דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לצאת מהמינוס בבנק? 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 1742 פעמים ]

אימון אישי עבור מחיקת מינוס בבנק.

יש לכם מינוס בבנק? אז אתם שייכים לרוב רובם של הישראלים שרגילים לחיות על חובות. כאן תקבלו טיפים ודרכי התמודדות בשיטת אימון אישי איך תוכלו לצמצם את המינוס עד למחיקה הגמורה של החובות שלכם בבנק שיהיה לכם בהצלחה.

עוד לפני שמתחילים למה אנחנו בחובות?

זה לא משנה אם אתם בעשירון העליון או בתחתון אתם נמצאים במינוס כי פשוט זה נח לצרוך יותר ממה שמרוויחים. מחקרים מראים שטבע האנשים לצרוך כ 15% יותר כסף ממה שיש, ואת זה בדיוק אנחנו חייבים להפסיק. אתם צריכים להבין איפה הולך הכסף אחרת תהליך אימון אישי שאתם מתכננים ייכשל עוד לפני שיתחיל. עכשיו בשלב זה של אימון אישי אתם צריכים לאסוף את כל החשבוניות שיש לכם כולל את חשבונות החשמל, ההוצאות שיש ואפילו הקטנות ביותר. אני מציע לכם לרשום את הכול אפילו שקל בודד שאתם נוהגים לתת כצדקה בקופה במכולת. עכשיו שהכול מתועד אפשר לעבור לחלק הבא של האימון אישי שלנו.

צמצמו הוצאות.

אחרי שבמשך חודש שלם עקבתם על כל ההוצאות שלכם וכמובן תיעדתם אותם בכתב. אתם מוכנים להמשיך עם אימון אישי שלכם. כאן אנחנו צריכים לצמצם כמה שיותר הוצאות ותאמינו לי שיש איפה לצמצם.  נתחיל בסעיף המזון. לא תאמינו אבל אפשר לחסוך כמו כלום 50% מההוצאה הזו ואני עוד צנוע. דבר ראשון תשווה מחירים ביין הסופרמרקטים השונים. לצורך זה תבדקו את מחירם של כ 5 מוצרים שונים שלא נמצאים במבצע בין הסופרמרקטים וחנויות מזון שונות, תבדקו גם חנויות שנמצאות רחוק ממקום מגורכם כי כחיסכון יכול להיות משמעותי.עכשיו אתם יודעים איפה יותר זול לקנות מזון אבל זה לא נגמר כאן. בתוך אותה חנות שנבחרה יש גם שם הבדלים משמעתים בין במוצרים השונים. לצורך זה אני אתן את הדוגמה של שמן קנולה של ליטר אחד (מדובר בדוגמאות בלבד) אל תקנו ישר מה שעומד לפני העניים שלכם אלא תשווה ותבדקו מה יותר זול. יש בקבוק שעולה 10 שקלים ויש ב 12 שקלים ויש גם ב 15 שקלים. שימו לב שבדוגמאות האלה ההפרשים הם לא רק 2-5שקל אלא מדובר בין 20% עד 50% עם תקפידו רק כך לקנות מזון בסוף החודש אתם תגלו עשרות אחוזים חיסכון.

המשך של אימון אישי תבשלו בעצמכם.

אנשים רבים לא מודעים לזה אבל ההבדל בין ההוצאות של בישול בבית לבין אוכל מוכן או יותר גרוע לאכול בחוץ יכול לגרום לכם להרוויח אלפי שקלים בחודש. אם אתם לא יודעים לבשל בחלק זה של אימון איש אתם תקנו ספרי בישול. זוג שרגיל לאכול רק אוכל ביתי והוא יודע לקנות נכון כמו שכתבתי למעלה 800-1000 שקלים מספיקים עבורו עבור אוכל. וזה במקום 2000-2500 שקלים אם הם אוכלים בחוץ או כאוכל מוכן. עוד אימון איש שקשור למטבח דוגמאות במקום לקנות פיצה שצריך רק לחמם תקנו ספר איך אופים פיצות זה יותר זול, יותר בריא ואפילו יותר טעים. כנ"ל לגבי בורקסים, או כל אוכל מהיר אחר.

תמשיכו לחפש איפה לצמצם בהוצאות.

אם הצלחתם עד עכשיו בתהליך אימון אישי שלכם תמשיכו עוד הלאה לצמצם בשאר הוצאות דוגמאות ותרו על הרכב שלכם כי להחזיק רכב עולה אלפי שקלים בחודש וחבל, אם אתם שוכרים דירה תבדקו את האפשרות למצוא יותר זול, תקנו בגדים אחרי שהשוויתם מחירים בין החנויות השונות, נופשים זה הסעיף הראשון שאתם צריכים לוותר עליו כך תחסכו עשרות אחוזים מההוצאות החודשיות שלכם עד שתצאו מהמינוס.

כותב מאמר זה הינו יזם אינטרנט, ובעל אתר בנושא אימון אישי


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב