דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי תואר שני במנהל עסקים 

מאת    [ 13/08/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2617 פעמים ]

הסטודנטים במחלקה מגיעים מקשת רחבה של תחומים, בכיתה אחת אפשר למצוא בוגרי תואר ראשון במשפטים לצד בוגרי תואר ראשון בעבודה סוציאלית ובוגרים מצטיינים מתחום המדעים המדויקים. במסגרת לימודי תואר שני במנהל עסקים מציעים המוסדות האקדמיים כמה מסלולים של התמחות.

הסטודנטים יוכלו לבחור את המסלול בהתאם להעדפות מקצועיות ותחומי עניין אישיים, ברשימת ההתמחויות המבוקשות אפשר למצוא: שיווק, מימון, ניהול בינלאומי, יזמות ומנהיגות עסקית. חברות רבות ממנות את הלימודים בעבור העובדים מתוך ידיעה כי MBA במנהל עסקים יהפוך את העובד לנכס של ממש בעבור החברה.

איפה אפשר ללמוד ותנאי קבלה

תואר שני במנהל עסקים ניתן למצוא כמעט בכל מוסד אקדמי, הביקוש הרב מעודד פתיחת פקולטות של מנהל עסקים בכל אוניברסיטה ומכללה. המכללות הפרטיות גובות שכר לימוד גבוה בעבור הלימודים במסלול היוקרתי ומעניקות למסלול כולו תדמית יוקרתית.

ריבוי המסלולים והמוסדות הופכים את התואר השני לנגיש יותר, כמעט כל מועמד שירצה ללמוד במסלול מנהל עסקים תואר שני יוכל למצוא מסלול מתאים. תנאי הקבלה משתנים בהתאם לדרישת המוסד, ברוב המקרים מבקשות האוניברסיטאות תעודת תואר ראשון עם ממוצע של 85 לפחות.

קורסי השלמה ולימודי אנגלית מתבקשים הסטודנטים להשלים בהתאם לסוג התואר הראשון והמוסד בו למדו. בוגרים של תואר ראשון במנהל עסקים יוכלו להתקבל ללימודי תואר שני ללא כל צורך בהשלמות רבות. שאר הבוגרים יתבקשו להשלים קורסים במבוא לכלכלה, סטטיסטיקה, אנגלית, מימון ועוד.

פרט לציוני התואר הראשון מייחסת ועדת הקבלה לתואר חשיבות גם לרמת הלימודים במוסד האקדמי בו למד המועמד ולהמלצות מקצועיות. את ההמלצות אפשר לקבל ממעסיקים, מרצים ומוסדות בהם המועמד נהג להתנדב. בחלק מהפקולטות זוכות ההמלצות לחשיבות רבה בקבלת ההחלטה.

המסלולים המבוקשים בתחום

תואר שני במנהל עסקים מהווה תחום לימודים רחב, תחת הקטגוריה מנהל עסקים נכללים נושאים רבים. התחום משלב לימודי כלכלה, יזמות, משאבי אנוש, פיתוח, ניהול ארגונים, שיווק, פסיכולוגיה, הנעת עובדים ועוד. מטרת הלימודים היא הקניית יכולות ניהול מתאימות לכל סטודנט, מבחר המסלולים מתאים לכל סטודנט את ההכשרה לה הוא זקוק.

את המסלול המתאים כדאי לבחור לאחר בחינת מספר אפשרויות ומציאת המסלול המתאים ביותר. תואר שני במסלול שמתמקד בשיווק מתאים לסטודנטים שמבקשים לעסוק בתחום בעתיד, המסלול מציע קורסים של פיתוח תכנית שיווקית, תולדות השיווק, פסיכולוגיה של המכירה וניהול תקציבים וצוותי עובדים.

תואר שני במנהל עסקים במסלול נפוץ אחר שעוסק במימון מכשיר את הבוגרים לעיסוק בניהול הכספים בארגון, ניהול משאבים, ייעול תהליכי הייצור, ניהול עובדים, השקעות, גיוס הון, חלוקת משאבים ותקציבים, תכנון אסטרטגיות פיננסיות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב