דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מקום לחתונה 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1451 פעמים ]

חלק גדול מתקציב החתונה מושקע לרוב במקום בו עושים את החתונה, לכן יש להתייחס לבחירת המקום בשיקול דעת רב. לרוב, חתונות מתבצעות בגני אירועים או באולמות שונים אך לעיתים מבצעים את החתונה דווקא במקום מעט שונה, חוף הים או חתונה ביתית. ישנם המון שיקולים שונים לבחירת המקום כמו העונה בה מתבצעת החתונה, מספר המוזמנים וכו'.

אז כיצד בוחרים מקום? הנה מספר עצות עיקריות.

דבר ראשון שיש לעשות הוא רשימת המוזמנים, החלק הכי בעייתי בארגון החתונה. בקשו מההורים לעשות לכם רשימה עם שמות בני המשפחה אותם תזמינו לחתונה. לאחר שרושמים רשימה מלאה הכוללת בני שמפחה מצד הכלה, בני משפחה מצד החתן וכמובן חברים של הכלה והחתן יהיה ניתן לדעת היכן אפשרי לבצע את החתונה. כאשר רשימת המוזמנים קטנה יהיה ניתן לבצע חתונה ביתית וקטנה, לעומת זאת כשאר רשימת המוזמנים גדולה יהיה עדיף להתחתן דווקא באולם או בגן אירועים שיכולים להכיל מספר גדול של מוזמנים.

לאחר שעשיתם רשימה של מספר המוזמנים הגיע הזמן להתחיל לראות גני אירועים, קחו חברים קרובים, את ההורים וכל אדם קרוב אליכם שאתם מאמינים שיכול לעזור לכם בבחירת מקום אידיאלי לחתונה, מקום שמתאים לכם ואתם יכולים לראות את עצמכם מתחתנים בו.

בסקירה על מקומות לחתונה בדקו מה מציעים לכם, מה אתם מקבלים ביום החתונה מהמקום בו אתם מתחתנים. לעיתים כאשר באים לראות אולם אירועים, רואים אותו כאשר הוא כבר מסודר ויש בו המון אלמנטים שלעיתים אינם נכללים במחיר. לכן חשוב לראות ולבדוק מה אתם מקבלים בדיוק ביום בו אתם מתחתנים מגן האירועים או האולם.

דבר נוסף בארגון החתונה ובדיקת מקומות הוא שכדאי לזכור שבאירוע הזה אתם מציגים למוזמנים את מי שאתם ואת הזוגיות שלכם. לכן, נורא חשוב לארגן את החתונה שמתאימה לכם באופן אישי, ולכלול אלמנטים שמייצגים את מי שאתם. אם אתם אוהבים את הים, ארגנו חתונה על חוף הים, שמציגה את האהבה האישית שלכם. חשבו מחוץ לקופסא וארגנו חתונה שמתאימה לכם אישית ובה אתם יכולים להנות.

אם יש לכם רשימת מוזמנים גדולה או אתם מעוניינים באירוע מעט שונה ומיוחד, מומלץ לשכור את שירותיו של מארגן חתונות שיעזור לכם בארגון החתונה. הוא יבוא וילמד עליכם, על האהבות שלכם ויעזור לכם לבחור אולם שמתאים לצרכים האישיים שלכם. בנוסף מארגן החתונות יעזור לכם ליצור אווירה כללית, אפקטים מיוחדים ודברים שמתאימים לכם אישית שיכולים להפוך את החתונה שלכם לאירוע של פעם בחיים.

 

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב