דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער- דברים שכדאי לדעת 

מאת    [ 08/08/2012 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 3601 פעמים ]

לכולנו נמאס מהשיער המיותר. בייחוד בקיץ. כיצד פותרים את הבעיה מהשורש? הנה מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מסירים שיער לצמיתות באמצעות הסרת שיער בלייזר.

הטכנולוגיה המתקדמת של הסרת שיער בלייזר פותרת את הבעיה, אולם יש להביא בחשבון כי קיימים גם בה חסרונות. אולם השיטה נשמעת מבטיחה שכן היא מאפשרת לנו הסרת שיער לצמיתות. אך האם יש דבר כזה לצמיתות? מסתבר כי אפילו הטכנולוגיות המתקדמות ביותר אינן יכולות להבטיח לנו הסרת שיער לצמיתות, אולם הן כן יכולות להבטיח לנו להשאיר את הגוף חלק למשך חודשים רבים ואפילו שנים. זמן ההשפעה של טכנולוגית הלייזר משתנה ממטופל אחד לשני ותלוי בין השאר בכמה גורמים כמו המקום המטופל, הטכניקה, הגיל של המטופל ובסוג הצמיחה של השיער, אשר שונה מאדם לאדם. לרגליים, לדוגמה, יש יותר סיכוי להישאר חלקות לאורך זמן מאשר בית השחי למשל, אשר נחשב אזור מושפע הורמונלית, כמו גם הפנים.

אחרי הטיפולים בלייזר יכולים להתרחש שינויים הורמונליים באזור, וכך, במקום שבו גדול שערות עבות וצפופות, יכולות לצמוח לאחר הטיפול שערות דקות ודלילות יותר. כמו כן, ככל שגילו של המטופל הוא מבוגר יותר, כך הצמיחה של השיער היא קטנה יותר. בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר של הסרת שיער בלייזר, יש להתחשב בשני תנאים חשובים: יש לעשות שימוש בטכנולוגיה ובמכשור המתאים, וכמו כן יש לבחור את המטפל המומחה והמיומן ביותר  אשר ידע להתאים את המכשור והטכנולוגיה באופן הכי יעיל.

כמה טיפולים נדרשים לשם הסרת שיער יעילה?

בכל סוגי המכשירים דרושים מספר טיפולים נשנים בכדי להשיג את התוצאות האופטימליות, מאחר ובכל טיפול רק חלק קטן מזקיקי השיער נמצאים בשלב הגדילה מחוץ לעור. כמות הטיפולים הכללית הנדרשת של הסרת שיער בלייזר נקבעת בסופו של דבר לפי האזור המטופל, גיל המטופל, ועוד גורמים משתנים נוספים. יש לציין כי במכשירי הלייזר המתקדמים מספיקים כיום רק עד 12 טיפולים בממוצע, וסביר להניח שאם השיער לא צמח במשך שנה מתום טיפולי הסרת שיער, הוא כבר לא ישוב לצמוח. (אם כי, כאמור, עשויות לצמוח במקום שערות דלילות ודקות יותר).

באיזה גיל מומלץ להתחיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר?

באופן כללי, רצוי להתחיל עם הסרת שיער לאחר תום ההתפתחות המינית של הגוף. לגבי בנות, ניתן להתחיל בטיפולים כמספר שנים לאחר קבלת המחזור החודשי, כאשר אצל גברים צעירים הגיל המומלץ הוא מעט יותר מאוחר שכן אצלם תיתכן צמיחת שיער חדשה גם בעשור השני והשלישי לחייהם. מומלץ להביא זאת בחשבון כאשר מחליטים על מועד התחלת הטיפולים.

כיצד בוחרים מכון של הסרת שיער בלייזר?

ראשית כל, חשוב לדעת כי כל המכונים של הסרת שיער מציעים לכם פגישת ייעוץ לפני שאתם מחליטים אם לעבור אצלם את הטיפולים. יש לוודא כי אתם מתייעצים עם רופא או קוסמטיקאית מנוסים ומקצוענים ולא על דיילי המכירות אשר מתוגמלים על הבאת לקוחות חדשים. בנוסף, התעניינו בסוג המכשור אשר עמו המכון עובד, וודאו כי מדובר בטכנולוגיה חדשנית כמו גם שהיא מתאימה לסוג העור והשיער שלכם. כמו כן, שימו לב למראה של שמרפאה וודאו כי הם שומרים על היגיינה ובטיחות בשימוש במכשירי הלייזר. 

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר,  הסרת שיער. בואו להשוות מחרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב