דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות לכולם 

מאת    [ 15/08/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2016 פעמים ]

כמה פעמים בחיים קרה לכם שנתקעתם בלי כסף? אין הכוונה שהיה חסר לכם שקל או שניים למדחן, או שלא הספיק לכם הכסף כדי לקנות מאפה בתוספת לקפה. הכוונה לזמנים בהם עמדה בפניכם הוצאה גדולה, אך לא הצלחתם לממן אותה מהכסף שקיים אצלכם, בשוטף או בחסכונות. מקרים כאלו יכולים לקרות מסיבות טובות, כמו אירוע גדול שמתקרב, אך גם מסיבות שאינן טובות, כמו מחלה שאינה מאפשרת לעבוד ומקטינה את ההכנסות, או אובדן עבודה. בתקופות כאלה אתם זקוקים לכסף, ולצורך כך סביר להניח שתיקחו הלוואות.

מאיפה לוקחים הלוואות?

הלוואות ניתן לקחת ממספר מקומות. רובנו פונים תחילה אל המשפחה שלנו ומנסים לברר האם הם יכולים להלוות לנו כסף. זו יכולה להיות אופציה טובה, כיוון שמדובר בהלוואה מהירה, בלי תנאים שונים ובעיקר בלי ריביות. מצד שני, רבים חוששים לערב עסקים ומשפחה. זה יכול להיות מתכון לצרות שונות וליצירת בעיות בקשרים המשפחתיים. לפעמים בני משפחה רוצים להלוות כסף אך אין להם את האפשרות המעשית לכך. אלו הסיבות שמרבית האנשים פונים למקומות מוסמכים ורשמיים, אשר עוסקים בנושא של הלוואות.

הלוואות דרך בנקים

הבנקים הוא המקום הראשון שנפנה אליו כאשר אנו זקוקים להלוואה. בנקים, מטבעם, מציעים מגוון רחב של סוגים של הלוואות : לאנשים פרטיים, לצורך רכישה או שיפוץ דירה, לעסקים קטנים ולעסקים גדולים. בנקים הינה הדרך הישנה והבטוחה כדי לקבל הלוואה. חשוב לדעת, כי בתהליך של בקשת הלוואות מהבנקים יש צורך להשיג ניירת רבה: אישורים על חשבון הבנק, אישורי הכנסות, ערבים וכיוצא באלו.

הלוואות חוץ בנקאיות

בשנים האחרונות התפתח ענף חדש אשר הלך ותפס תאוצה בתחום זה: הלוואות חוץ בנקאיות . מדובר בגורמים פיננסיים שונים, כמו חברות אשראי וחברות ביטוח, אשר מציעות אפשרות של הלוואות אשר אינן תלויות בבנק עצמו. בנוסף, הלוואה מסוג זה הינה הלוואה שניתנת במהירות. לפעמים מספיק רק להרים טלפון, לתת פרטים ולקבל את ההלוואה תוך יום או יומיים. עם זאת, הריביות בהלוואה מעין זו לרוב יהיו גבוהות יותר מאשר המוצעות בבנק. מומלץ לעשות את השקלול של כל הנתונים ולבחור בהלוואה אשר מתאימה לך ותענה על הצרכים שלך כראוי.

הלוואות חוץ בנקאיות

בשנים האחרונות התפתח ענף חדש אשר הלך ותפס תאוצה בתחום זה: הלוואות חוץ בנקאיות . מדובר בגורמים פיננסיים שונים, כמו חברות אשראי וחברות ביטוח, אשר מציעות אפשרות של הלוואות אשר אינן תלויות בבנק עצמו. בנוסף, הלוואה מסוג זה הינה הלוואה שניתנת במהירות. לפעמים מספיק רק להרים טלפון, לתת פרטים ולקבל את ההלוואה תוך יום או יומיים. עם זאת, הריביות בהלוואה מעין זו לרוב יהיו גבוהות יותר מאשר המוצעות בבנק. מומלץ לעשות את השקלול של כל הנתונים ולבחור בהלוואה אשר מתאימה לך ותענה על הצרכים שלך כראוי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב