דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב לימים מיוחדים 

מאת    [ 10/08/2012 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 977 פעמים ]

רבים כבר גילו כי השכרת רכב בארץ אינה נושא שרק אם אתה תייר כדאי לך לבדוק ולהשוות מחירים בין חברות שונות. היא מיועדת גם לישראלים כמוני וכמוך שחיים ועובדים פה. לפניכם כמה מצבים בהם אנו ממליצים בחום לפנות לחברת השכרה יחד עם סיבות המסבירות למה למרות שזה נראה יקר על ההתחלה, זה בכל זאת כדאי.

1. חופשה משפחתית
קיץ הגיע וחם וכל משפחה ממוצעת אורזת חפציה ולוקחת ילדיה ונוסעת לחופשה. בין אם לצפון או בין אם לדרום הנסיעה אל היעד ארוכה ומתישה, במיוחד אם כמו שציינו זו חופשה לא זוגית אלא משפחתית כלומר עם הילדים. כל הורה מנוסה יודע שלנסוע אם הילדים , אלא אם כן הם ישנים כל הדרך, יכול להיות אתגר שקשה לא להישאר בו עצבני אם הרכב בו אתם נוסעים הוא רכב לא נוח, שאינו מיועד לנסיעות ארוכות.

גם כשמגיעים ליעד, הנסיעות אינן נגמרות. באילת למשל מתניידים מהמצפה התת ימי אל עיר התנ"ך ואל המלון אך ורק ברכב. בצפון, גם כן, נוסעים מקיבוץ לקיבוץ וממסלול למסלול ברכב. כל הנסיעות האלו הן נסיעות לא פשוטות בחום אשר יכולות לשחוק רכב קטן ומשפחתי, לכן תעשו לעצמכם טובה ותשכרו רכב למטרה זו.

2. יום עמוס בסידורים
ישנם ימים בהם אי אפשר להיות ירוקים כמה שרק נרצה, ואין מנוס מלשים את האופניים במחסן ולהשתמש ברכב. באותה מידה קשה מאוד לחלוק בימים כאלו רכב אחד בין שני בני זוג ולכן חייבים עוד רכב אבל כמובן שלא משתלם בשביל יומיים שלושה ימים עמוסים ואפילו שבוע לקנות רכב נוסף.
ימים כאלו כולנו מכירים, בהם צריך לנסוע ליותר מפגישה אחת ביום, ומשם אל הסופר ואל הבנק... אלו ימים שנדמה שלא נגמרים אבל אם יהיה לכם רכב חדש ומפנק הם יגמרו מהר יותר.

3. כי האוטו קרס דווקא כשאתה חייב אותו
מה לעשות חוק מרפי הוא החוק הכי עתיק באנושות- דווקא שאתה צריך משהו יותר מכל הוא מאכזב, דווקא שאתה בונה ציפיות ותוכניות על משהו בטוח מאין כמוהו דווקא אז יש שביתה או משהו פשוט משתבש ולא עובד. מי לא מכיר את זה כשזה מגיע לרכב?
בסיטואציות כאלו, הפתרון הפשוט והנוח ביותר , במקום לשבור את הראש ולהיכנס ללחץ נוסעים אל סניף של חברת השכרת רכב בארץ ופותרים את הבעיה במהרה. החברה תספק לך חלופה אידיאלית תוך מספר דקות. רכב נוח ונעים ונקי, שנוסע לכל מקום שתרצה בלי כל הבעיה או עיכובים. לפעמים פשוט חייבים את השקט הנפשי הזה, ולכן אולי כדאי אפילו לשכור רכב כזה מראש אם מדובר בימים מאוד חשובים.

4. כי בא לך להתפנק
מה לעשות כאשר נוסעים ברכב חדש עם חלקים חדשים שאף פעם לא עושים בעיות כמו מצבר לרכב, רכב חדש עם כל הפינוקים מרגישים אחרת מאשר הרכב הרגיל והשגרתי שלנו, ובטח שיותר טוב מאשר נסיעה בתחבורה ציבורית. לפעמים מגיע לנו, יש אירועים שרוצים להגיע אליהם בסטייל ועם כל הביטחון העצמי שבעולם ולכן מגיע לך פה ושם להתפנק.

לסיכום, שכירת רכב בישראל אינה עניין זול אך אם בוחנים את התמונה הרחבה יותר לטווח ארוך, ושוקלים את מחירון ההשכרה כנגד ההוצאות של אחזקת רכב שוטפת או כנגד ההפסד במכירה של רכב יד שנייה והחלפתו בחדש, מגלים שאולי לא יוצאים נפסדים כמו שחושבים, בעיקר אם לוקחים בחשבון את עניין הנוחות. 

 

מוגש בחסות חברת אביטל השכרת רכב בע"מ - שירותי השכרת רכב ללקוחות פרטיים, עסקיים, ומוסדיים, תוך התמחות מיוחדת במגזר הדתי.

אביטל השכרת רכב בע"מ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב