דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יצא המרצע מהשק 

מאת    [ 08/08/2012 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 1921 פעמים ]

יצא המרצע מן השק>

התנהלותה של ממשלת בנימין נתניהו והקואליציה כל כך מלאה באבסורדים באופן שקשה להומוריסט להתחרות בהם. נראה שהמושג "מוסר" הנו מוצר מותרות יקר שמקומו לא מתיישב עם החלטות הממשלה. הנה כי כן ובהמשך לרשימתי מאתמול, קפצה לנגד עיניי השאלה: מדוע מפלגת ש"ס אשר איימה שתצביע נגד גזירות התקציב, הצביעה בפועל בעדם? תעלומה היא, ברם שקלא וטריא בסוגיה מתגלה המזימה ונחשף סודם - בו בל תבוא נפשנו ! שנאמר על יסוד ירושלמי ( פאה טו, ג ) " חנווני יכול להערים, טבח אינו יכול להערים"; לשון תהפוכים, שקר ורמיה נוהגים בנו חברי הקואליציה של ביבי ולנו אין חלק בזה.

לאחר העברת הגזירות הכלכליות לאחרונה ורמזתי לכך עוד ברשימתי מאמש, שבזאת לא תמה העלילה והזכרתי את התוכנית "הסמויה" של ביבי ושטייניץ, המסתירה לעת עתה מידיעת הציבור המותש שנדרשים קיצוצים נוספים בהיקף כולל של 57 מיליארד ש"ח בשנים 2013-2015 וזאת כפי העולה ממסמך פנימי של משרד האוצר ולהערכת בכירים בבנק ישראל.

אמנם כי כן ושרשרת הגזירות לא תיפסק; אזי באמת מדוע מפלגת ש"ס תמכה לבסוף בגזירות התקציב, בניגוד ל"איומיה" בתחילה - התמונה מתבהרת והתעלומה נחשפת: שר השיכון והבינוי, אריאל אטיאס, דיווח אמש על הוספה של כרבע מיליארד ש"ח אשר יוזרמו לרכישת דירות חדשות לדיור הציבורי, ו- 750 מיליון ש"ח להאצת הבנייה. אליבא דכבוד השר : זו הסיבה שהביאה את חברי ש"ס להצביע בעד תקציב הגזירות. לקומבינה הזו הוא קורא: "הישג...שיש בו חמלה..."

<אז מי כאן הנו בבחינת 'סרסור של חטא' ( על יסוד ירושלמי, ברכות פ"א, ה"ה ) - לא רק זו שצפויות לנו גזירות נוספות כואבות, אלא כבר עתה, בתקציב הגזירות שהועבר בכנסת שלשום בשלוש קריאות, מבצבץ "הדיל" והקנוניה בין הזרזירים לעורב !

<הציבור מאס בבדיות ובסיפורי חלם כדי לתרץ את אזנו; האם באמת מאן דהוא מאמין שלא מדובר ב"כסף חדש" ודיל בין שותפות הקואליציה? אכן 'חטאת על חטאת' ובמילים אחרות: פשע על פשע !

לא פחות הזוי ההסבר של לשכת ראש הממשלה: " ...מדובר בהסטת כספים קיימים לטובת זירוז בניית דירות מגדרה לחדרה ולדיור הציבורי. זה יוריד את מחירי הדירות באזורי הביקוש ויסייע למחוסרי הדיור" . הזוי אמרתי - שיקום בית אב אחד ויאשר בשבועה שצעדים אלו הורידו ריאלית את מחירי הדירות ו/או סייעו להם כמחוסרי דירות !

באמת ביבי אתה מאמין לעצמך - האין אתה סבור שאזרחי ישראל גילו את המלך הערום? עד אנה תסרסר בגופנו ונפשנו על מנת לשמר את כושר "הדביקות" שלך וחבר מרעיך לכיסאות שמעלים כבר צחנה מרוב הנפיחות -

הציבור מספיק חכם לדעת שמשטים בו כל הדרך לבנק של ביביהו ולסלון "התספורות" שבחסותו על חשבון השכבות החלשות. העם יחליט ביום הבחירות אם להמשיך ולהיות עבדים נרצעים לך או העם יחליף את השלטון ויבחר ביו"ר העבודה ובצוות המקצוען של 'העבודה' כדי לכסות את הבורות שנפערו בעטיה של ממשלת הרוע.

ד"ר חיים בר רופא מומחה למחלות פנימיות משפטן  ( L.L.M )            
                       
 
 
 
  
     
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב