דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות הלוואות פרטיות מציגות תנאים נוחים 

מאת    [ 06/08/2012 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1852 פעמים ]

חברות הלוואות פרטיות מציגות תנאים נוחים

ישנם גופים רבים המספקים הלוואות לאזרחי ישראל מדי יום ביומו. ההלוואות כולם דומות בכללותם עם שנויים קלים בסכומי ההלוואה ועוד כמה תנאי שירות שונים. אין להכיש כי הגופים הפועלים ביותר בעולם ההלוואות הם הבנקים השונים, זאת מוכח גם בסקרים שנעשו בשנים האחרונות שמוכיחים בבירור כי ישנו פער משמעותי בין אחוזי ההלוואות שנלקחות בחודש בתאגידי הבנקים לבין שיעורי ההלוואות שנלקחות בחברות ההלוואות הפרטית. נתון זה מעלה תהייה, משום שלא תמיד יש הבדלים לטובה בהלוואות שניתנות על ידי הבנקים לעומת הלוואות של חברות פרטיות. לכן במאמר זה ננסה להביא מעט מהיתרונות שבלקיחת הלוואות מחברות פרטיות בכדי לנסות ולשכנע כי הלוואה בחברה פרטית אינה נופלת מהלוואה שתאגידי הבנקים מספקים. ולא זאת בלבד אלא, ישנם לא מעט יתרונות בלקיחת הלוואות מחברות הלוואה פרטיות.

הלוואה למוגבלים

הלוואה שגרתית שניתנת בחברות הבנקים זקוקה לכמה וכמה אישורים בכדי לצאת מהכוח אל הפועל. האישורים הללו ניתנים בתנאי שהלקוח עובר בהצלחה כמה מדדים שיוודאו כי יש ביכולות של הלקוח לעמוד בהחזרי ההלוואה. לכן לקוחות מוגבלים לרוב אינן זכאים לקבל הלוואות מהבנק מכיוון שהם אינם עוברים את המדדים הנצרכים בכדי לקבל את אישורי ההלוואה. על כן, חברות הלוואות פרטיות רבות מאפשרות מתן הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק. הלוואות למוגבלים מתאפשרות בחברות ההלוואות הפרטיות אך גם החברות הללו מבינות את הסכנה שיש במתן הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק ועל כן הם החברות המצבות תנאים לקבלת הלוואה ללקוחות מוגבלים. תנאי מתן הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק מסתכמים בשני תנאים. הראשון הוא שני ערבים לפחות להלוואה. על הלקוח המוגבל להציג שני ערבים להלוואה בכדי לאפשר אפשרות גבייה נוספת במידה של בעיה בגבייה. והתנאי השני הוא השארת שיק פיקדון או כרטיס אשראי לצורכי גבייה במצב חירום.

הלוואה חוץ בנקאית מיידית

הלוואות בחברות הבנקים כורכות בהרבה מאמץ נפשי מצד הלקוח. על הלקוח לרוצץ בין מנהלי הבנק השונים בכדי להשיג אישורים נצרכים. נוסף על כך זמן ההמתנה למתן הלוואה בנקאית ארוכה ולפעמים מייגעת.  לכן חברות ההלוואות הפרטיות מאפשרות מתן הלוואה חוץ בנקאית מיידית. חברות ההלוואות הפרטיות השכילו להבין כי היתרון המשמעותי ביותר שיש להן על תאגידי הבנקים הוא ההתמקצעות אך ורק בתחום ההלוואות. לכן בעוד שבנק שגרתי מתעסק בכמה וכמה נושאים מלבד מתן הלוואות, חברות ההלוואות יכולות לספק הלוואה חוץ בנקאית מיידית בגלל כוח העבודה הרב יותר שיש בחברות ההלוואות הפרטיות שמתעסק במתן הלוואות. הלוואה חוץ בנקאית מיידית ניתנת בכמה חברות הלוואות פרטיות באופן חופשי לכל מי שיוכל לעמוד בהחזריה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב