דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני והטיפול בנשים בהריון 

מאת    [ 08/08/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1930 פעמים ]

דיקור סיני והטיפול בנשים בהריון

 

יש מעט מצבים שנחשבים קשים יותר לאישה, מאשר מצב שבו היא איננה מצליחה להיכנס להיריון. אישה רגילה שלא מצליחה להגשים את החלום וללדת תינוק זעיר ומתוק, שרויה בתסכול אדיר. היא מסתכלת סביבה ורואה את כל חברותיה נכנסות להיריון, יולדות ומגדלות ילדים, ורק הן לא מצליחות. אך הן בכלל לא חשבו על לגשת למומחה ל-דיקור סיני כדי לעזור בקליטת הריון. נשים רבות מגיבות בתסכול קשה ומספרות שבתקופות הקשות בהן לא הצליחו להיכנס להיריון, הן לא היו מעוניינות ללכת לאירועים משפחתיים, לא חתונות ובטח שלא בריתות, בגלל הקרבה לאנשים מאושרים שההיריון בא להם בקלות ובטבעיות.

 

לרוב אחרי שנה של אי פוריות, הזוג נשלח לבדיקות מקיפות, שבסיומן – אם לא מתגלות בעיות מיוחדות הם נשלחים לטיפולים. הטיפולים האלו כוללים לרוב זריקות, הורמונים ומגוון חומרים מלאכותיים שמוחדרים לגוף במטרה לעודד קליטת של עוברים ובכך להשלים הריון תקין.

 

בשנים האחרונות אנו רואים תופעה שבה יותר ויותר נשים שחוות אי פוריות מחפשות גישה אחרת, נוספת, ורובן ככולן מגיעות אל הרפואה הסינית. אם בשנים עברו נשים רבות בכלל לא חשבו על לגשת למומחה ל-דיקור סיני כדי לעזור בקליטת הריון, הרי שכעת, כשהאינטרנט מביא לכל בית את הבשורות הרפואיות החדשות והמעודכנות ביותר, אנשים רבים מאד פונים לעזרת הרפואה הסינית בתחומים רבים ומגוונים כמו למשל דיקור סיני. רפואה הסינית, בניגוד לרפואה המערבית מתמודדת עם בעיות בפוריות האישה על ידי אבחון בעיות הקשורות במחזור החודשי של האישה. כדי לבדוק את הסדירות של המחזור החודשי, מתבצעת פעולה של בדיקת הדופק של האישה הנבדקת בשתי כפות הידיים בו זמנית. מטרת הבדיקה היא לעקוב אחרי זרימת האנרגיה הפנימית בגוף בכל תקופת הווסת. ההבדל אולי המשמעותי ביותר בין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה הסינית הוא שהרפואה הקונבנציונאלית בודקת בעיקר את הפרשות ההורמונים בגוף ואת מערכת איברי המין, בשעה שהרפואה הסינית בודקת את הקשר בין הגוף והנפש ובוחנת את כל ההיבטים, הן הפיזיים והן הנפשיים ורוחניים בכל אדם.

למידע נוסף על דיקור סיני

הרפואה הסינית רואה את הפוריות באישה כפעולת גומלין בין איברים פנימיים ודרכים של אנרגיות רוחניות, הנקראים מרידיאנים. כל פעולה הקשורה בפוריות – ביוץ, הפריה או בניית רירית הרחם – היא תוצאה של מפגש בין פעולות פיזיות לזרימת האנרגיות במרידיאנים. המחזור החודשי של האישה נובע – על פי הרפואה הסינית – מפעולה משותפת של מחזור הדם וזרימת האנרגיות בגוף. כדי לטפל בבעיה בכל מקרה ספציפי , המומחה ברפואה סינית צריך לאזן בין זרימת האנרגיות בגוף, והדבר מתרחש בעזרת דיקור סיני במחטים, שימוש בתמציות עשבי מרפא ועוד. 

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב