כל הסיבות לכתיבת בלוג
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כל הסיבות לכתיבת בלוג 

מאת    [ 11/08/2012 ]
מילים במאמר: 358   [ נצפה 1275 פעמים ]

 
 

השימוש ברשתות החברתיות כמקום להביע עמדת מחאה או תמיכה ולשתף בחוויות האישיות ביותר, כבר מזמן הגיע לבקר והוא דורש אירוח ראוי, כולל הכיבוד. הרשת הפופולארית בארה"ב Tumbler, היתה הראשונה לפתוח את אתר הסיפורים וכעת גם פייסבוק החליטה להפנות אותנו אל חווית הבלוגינג, הראשונה עבור רבים מאיתנו.

האתר הישראלי הראוי ביותר מבחינה זו הוא כמובן קפה דה מרקר אשר לפני כמה שנים היווה את גולת הכותרת, יצא לפגרה קלה, ולפני כשנה חזר בגדול עם מנוע חיפוש פנימי וחיבור בנפש ישירות לגוגל. אם תרצו להתאמן אלו המקומות הטובים ביותר לעשות זאת בטרם תפתחו בלוג עצמאי משלכם. למה? קבלו חמש סיבות מצוינות:

לדעת להעביר את הסיפור שלכם באופן שירגש ויניע הוא החלק ההכרחי במאמצי השיווק של היום, שכן כל הסטטיסטות מצביעות לכיוון אחד- אנשים מגיבים להמלצות ושיתופים של חבריהם. הבלוג הוא מעין מגזין פרטי ואין צורך בכישרון כתיבה מיוחד או השקעה אדירה מזמנכם, מדובר במיומנות שצריך לטפח בעזרת תרגול בין אם פעמיים בשבוע או בכל יום.

פלטפורה אידיאלית להבעת עמדה, יצירת אכפתיות וקריאה לפעולה מבחינת מטרות נעלות עבורך. שיתוף של מידע חשוב אשר לדעתך יכול לשפר את חייהם של הקוראים, העלאת נושאים מאתגרים לדיון או הנעמת זמנם בחומרים משעשעים ביחד עם תמונות או סרטונים.

בעזרת ליטוש מיומנויות הכתיבה, ניתן לשפר את מיומנויות התקשורת שלכם. אתה ביישן ומופנם? אולי אינך יודע איך למכור את עצמך? כתיבה בבלוג תעזור לך להתגבר על המכשולים הללו. התקשורת באופן הדיגיטלי מאפשרת חשיפה נגישה ומכירת רעיונות באופן נועז יותר שאחרת לא היה מתקיים.

יצירת תדמית אמינה ומקצועית בעזרת היכולת למצב אותך כמוביל דעה בתחומך, משמע מומחה. מבחינת השיווק באינטרנט זהו נכס אמיתי, שאז ההשפעה מצטברת במנוע של גוגל בעקבות אזכורים וקישורים, ואף ייתכן כי חברות מסוימות או קולגות יציעו לך שיתופי פעולה.

הבלוג שלך הוא מרכז של מידע יעיל אשר ישמש כארכיון כארכיון בין אם לך או לאחרים, בין אם בתקופה הקרובה או בעוד שנה או שנתיים. הגולשים יוכלו לשחזר פתרונות ורעיונות שכבר נשכחו אך עדיין שימושיים ורלוונטיים.

בכלל, תודו שזה מרענן ויש בעניין איזו דחיפה קלה לאגו (וכולנו צריכים את זה מדי פעם), לדעת שקהל מסוים של אנשים מצפה לשמוע על אירוע כלשהו במהלך השבוע או לקבל המלצות מאותו טיול מדובר.. רק כדי לבדוק עד כמה רחוק הגענו..

ליאור בלצר WebNanny שיווק באינטרנט, תפעול המדיה החברתית, כתיבת תכנים שיווקיים, יצירת שיתופי פעולה וקד"מ 052-3033066 http://www.web-nanny.co.il/ http://www.facebook.com/LiorWebNanny

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב