דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם העיצוב של האתר שלך באמת עובד ? 

מאת    [ 14/08/2012 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 1769 פעמים ]

עיצוב אתר טוב להצלחת בית העסק שלך
פעמים רבות שמעתי בקהילת מקדמי ובוני אתרים שאני מנהל את הטענה כי עיצוב אתר צריך להיות יפה. זה נכון שאתר צריך להיות יפה ונעים אך יש לזכור כי האתר צריך קודם כל לשרת את מטרות בית העסק ולכן כדאי שנתייחס לעיצוב במקרה זה כאל עטיפה יפה. אפשר לומר שעיצוב אתרים טוב זה עיצוב שבסופו של דבר יניע את המבקר באתר לביצוע פעולה.

עיצוב אתר – מה כדאי לקחת בחשבון
בבואנו לעצב את האתר נשקיע מחשבה בכמה אלמנטים אשר יבטיחו לנו כי בסוף התהליך יהיה לנו אתר שיכול לקדם את בית העסק שלנו ויהפוך את האתר שלכם למכונת שיווק משומנת ויעילה. מה שיעבוד בעסק אחד לא יעבוד טוב בשני. על כן, חשוב להבין שהקמה ועיצוב אתר איכותי הינו אסטרטגייה בפני עצמה המותאמת במיוחד לצרכי העסק שלך ובדומה לעיצוב תדמית, עיצוב האתר צריך להשיג מספר מטרות ולא רק להיות יפה. המטרות שיש לקדם מלבד עיצוב האתר הן קידום האתר, שיווק בית העסק, יצירת אמון, בניית סמכות והנעה לפעולה. במידה הפעולות הללו יעשו בסדר הנכון, הן יביאו לידי מכירות ורווחים לבעלי האתר. אסטרטגיה זו יכולה להיות מושגת הודות ל תוכן הארוז בעיצוב מתאים שהינו חלק מאסטרטגיית השיווק של בית העסק.

עיצוב מותאם אישית או עיצוב מתבנית?
לקוחות רבים מתעניינים בבנייה ועיצוב אתר מתבניות עיצוב). ישנן בשוק תבניות יפהפיות במחירים זולים מאוד. הבעיה היא שתבנית שכזו אינה ייחודית ולא עוצבה בשילוב האסטרטגייה השיווקית שלך. במקרים רבים, השימוש בתבניות מוכנות עושות יותר נזק מאשר תועלת. בנוסף, מסוג זה יכולה לשמש עוד מאות ואלפי אתרים אחרים. שימוש שכזה אינו תואם אסטרטגייה כל שהיא ויכול לפגוע במיתוג ובייחודיות של החברה שלך. לכן, הכרחי לעצב אתר המותאם אישית לאסטרטגייה השיווקית, למיתוג ולעסק שלך שיבדיל אותך מהמתחרים.

כמה מילים על מערכת ניהול תוכן התומכת בעיצוב וקידום אתרים
אנו נתקלים לא אחת באתרים מדהימים מבחינה עיצובית, מושקעים באנימציות וסרטוני פלש ועוד כאשר בעלי אתרים אלו מגיעים אלינו בתלונה שאף אחד לא מגיע לאתר שלהם ולמעשה אתרים אלו לא יצרו פניה או מכירה מעולם. ובכן, כפי שהזכרנו לעיל, זה לא מספק לעצב את האתר היפה ביותר בעולם. על מנת שהעסק גם ירוויח מכל הסיפור הזה, הוא צריך לדאוג לייצר פעילות שוטפת באתר שתגרום למבקרים ללכת במסלול המיועד עד לפנייה לבית העסק. על מנת להשיג מטרה חשובה זו כדאי להשתמש במערכת המותאמת לאופטימיזצייה למנועי חיפוש ולעיצוב שיווקי נכון המתאים לתרבות הגלישה.
אנו עובדים עם מערכת אדממה אשר עוזרת להשיג את כל המטרות החשובות המוזכרות לעיל. עם זאת, ישנן מערכות אחרות שיכולות לספק תוצאות איכותיות ומקצועיות. מערכת ניהול תוכן מתאימה מהווה את היסודות להצלחת האתר לאורך זמן.

התאמות לטלפונים ניידים
יותר ויותר אנשים משתמשים כיום בטלפונים הניידים בכדי לבצע חיפושים באינטרנט. לפיכך, חשוב לשים לב שאתר בית העסק יהיה יעוצב באופן מיוחד לכך ויוקם על מערכת התומכת בניידים למינהם. האמת שזוהי משימה כמעט בלתי אפשרית כיום יש ריבוי גרסאות ומגוון רב של מכשירים ניידים. אפשר לפתור זאת על ידי הקמת אתר שיתמוך ברוב הגרסאות. אם אפשר, רצוי להקים אתר סלולרי נפרד עבור המשתמשים הניידים שלך. יש אפשרות גם ליצור אתר כאפליקצייה לניידים. על אף הקושי שזה יכול להערים להזניח תחום זה משום שבכל הקשור לטכנולוגייה של סלולר קצב ההתפתחות רק הולך וגדל. לכן, מומלץ, חשוב וכדאי לשלב נושא זה באסטרטגייה השיווקית של האתר והעסק שלך.

ירמיהו בן עמי מנהל ומפתח פרוייקט אדממה: תוכנה לבניית אתרים . בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב