דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה לפיליפינים 

מאת    [ 09/08/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2338 פעמים ]

טיסה לפיליפינים

 

האם גם לכם נשבר מהעבודה המעייפת? האם גם אתם זקוקים לראות מקום חדש, ולהירגע לנוח? האם גם אתם מחפשים חופשה שתאוורר אתכם ותגרום לכם להשיג עוד משאבי כוחות? במידה וכן, טיסה לפיליפינים יכולה להיות התשובה האולטימטיבית עבורכם. באמצעות טיסה לפיליפינים תוכלו להגיע ליעד עשיר באטרקציות, שבו תוכלו לנוח, להשתזף, ליהנות מחופים לבנים וצמחיה אקזוטית, וכן גם מכפרים מקסימים, ומהעיר מנילה המעניינת. כך שאם גם אתם מחפשים פסק זמן מהשגרה הלוחצת, אתם מזומנים לפנות אל משרד נסיעות קרוב לביתכם, או ליצור קשר טלפוני עם כל משרד נסיעות אפשרי, וכך תוכלו גם אתם ליהנות מחופשה אקזוטית חלומית!

 

קצת מידע על הפיליפינים...

 

כל משרד נסיעות יוכל להעיד, כי האיים הפיליפיניים הם יעד תיירות מצוין עבור כל מי שמחפש חבילות נופש בחו"ל, וחופשה אקזוטית חלומית. טיסה לפיליפינים יכולה להביא אתכם למקום בו קיימים חופים מדהימים, מאכלים מעניינים, שוניות אלמוגים יפיפיות, אוכלוסיה ותרבות מגוונת, ובתי מלון מפנקים. תוכלו לבקר בכפרים בפיליפינים, ולהיחשף לתרבות המעניינת של אנשי הכפר, לעבודות היד שלהם, ולאופן הייחודי שבו הם מגדלים אורז. בצפון הפיליפינים קיימים שבטים הרריים המכונים בשם "איגורוט", אשר חיים בכפרים זעירים ועוסקים בעיקר בעיבוד חלקות האורז שברשותם. שבטים אלו מגדלים את האורז על טרסות טבעיות בנות כ-2000 שנה, אשר מהוות אבן שואבת לתיירים רבים, שנחשפים לשיטת הגידול המתוחכמת.

 

הבירה מנילה

 במידה ואתם מבקרים בפיליפיניים לא כדי לפספס את עיר הבירה, מנילה. מנילה שוכנת בחופו המערבי של האי לוזון, שהוא למעשה האי הגדול ביותר מבין האיים הפיליפינים. מנילה כוללת כ-11.1 מיליון תושבים, והיא מהווה מוקד כלכלי ותרבותי של כל מדינת הפיליפינים. במידה ואתם מבקרים בעיר, תוכלו לטייל בשרידי העיר הספרדית אינטרמורוס, בבית קברות סיני, בכנסיית קיאפו היפיפיה, וכן גם בפארק ריזאל המהנה.

אם הסיפורים על טיסה לפיליפינים מרגישים לכם כמו משהו שהייתם רוצים לראות במו עיניכם, אין ספק שאתם צודקים. הגיע הזמן לשים את הסיפורים בצד, גם את המטלות והעבודה ולברר אודות טיסה לפיליפינים שתכניס לכם הרבה עניין וכיף. משרד נסיעות יהיה בתפקיד מגשים החלומות שלכם, טיסות לפיליפינים מישראל עוברות או דרך הונג קונג או דרך בנגקוק מה שבטוח הוא שתגיעו לעיר הבירה, מנילה. הגעה לכל האיים בפיליפינים יכולה להתבצע מהאי בוא מנילה נמצאת, האי לוזון שהוא גם האי המרכזי והגדול ביותר.

 

 

סורנטו תיירות ונופש. Always with a smile  :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב