דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מהבית לאמהות 

מאת    [ 06/08/2012 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 3476 פעמים ]

גידול ילדים זה דבר נפלא, הבעיה מתעוררת כשמחשבים את העלות ומגלים שגידול ילדים הוא עניין יקר (יש מי שיגיד שאפילו יקר מאוד), כל הורה יודע את זה.

במאמר נתייחס לזוית הנשית ממנה הציפיות משתנות לאחר הלידה (הציפיות של הסביבה ושל עצמה מעצמה),
במקרים בהם האם בוחרת להישאר בבית ולגדל את הילדים או מקרים בהם נמנע מהאם להשתלב כשכירה במשק אבל נידרשת הכנסה נוספת לעזרת כלכלת הבית או לחילופין נפתחת דלת ונוצרת הזדמנות לאישה לשינוי קרירה.

עבודה מהבית יכולה לשלב בין קרירה ואמהות ולאפשר הכנסה נוספת בשלב הראשון ואולי מקצוע ותעסוקה מלאה בשלב מתקדם יותר. כיום ניתן למצוא כמעט בכל בית סביבה משרדית לכל דבר (מחשב מחובר לאינטרנט, טלפון, מייל וכלים נוספים) , סביבה בה ניתן לייצר הכנסה נוספת בעבודה מהבית.
אגב, הדברים רלוונטים גם עבור גברים וגם עבור מי שמחפש עבודה ומעוניין לנצךל את התקופה ולנסות להתפתח באופן עצמאי.


עבודה מהבית – זה לא מתאים לכל אחת 
לא כל אחת (או אחד) בנויה לעבוד מהבית. עבודה מהבית דורשת משמעת עצמית, יכולת ריכוז וביטול "רעשים" של הסביבה, דורשת יכולת לעבוד במשימות רבות ופתרון בעיות ובעיקר דורשת לקיחת אחריות אישית. לא קל לנווט בין קולות הילדים, עבודות משק הבית וטיפול בלקוחות או עבודה מול המחשב. מעבר לכך, סוג זה של עבודה עלול לגרום לתחושת בדידות וזה לא מתאים לכל אחת, נשים אשר הורגלו בסביבת עבודה דינמית ושוקקת חיים יתקשו לעבוד לבד וללא חברה. 


שירותים שניתן לתת מהבית 

שירותי תוכן- מגוון רחב של עבודות המתאימות לאמהות כדוגמת הקלדה, כתיבת תכנים, קידום אתרים, מילוי סקרים ועבודות עיצוב (גרפיקה, עיצוב אתרים ועוד). 

תרגום- אמהות להן ידע בשתי שפות ומעלה ברמת שפת אם יכולות להשתלב בעבודות תרגום. תחום רווחי ונדרש. 

טיפול בילדים (לא חייבים מחשב) - הרבה מההורים של ילדים בגיל הרך יעדיפו להשאיר את ילדם אצל מטפלת ולא בפעוטון משתי סיבות: מחיר ויחס אישי לילד. התגמול משתלם במידה ומשגיחים על מספר ילדים בו זמנית אך נדרש ידע בילדים כמו החתלה והאכלה. 

טלמרקטינג- תחום פופולרי בו חברות רבות מעסיקות אמהות בעבודות טלמרקטינג וחוסכות בהוצאות משרד. זוהי עבודה המחייבת שעות קבועות. 

ייעוץ- אמהות בעלות רקע וניסיון מקצועי יכולות לפתוח משרד ייעוץ בביתן ולגייס את ניסיונן והכשרתן לתת ייעוץ מקצועי במגוון תחומים. 

טיפול אלטרנטיבי- הפיכת חדר בבית או יחידת דיור לחדר טיפולים היא אופציה כדאית ופופולרית. האם יכולה לשלב בין עבודות משק הבית לקרירה. חדר טיפולים בבית יוצר אוירה נינוחה וחמה (אוירה ביתית). 


דרישות מקצועיות 
עבודה מהבית לאמהות לרוב אינן דורשות ניסיון, ידע מוקדם או מקצוע. ישנן עבודות פשוטות כמו עבודות הקלדה, הגהה, כתיבת מאמרים בנושאים שונים ואף צפייה בפרסומות או מילוי שאלונים. נשים בעלות מקצוע או בעלות קרירה יכולות לעתים להשתלב חזרה אצל המעסיק הקודם ולהמשיך ולתת את שרותיהם על ידי יצירת משרד בבית. נשים רבות פותחות עסק עצמאי מתוך הבית (לרוב קליניקת ייעוץ או טיפול).


דחיפה קדימה
על מנת להצליח בעסק הפועל מתוך הבית בו כל האחריות מוטלת על כתפיו של בעל העסק, חובה להתשמש בכל האפשרויות והכלים כדי לייצר לקוחות, זה דבר שזהה בין עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, כל אחד והאתגרים העומדים לפניו. כעסק קטן בתחילת דרכו זול ומהיר ליצור רשת של קשרים שתוכל למנף את העסק, יעיל מאוד לייצר קבוצה בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות כדי לייצר מגע עם לקוחות פוטנציאליים ועוד ... עבודה מהבית ללא נטוורקינג תקשה על הצלחת העסק.

 
לוח דרושים והצעות עבודה מהבית
בלוח שלנו את יכולה למצוא לעצמך את התפקיד שיאפשר לך עבודה נוחה מהבית, אנחנו מאוד מקפידים לפרסם אך ורק הצעות עבודה טובות בכל הנוגע לעבודה מהבית.
כניסה ללוח הדרושים המלא: לוח דרושים
כניסה ישירה לקבלת הצעות עבודה מהבית: עבודה מהבית

 

נכתב על ידי צוות אתר "מובטל" דרושים, מספק לוח דרושים עשיר ואיכותי לשימוש חופשי של מחפשי העבודה בישראל. האתר מרכז הצעות עבודה מגוונות בתחומים שונים, כולל עבודה בחו"ל.
מגוון שירותים בתחום כ"א, חברות השמה, חברות כ"א, מכוני אבחון מומלצים בישראל ובעולם.

כתובת האתר: www.Muvtal.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב