דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טובל ושרץ בידו 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2219 פעמים ]

טובל ושרץ בידו

ראש הממשלה ביבי נתניהו יחד עם הפודל שלו שר האוצר יובל שטייניץ העבירו אמש בשלוש קריאות את הגזירות הכלכליות וכל זאת משום "הבור שנפער בתקציב...".

הגזירות הכלכליות היוצאות לדרך הינן בבחינת "המקל והגזר"; אמנם כי כן ונקבע כי מדרגות המס יעודכנו כך שמדרגת המס של 14,400 ש"ח תעודכן ל- 14,000 ש"ח ומדרגת המס של 21,800 ש"ח תעודכן ל-20,000 ש"ח; זהו קרוב לוודאי "הגזר" שהביאו לאזרחי המדינה אולם רבותיי "המקל" נותר בעינו ויתר הגזירות ובעיקר העלאת מס ערך מוסף ננעצו בליבה של החברה הישראלית, זו ממעמד הביניים וזו משכבת המצוקה - וזו רק תחילתה של התוכנית "הסמויה" של ביבי ושטייניץ. בכירים בבנק ישראל טוענים כי נדרשים קיצוצים נוספים בהיקף כולל של 57 מיליארד ש"ח בשנים 2013-2015. הדלפה זו עולה ממסמך פנימי שהוצג בדיונים הסגורים בהשתתפות בכירי האוצר ובבנק ישראל לקראת הכנה של הצעת התקציב ל- 2013. מסמך זה הודלף למספר עיתונאים כדי להמתיק את "הגלולה המרה" וכדי להכין את הציבור לגל גזירות, מיסים וקיצוצים נוספים. הוא שאמרתי לעיל, "המקל" הזה ל"נבוט" ענק יהיה.....ואולי כדאי שנסמוך על אבינו שבשמים - פשיטא, נפטור יותר אזרחים מנשיאה בנטל השירות בצה"ל ונגייסם לישיבות ( גם את הערבים, אולי....) כדי שיישאו תפילה לאבינו שבשמים שיכסה את "הבור" הגדול שנפער בתקציב; במקביל נזרים כספים לישיבות ולהתנחלויות כך ש"הבור" יהפוך ל"תהום" או אז ייעתר 'אבינו שבשמים' וייתן את דעתו על ישראל העניים.....

זהו התרחיש מאמש שעליו הצהיר ביבי: "אישרנו צעדים שימנעו מאתנו להיכנס לגירעונות ענק במטרה לשמור על כלכלה ישראלית ועל מקומות העבודה של האזרחים הישראלים". אז מה היה לנו פה??????? כדברי הגשש החיוור, כן, אבל את "הנבוט" הכנסתם לנו עמוק עמוק !

החרה והמשיך אחריו הפודל של ביבי: " אין פה פופוליזם ואין כאן כלכלת בחירות. אלו צעדים מדודים ואמיצים" כאינדיקציה ל'משילות הכלכלית' של ממשלת נתניהו.

כך בעצם על יסוד תענית ט"ז נאמר: "טובל ושרץ בידו"; כאן ביביהו יחד עם יובלי השובב טובלים ושרצים רבים בידם.

כולנו יודעים היטב כיצד נפער "הבור" בתקציב אליו התכוון ראש הממשלה; מתווה הרפורמה במס הכנסה שאביו מולידו היחיד הוא בנימין נתניהו ובניגוד לעמדת נגיד בנק ישראל פרופ' פישר. 'הולדה בעוולה' מושג מעולם הרפואה שבהחלט יתאים לסיטואציה ההזויה, בה ננקטו צעדים בניגוד להמלצות מלומדים והיודעים דבר, צעדים שמראש הבנו את הסיכון הטמון בם; ועתה זורים חול בעיני הציבור כדי לכסות ערוותם של אלו אשר ל"בור" הביאונו.

די לצביעות ! די, העם חייב להתלכד סביב מנהיגות שפויה ובעלת אג'נדה כלכלית-חברתית ומדינית הגיונית. רק החלפת השלטון בישראל וסילוקם של ביבי וחבר מרעיו ובחירה נבונה בתפיסת עולם הסוציאל-דמוקרטית בראשות יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ' וצוות המקצוענים העומדים בהיכון ליום פקודה, רק צעד נבון זה ע"י בחירה בקלפי ביום הבחירות יביא לשינוי המיוחל.

מדינת ישראל תצא לדרך חדשה בראשותה של שלי יחימוביץ' ובכלל זאת, הוצאת עגלת המשא ומתן מול הפלשתינים התקועה מאז עלה ביבי לשלטון, חלוקה צודקת יותר הן בנטל ( מיסים, שירות צבאי/לאומי וכיו"ב ) מחד, והן בשוויון הזכויות בין כול אזרחי המדינה. עצירתה של הרכבת המתדרדרת במדרון החלקלק המתבטאת באלימות החברתית הגוברת, מעשי פשע בעליה וגילויי גזענות מובהקים; "תיקון" שכזה מחויב המציאות ודרוש לנו כקתרזיס לגוף ולנשמה של המדינה. או אז נוכל באמת ובתמים לאמץ את האמרה: " אין לנו על לסמוך אלא על עצמנו ובטח שגם על אבינו שבשמיים (בכל מקרה זה לא יזיק).

ד"ר חיים בר רופא מומחה למחלות פנימיות משפטן  ( L.L.M )            
                       
  ד"ר בר חיים רמומחה ומשפטן
 
 
  
     
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב