דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורכי דין בישראל 

מאת    [ 09/08/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2210 פעמים ]

ברחבי העולם, ובישראל בפרט, מערכת המשפט נועדה להעניק לאזרחים את הזכויות המגיעות להם, אך גם לתבוע את החובות הנדרשות מהם. עורכי דין בישראל, בדומה לקולגות שלהם בעולם כולו, מסייעים לכל אחד ואחת לקבל את מרב הזכויות, בכל התחומים.

עם זאת, על אף העזרה שמערכת זו מעניקה, הסיטואציה בה אדם צריך להילחם על חפותו או לבקש את עזרת הערכאות שנוגע לעוול שנעשה לו אינה קלה ולעיתים אף עלולה להלחיץ. לכן, בכדי שתוכלו לקבל את כל המגיע לכם, ולצלוח את המשפט בשלום, כדאי לבחור עורכי דין שיהיו מתאימים וטובים עבורכם ביותר.

הכול מתחיל בבית – הכשרת עורכי דין

אין ספק כי מערכת המשפט הישראלית, על חוקיה ודיניה, נלמדת באופן דומה בכל מוסדות החינוך למשפטים. אולם, כל מוסד מעניק את הייחודיות שלו. ישנו מגוון רחב של בתי ספר למשפטים בכל רחבי הארץ, הנחלקים בדרך כלל לקמפוסים באוניברסיטאות או במכללות.

לאחר סיום הלימודים, הנמשכים לרוב שלוש שנים, על עורך הדין הצעיר לעבור התמחות של שנה לפחות במשרד עורכי דין בתחום מסוים, המעניין אותו. לאחר מכן, עליו לעבור בהצלחה את מבחני לשכת עורכי הדין. רק לאחר מכן, הוא מורשה לעסוק בעריכת דין.

שלל בתי משפט ותחומי שפיטה

כשמדברים על ערכאות, מתכוונים למושג כללי בלבד. אולם הוא כולל אינספור תחומי משפט ודין. כמו שיש בתי משפט מסוגים שונים, כגון בית משפט מחוזי, בית משפט השלום ובית משפט עליון, כך ישנם תחומי משפט מגוונים הכוללים בין היתר את דיני משפחה, דיני חברות, תעבורה, תעסוקה, תביעות קטנות ועוד.

באופן דומה, עורכי דין לרוב אינם מקיפים את כל תחומי המשפט, אלא מתמחים בתחום אחד על כל חלקיו. הסיבה לכך היא שכל עורך דין המתמחה בתחום מסוים, יכול להעניק את השירות הטוב והאפקטיבי ביותר ללקוחותיו. בצורה זו, עורך דין משפחה מציע את שירותיו לבני משפחה המסוכסכים ביניהם, ולעומתו עורך דין פלילי מסייע בכל הנוגע לביצוע עבירות פליליות ולהפרה על חוק העונשין.

בחינת הניסיון והמקצועיות, בנוסף לידע ולהכשרה

עורכי דין אינם נמדדים רק על פי ההכשרה שקיבלו, ההתמחות שעברו או הציון שהשיגו בבחינות הלשכה. אחד האלמנטים המהותיים ביותר הוא הניסיון והמיומנות שעורך הדין צבר במהלך פעילותו המשפטית. בסופו של דבר, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר, כדאי להסתייע בשירותי עורכי דין בעלי ניסיון בתחום, מאשר באלו שהבריקו בבחינות.

כל איש מקצוע, ובטח ובטח כשמדובר בעריכת דין, חייב להשתפר תוך כדי עשייה. לכן, עורך דין המנוסה בהתנהלות מול הלקוחות ודיונים מול השופטים, יוכל להעניק לכם יעוץ טוב יותר. אין זה משנה אם אתם מבקשים לתבוע את המגיע לכם או להוכיח את חפותכם, באמצעות עורכי דין מנוסים, מקצועיים, בעלי הכשרה וידע, תוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

דורה כהן ויצמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב