דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החתונה שלי 

מאת    [ 13/08/2012 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 1953 פעמים ]

החלטתם שזהו, הגיע הזמן לצעוד לעבר החופה, הגיע הזמן לשבור את הכוס, להקים בית בישראל, להשבע אחד לשני לעולמים הגיע הזמן להתחתן. אז אחרי שקיבלת טבעת אירוסין ואתה ירדת על ברכך ושרת לה סירנדה, כמובן אחרי שהסכמת וסיפרתם להורים – הגיע הזמן להחליט איך, למה וכמה וכמובן איפה מתחתנים?

 

אתם רוצים דווקא חתונה מאתגרת ושונה, מקום שיכניס אנדרנלין? אתם יכולים לעשות חתונה ולבחור "נושא" קונספט – לדוגמא חתונה ביער מרוחק, בין עצים חופה מדהימה ופסטורלית מנורות תלויות על העצים ושולחנות פזורים בין לבין... ומידי פעם כל מיני אלמנטים שמזכירים יער כגון: בובות של דובים קופצות ברחבה, תחפושות של חיות שתחלקו לאורחים בזמן הריקודים...  כמה זה יכול להפתתיע את האורחים שלכם...

 

קונספט נוסף שאפשר ל"השתמש" בו בחתונות  - יכול להיות נשף תחפושות, מתאים יותר אם מתחתנים בשבוע של חג הפורים... אתם יכולים לכותב בהזמנה שהאורחים מוזמנים להגיע בתחפושת מקורית ואפשרי גם לחלק לאורחים תחפושות או מסכות שתביאו אתכם עוד קודם לכן...  בהמשך לרעיון נשף הפורים תוכלו לעשות תחרות תחפושות ולתת פרס למנצח...

 

רוצים יוקרתי? חלמתם על שנדליר גדול? נרות בכל מקום? לבן? לבן? לבן? אז חתונה כזאת תתאים דווקא בוילה. כיום יש וילות רבות שאפשר להשכיר למטרת אירועים, יש וילות שמשקיפות לים ויש וילות עם בריכה גדולה שיכולה לשמש במסיבת הריקודים בברכה.

 

רוצים קטן ומצומצם? רוצים אינטימי ומסורתי? מה לגבי בתי כנסת? יש כיום הרבה בתי כנסת שערוכים לחגוג אירועי חתונה, אומנם לא תוכלו להזמין 500 איש, אך זוגות שדווקא רוצים חתונה צנועה וקטנה אך עם זאת מיוחדת ומרגשת יכולים דווקא לבדוק את האופציה הזאת.

 

אופציה נוספת לקטן ואינטימי זו דווקא מסעדה, אפשר לערוך טקס קטן וחגיגי וארוחה מתאימה – מעט אלמנטים של עיצוב ואם אתם מעוניינים אפילו לארגן רחבה קטנה למספר ריקודים – והופ חתונה קטנה וכייפית ומה שבטוח עם אוכל מעולה.

 

אתם דווקא מאלו שחובבי טבע? אתם מטיילים בכל יום שבת? אוהבים לישון באהל? החלטתם שדווקא להתחתן על חוף הים נראה לכם הכי מתאים לאופי ולאישיות של הזוגיות שלכם? גם בחוף הים אפשרי לארגן חתונה, אך כמובן כמו בכל מקום שאינו ערוך למטרה זו יש להפיק את האירוע החל מהשכרת ציוד ישיבה, קייטרינג, תאורה והגברה ועד שירותיים ניידים.

 

אתם פוחדים מהעניין של חתונה בקונספט מיוחד.... רוצים להתחתן בגן אירועים או אולם אירועים אבל עדיין מחפשים שתהיה חתונה שונה, גם "משחק" בימי  החתונה יכול להפוך את החתונה למיוחדת יותר. לדוגמת חתונת צהרים בכל אולם וגן אירועים יכולה לעשות את המאורע שונה וייחודי.

 

עליכם לזכור לאורך כל ההחלטות אותם אתם עושים בשביל הפקת החתונה שלכם, לכל זוג יש את המקום שיתאים לו הכי בעולם, לכל זוג יהיה "קליק" עם מקום אחר, לכל זוג יש את האופי שלו, הזוגיות שלו וכל זוג יודע מה מרגש אותו יותר ומה מרגש אותו פחות, כל זוג יודע מה ירצה לזכור עוד מספר שנים ולכן הכי חשוב שתבחרו משהו שאתם מתחברים אליו – שיהיה בהצלחה.

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב