דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי גגות: אלמנטים שיש להתחשב בהם 

מאת    [ 10/08/2012 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2281 פעמים ]

חיפוי גגות הוא נושא שאנחנו לאו דווקא חושבים עליו כאשר חושבים על הבית שלנו או על כל מבנה עליו אנו אחראיים, אבל כל מי שמגיע מהתחום המקצועי או כל מי שאי פעם בנה את ביתו מהיסודות יודע שזהו נושא חשוב מאין כמוהו, כמו בניית היסודות של הבית.

 

לגג הבית יש תפקיד של הגנה ויצירת חיץ בין העולם הפרטי האישי שלנו לבין העולם החיצוני. ההפרדה בין הפנים לחוץ היא חשובה לא רק מבחינה פיזית אלא גם מבחינה פסיכולוגית – גג שאינו אטום כמו שצריך אינו יכול לתת לדיירי הבית את תחושת הביטחון שבית אמור לתת.


לגגות יש גם משמעות סמלית – הגג נותן את האופי של הבית או המבנה ומקנה לו את המראה האסתטי שלו. באמנות פסטורלית תמיד אנו מוצאים בתם קטנים וחמודים עם גגות אדומים, ואילו במבנים מודרניים הגג גם כן ממלא תפקיד חשוב לא רק כקיר חיצוני השומר על המבנה אלא גם כגורם מעצב ודומיננטי על המבנה כולו.

וכאן אנו מגיעים לעבודה שמאחורי הקלעים הלא היא חיפוי גגות. זהו נושא שאסור להזניח בעיקר בגלל שהמבנה כולו תלוי באיכות האיטום של הגג . חיפוי גגות לא מוצלח יכול לגרור נזקים כבדים לפנים הבית  ולכן לא כדאי לחפף בנושא. את העבודה חייבים לבצע מקצוענים אשר משתמשים בחומרים איכותיים בלבד. חברה שעוסקת בתחום, שיש לה ותק וניסיון בתחום ושמכירה היטב את התחום.

יש כל מיני סוגים של חומרים בהם משתמשים כאשר מדובר בנושא של חיפוי גגות, וזה כמובן תלוי באיזה סוג של גג מדובר – חיפוי גגות יכול להיות ממתכת, או מפח, ישנם גם גגות מנחושת ויש חומרים מיוחדים לגגות עם פחי אוורור. כל הנושא של צנרת שעוברת דרך הבית זה גם נושא שקרוב לנושא החיפוי כי מדובר בחומרים דומים ועבודה מקצועית דומה. כך שכדאי לבדוק באילו נושאים בדיוק מתמחה החברה אליה אתם פונים ובמה היא יכולה לתת לכם את שירותיה.

כפי שאתם רואים התחום של חיפוי גגות, בידוד ואיטום גגות וגם גגות מנחושת הינו תחום מורכב מאוד. חברה עם וותק וניסיון תוכל לעזור לכם במכלול רחב של נושאים הקשורים לתחום של גגות. חברה כזו מן הסתם תשתמש בחומרים איכותיים אשר גם עושים את העבודה מבחינה הגנה, איטום ובידוד הגג ממפגעים חיצוניים אך גם נותנים מראה אסתטי ויפה למבנה ולבית. חומרים איכותיים גם יבטיחו שלא תצטרכו להתעסק עם הנושא לעוד הרבה שנים, שכן הם עמידים והזמן לא גורם להם להתכלות.

מבחינת מחיר, כמובן שכמו תמיד אנו ממליצים לעשות השוואת מחירים כי בגלל חשיבות הנושא מן הסתם יש לא כמה וכמה חברות אשר מציעות את שירותיהן בתחום, אבל שימו לב שכמו רוב הדברים החשובים וה"כבדים" גם כאן לא כדאי לחפש את הזול ביותר כי זה לא בהכרח יחסוך לכם כסף לטווח הארוך. עדיף, במקום זאת, להשקיע בחומרים איכותיים ובחברה איכותית.

 

מוגש בחסות אחים שחם - מומחים בחיפויים, גגות ופחחות איכותית.


אחים שחם - מומחים בחיפויים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב