דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקומות לאירועים קטנים 

מאת    [ 15/08/2012 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 1876 פעמים ]

החלטתם להתחתן? מזל טוב! מה אתם מבינים באירועים? זה בדיוק הזמן להבין את כל הפרטים החשובים באמת על חתונות גדולות... אתם יכולים להכיר טוב יותר את ענף האירועים והחתונות: גן אירועים, שירות הפקת חתונות ותקליטנים!

נו, כבר מצאתם אולם אירועים?

העניין החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא גן האירועים שבו תחגגו. זה עשוי להיות גן אירועים, וייתכן וזה יהיה ביער קסום. רק אחרי קבלת ההחלטה על מיקום החתונה, אפשר לחשוב ברצינות על מועד החתונה, סגנון הארוע ולבחור את כל אותם הדברים הקטנטנים שיעשו את הארוע לבלתי נשכח. למה לא להתחיל לתכנן?

על פי מה להחליט על גן אירועים? צריכים אולם אירועים קטן?

הרבה מהזוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים לפני שמחליטים, ולא בכדי. גני אירועים רבים הינם שונים בכל מיני היבטים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, רמת העיצוב, אופן הגשת האוכל וכמובן המיקום בישראל. אתם חייבים לדעת מראש מה אתם חפצים להרים, זה יסייע לכם כאשר תחפשו את המקום שלכם…

כשבאים לגן אירועים בשביל להתרשם בעצמכם, חובה לשים לב לדברים מסויימים: האם האזור עושה רושם של נקי והגייני? המרחב בכלל מספיק לכל האורחים שלכם? כמה בערך עובדים באמת עובדים במקום? אף אחד לא מעריך בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או מקום עם מפגעים... בשביל להימנע מפאדיחות במהלך האירוע, בדקו שאתם זוכים במענה לשאלות הרציניות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את טקס החתונה תארגנו פעם אחת ויחידה (או כך לפחות אנו מקווים...), בדיוק בגלל זה אין כאן מקום לטעויות. איך מארגנים את החתונה? מומלץ לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! למשל, בהנחה ותמיד דמיינתם מקום עם יונים חיות, אז אתם צריכים להגשים את החלום…

לאן ממשיכים מכאן?

אם סוף סוף מצאתם מיקום לחתונה - אפשר להתחיל לשקול את הפרטים הקטנים. למשל, סוג של עיצוב שולחנות... אם איכשהו עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם אנשי מקצוע שיש להם מעט ניסיון בעיצוב ויופי, אפשר בלי בעיה להביא לידי כך שהארוע שתחגגו יהיה הכי מקסים ואוריגינלי. בעזרת שימוש בזרי פרחים, רק דוגמא קטנה, ניתן להיטיב עם את סביבת החתונה. האורחים שלכם שיבואו ירגישו ממש מהדקה הראשונה שהדיבור הוא על אירוע סוף הדרך ויבלו כפי שכנראה עוד לא יצא להם בעבר... זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק לאחר שגמרתם עם ענייני העיצוב, באפשרותכם לדאוג לפרטים קטנים…

ללא מעט אנשים הייתה הזדמנות מתישהו בחייהם להיות מוזמנים לחתונה של קרובי משפחה. ארועים שכאלה הם כמעט תמיד דומים - "דגים", וודקה זולה ופטנטים חרושים. אם השאיפה היא לתכנן מסיבה מזן שונה, ישנו צורך בקמצוץ השקעה של משאבים ואפילו יצירתיות. באופן זה, יזכירו את טקס החתונה שלכם גם עוד שנים רבות מעכשיו... עדיין אין ברשותכם ספקים לאירועים?

והכי חשוב זה המזון...

בשביל מוזמנים הדבר הכי חשוב זה המזון שתגישו. בחירת שירות הקיטרינג עשויה להשפיע על הזיכרון מהחתונה, מהסיבה הזו בכלל לא כדאי להתפשר או לזלזל בבחירה זו. אז באמת רצוי ללכת על אוכל גורמה וצלחות במימדים סבירים. אין מישהו שבאמת רוצה לאכול מזון רקוב או אחד שבא בצלחות קטנות. באמת שכדאי לבזבז טיפה כסף בשביל לדעת שהאוכל שיוגש יהיה עשוי בטוב טעם ומספק!

מוסיקה כבר השגתם?

רק אחרי שהאבסתם את האורחים שלכם, כדאי להעניק להם בידור, ויש המון שיטות למטרה זו. איך מתחילים? אין אפשרות לארגן הילולה רצינית בלי בכלל לציין מוזיקה. לא בא לכם לקרוא לאיזשהו דיג'י מקצועי? איתו אתם יכולים לשמח ולהקפיץ את חבריכם במשך כך הערב... עליכם לבחור ולהיסגר על סגנון מוסיקה מועדף, ואת שאר העבודה התקליטן יעשה עבורכם.

אחרי שקראתם את כל זה, תכנון חתונה בלתי נשכחת אף פעם לא היה פשוט יותר… לעצות וקריאה מעמיקה יותר - גלשו לאתר הבא. שיעבור בשלום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב