דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוחי פרחים לגברים- יש דבר כזה? 

מאת    [ 06/08/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1866 פעמים ]

משלוחי פרחים הם עניין שבשגרה עבור רבים לכל אירוע- לידה, יום הולדת, יום נישואין. למרות שכיחות השימוש בהם, משלוחי פרחים עדיין מקובעים בתודעה הרחבה של האנשים כהולמים יותר עבור נשים. אך האם יש מקום לעשות משלוחי פרחים גם לגברים?


משלוחי פרחים עבור נשים נטועים היטב בתרבות המערבית. לרוב בספרות ובשירה, ואף באומנות החזותית, אנו יכולים לחזות בגבר מעניק זר פרחים רענן או ורד אדמדם למושא תשוקתו, בעוד האישה עומדת נפעמת מהצד ונרגשת מהמחווה הרומנטית. מכיוון שתפקיד הגבר המסורתי הינו לחזר, מובן מאליו עבור רבים שהוא זה שיעניק לבחורה את זר הפרחים.


עם זאת, בעשור האחרון אנו עדים לשינויים של ממש בעקבות התחזקות תנועת הפמיניזם שקידמה את השוויון בין נשים לגברים. נשים רבות כיום הינן עצמאיות ומסוגלות לכלכל את עצמן, דבר שהשפיע באופן ישיר על מנהגי החיזור בין גברים לנשים. גברים כבר אינם מצופים להיות בהכרח אלה שישלפו את הארנק לשלם על האישה (להוציא כמובן את הדייט הראשון), ורבים מן הזוגות מקיימים אורח חיים שיוויוני, במסגרתו שני בני הזוג עובדים, ושניהם מתחלקים באופן שווה יותר מבעבר במטלות הבית. אומנם המילה שיווין מוחלט חוטאת לאמת, אך בכל אופן ההבדל בין לפני 2 עשורים לעומת ימינו הינו מוחשי ומורגש למדי.


באופן טבעי, אין מצופה מן הגבר להיות זה האחראי הבלעדי לחיזור, וגם נשים רבות כיום לוקחות חלק פעיל בקניית מתנות ופינוקים שונים לאהוב ליבן במטרה לכבוש את ליבו. יש נשים המגדילות ועושות ובוחרות לבצע משלוחי פרחים לאהוב ליבן, למרות שהמנהג מיוחס כאמור לגברים.


משלוחי פרחים לגברים הינו סממן מובהק של השיוויון, משום שבעוד מתנות כלשהן שניתנות על ידי גברים לאהוביהן אינם ניחנים בהכרח בסממנים נשיים, פרחים מתויגים כדבר רך ועדין, כמעט נשי במהותו. משום כך, מדובר בצעד משמעותי אף יותר בדרך לשיווין.


כיום חנויות פרחים רבות אף מציעות משלוחי פרחים המיועדים לגברים- בצבעים יותר מעודנים. ישנן שעדיין חוששות לשלוח זר פרחים של ממש, ובמקום זאת נוהגות לשלוח עציץ מרשים למשרד או לבית. עם זאת, ניכר כי המגמה מתחזקת, ויותר נשים מבקשות לבצע משלוחי פרחים לאהוביהן.

לסיכום, אם את מעוניינת להפתיע את בן זוגך ולשמח אותו, אל לך לחשוש מלהזמין משלוחי פרחים- גברים, כמו נשים, נהנים מיופיים של פרחים ומריחם הענוג, שהרי הדבר היפהפה הזה אינו מנת חלקם של נשים בלבד וגם לגברים מותר ליהנות מהם.

דינה דוד מספקת שירותי כתיבת תוכן איכותית ושירותי קופירייטינג בהתאמה אישית. עריכת תוכן, כתיבת מאמרים לקידום אתרים, כתיבה שיווקית וכתיבה לדפי נחיתה.


אתר אינטרנט: https://sites.google.com/site/ivritwriting/


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב