסר מקום, ואובדן של מרחבים שימושיים תוך ביתיים. מאוד כדאי לפנות למעצב פנים מנוסה על מנת שבניית הממ"ד תהיה הכי פחות מזיקה שניתן לשטח השימושי של הבית

היי לכולם. אני סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה ומתעניינת בנושאים של אומנות, פילוסופיה ורפואה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב