דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמח ברחבת הריקודים 

מאת    [ 09/08/2012 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 1527 פעמים ]

הכל מוכן לקראת הערב הגדול. אולם – יש! צלם –יש! שמלת כלה – יש! חליפה – יש! טבעות נישואים - יש! בהכל אתם יכולים לשלוט ואת כל החתונה אתם יכולים לנהל בשלט רחוק, אבל הדבר שלרוב "מפחיד" או יותר נכון גורם לחשש בקרב זוגות שמתחתנים  זה שיהיו מספיק אנשים ברחבת הריקודים, שכולם ירקדו, שיהיה "שמייייייח" וכולם ידברו על החתונה שהסתיימה בשעה כל – כך מאוחרת...

אז איך אפשר להוסיף פלפל ומלח לחתונה? איך אפשר להצית אש ברחבת הריקודים? איך אפשר לנסות ולעזור לכך שתהיה חתונה שתקפיץ את הקהל ולא תשאיר אף אורח אדיש בכסא? גם באולם וגם בגן אירועים, אז קיבצנו לפניכם כמה רעיונות, טיפים ובכלל אפשרויות שתוכלו לבצע על מנת לעזור לחתונה להתרומם למעלה למעלה למעלה....

הטיפ הראשון וההכי חשוב: אתם רוצים שקהל המוזמנים ירקוד – אתם, הזוג המאושר, חייב להיות ברחבה. חתן וכלה שרוקדים ומקפצים ברחבה גורמים לכל החברים שלהם לרקוד סביבם... שכחתם???? מצווה לשמח חתן וכלה ביום חתונתם – אנחנו מקווים שקהל המוזמנים שלכם זוכר את זה.

טיפ נוסף... יש אחים ואחיות? מצוין, אם הם שואלים איך הם יכולים לעזור – תגידו להם – לא לרדת מרחבת הריקודים! תבקשו שירקדו כאילו האדמה בוערת תחתם... ברגע שיש גרעין ראשוני שרוקד על הרחבה יש תחושת מסיבה ואנשים רבים מצטרפים לחגיגה. (אתם יכולים לבקש גם מחבר/ה שהם כמו אח/ות בשבלכם.... כמה שגרעין הרוקדים חזק יותר זה טוב יותר)

טיפ נוסף – בפגישה שלפני החתונה עם הd.J. תנסו להסביר לו מי הקהל, מה הקהל אוהב לשמוע ועל איזו מוזיקה אתם חושבים שהקהל יזדהה יותר? יש חתונות שרוב הקהל הוא אנשים בוגרים יותר, יש חתונות שהצעירים לוקח נתח עשיר מהמוזמנים – כל פרטי המידע חשובים לd.J. על מנת לבנות סט מוזיקה שיתאים לקהל שלכם

רעיון שבשנים האחרונות תפס תאוצה, דבר יחסית שכיח ורגיל אך יודע לעשות את העבודה בצורה טובה ולהרים את המורל: אביזרים שהזוג קונה עוד לפני יום החתונה (יכול להשאיר את האביזרים באולם/גן האירועים מראש(האביזרים יכולים להיות כובעים מצחיקים, משרוקיות, תופים, בועות סבון, שרשראות, צמידים, טבעות וכל מה שאפשר למצוא ולגוון ברחבת הריקודים.   אם אתם מעוניינים ויש לכם את האפשרות הכלכלית לאחרונה יש זוגות.

אפשרות נוספת שלא מתאים לכל זוג ולכל סוג קהל הוא בר אקטבי, בר "שנכנס" לתוך רחבת הריקודים מציע לקהל הרוקדים אלכוהול חופשי בצורה של שוטים, ארקטיקי אלכוהול וכו... על מנת לשדרג את הבר לבר אקטיבי יש להוסיף סכום כספי מעבר לסכום של הבר הרגיל.

אופציה נוספת שיכולה להקפיץ, הם מתופפים... המתופפים יכולים גם ללוות את הזוג עוד משלב החופה ולהמשיך להרקיד את הקבל בשלב הריקודים. (יש אופציה גם לשלב שופרות)

שימו לב, שימו לב, שימו לב.... חשוב מאוד במיוחד לימות השמש היוקדת ובמיוחד אם אתם מתחתנים בגן אירועים בפתוח באוויר הצח  - שיהיה איוורור/מיזוג, שיהיה נעים ויהיה נוח לרקוד. אם חם לנו קשה לנו לרקוד. אם שמתם לב שחם ברחבה תבקשו מהברמנים שיעברו או שיניחו על הבר כוסות מים קרים באופן קבוע על מנת לקרר את קהל הרוקדים.

 אז אם אתם מתחתנים ורוצים שמייח, באולם או גן אירועים, בקיץ או בחורף כל הטיפים וההצעות רלוונטיות – אז חתונה שמחה! מקווים שעזרנו לכם!

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב