דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספקי אינטרנט בישראל 

מאת    [ 08/08/2012 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2902 פעמים ]

כמעט בכל בית בעולם המודרני ניתן למצוא חיבור אינטרנט מהיר. האינטרנט משמש למטרות עבודה, בידור, קשירת קשרים חברתיים, צבירת ידע, משחקים ועוד. אינטרנט מהווה אמצעי תקשורת ומקור ידע מוביל בעולם המודרני.

ניתן למצוא ברחבי האינטרנט גולשים מבוגרים וצעירים. בעבר האינטרנט היה שייך לצעירים, אך כיום ניתן למצוא גם פנסיונרים רבים משוטטים ברחבי הרשת. כל מנויי האינטרנט בישראל נדרשים למעשה לרכוש את שירותיהן של שתי חברות. ישנן חברות שמספקות שירותי תשתית וישנן חברות שמספקות שירותי ספק אינטרנט.

מחירי האינטרנט בישראל משתנים בהתאם למהירות הגלישה המבוקשת. ניתן למצוא בשוק מגוון חבילות גלישה במהירויות שונות. המחירים בעולם האינטרנט נמצאים במגמת ירידה וניתן כיום ליהנות ממבצעי אינטרנט מהיר משתלמים במיוחד. החברות מציעות כיום אינטרנט במהירות של 2.5 מגה ו- 5 מגה במחירים אטרקטיביים וללא התחייבות.

הגדרת מהירות החיבור

כל צרכן שרוכש שירותי אינטרנט מתבקש להגדיר את מהירות הגלישה המתאימה לו. בכדי להבטיח את תקינות החיבור חשוב לסנכרן בין מהירות החיבור בתשתית לבין מהירות הגלישה בחברת הספק. במקרים בהם אין סנכרון בין שתי המהירויות הגולש לא יצליח למצות את מלוא המהירות ויסבול מניתוקים וקשיי התחברות.

חיבור אינטרנט מהיר נדרש בכדי לצפות בסרטים ברחבי האינטרנט, להעלות קבצים ולהוריד קבצים. בעבר מהירות החיבור הממוצעת הייתה 1.5 מגה, כיום המהירות הממוצעת היא 5 מגה ולא ניתן כלל לרכוש חבילות גלישה בנות פחות מ- 2.5 מגה. הגדלת מהירות הגלישה נעשתה בהתאם לצורכי הגולשים ואופי הגלישה באינטרנט.

 גולשים רבים בכל רחבי העולם משתמשים כיום באינטרנט בכדי לצפות בשידורי טלוויזיה. ללא חיבור אינטרנט במהירות גבוהה לא ניתן יהיה לצפות בסרטי וידיאו. פעולה נוספת אשר דורשת חיבור מהיר היא העלאת קבצים לרשת. גולשים רבים נוהגים להעלות לרשתות חברתיות תמונות וסרטוני וידאו, ללא חיבור מהיר לא ניתן יהיה להעלות את התמונות לרשת.

שירותי אינטרנט אלחוטי

עידן המחשבים הנייחים חלף מן העולם, יותר ויותר צרכנים בוחרים כיום לרכוש מחשבים ניידים. בכדי לאפשר חיבור אינטרנט בכל רחבי הבית יש להתקין אינטרנט אלחוטי. השירות האלחוטי אינו דורש חיבור באמצעות כבלים ומאפשר למעשה למחשב לקלוט את רשת האינטרנט ללא צורך בחיבור פיזי.

לבעלי מחשב נייד מומלץ לרכוש שירותי אינטרנט אלחוטי. חשוב לציין כי הרשת האלחוטית מאפשרת גם גלישה באמצעות מכשירי טלפון סלולארי מתקדמים. בכדי לאפשר גלישה מקבילה למספר משתמשים בו זמנית יש לרכוש חיבור אינטרנט מהיר.

ניתן לקבל כיום חבילות גלישה במהירויות מתקדמות מטעם מגוון חברות שמציעות שירותי ספק אינטרנט. הספקיות המובילות בישראל הן 012, בזק בינלאומי, נטוויז'ן 013, ואילו חברות התשתית המובילות הן בזק וחברת הוט.

במהלך רכישת שירותי אינטרנט יש לציין בפני נציג המכירה האם תרצה להתקין קו אינטרנט אלחוטי או שתעדיף חיבור רגיל. התשלום בעבור החיבור האלחוטי הוא מעט גבוה יותר מאשר התשלום בעבור שירות האינטרנט הרגיל.

את האינטרנט האלחוטי כדאי לחסום באמצעות סיסמה אישית. החסימה תמנע מגולשים אחרים להשתמש בחיבור האינטרנט שלך וליצור עליו עומס שאתה כלל לא מודע לו. במקרים בהם חיבור אינטרנט אלחוטי אינו מוגן בסיסמה לא תוכל למנוע התחברות גולשים זרים.

012 שירותי אינטרנט מתקדמים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב