דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי עיסויים - איך לבחור את העיסוי שמתאים לך? 

מאת    [ 05/08/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 3301 פעמים ]

השרירים תפוסים שכבר אי אפשר לסבול? כל הגוף כואב? למי מאיתנו לא היו ימים בהם הוא התקשה לקום מהמיטה או שהצליח לקום מהמיטה אבל עם כאב שמלווה אותו והיה חסר אנרגיה? אז אם אתם מרגישים שהישיבה במשרד שעות ארוכות גורמת לכם לכאבים בכתפיים או צוואר, אם אתם ספורטאים חובבים או מקצוענים, אם אתם חולים במחלת שרירים או שיש לכם אי אילו שהם כאבים המדירים שינה מעיניכם וגורמים לכם לאי נוחות או סבל, אז כדאי שתפנו לקבלת עיסוי מקצועי. אבל איך בוחרים את שיטת העיסוי המתאימה ביותר לצרכים שלכם? בדיוק על זה יעסוק המאמר שלפניכם במטרה לשפוך קצת אור על סוגי הטיפולים השונים.

ישנם מספר עיסויים עיקריים שניתן לבחור מהם:


    • טיפול בשיאצו – שיאצו הינה שיטת טיפולית המתבססת על עקרונותיה של הרפואה הסינית, ונותנת דגש על טיפול במגע בעזרת עבודה על ערוצי אנרגיה בגוף האדם, כאשר המטפל לוחץ באצבעו על האזורים הרגישים. טיפול בשיאצו, מועיל לבעיות כגון רגישויות, חוסר איזון, בעיות עיכול, כאבי שרירים, כאבים בעמוד השדרה, וכדומה.
    • טיפול בטווינה – טווינה הינה שיטת פיזיותרפיה סינית הפועלת בעזרת עיסוי, לחיצות ותנועות, המיועדות להגמשת השרירים, ושחרור עצמות השלד.
    • יוגה מסאג'  - יוגה מסאג', או בשמו המוכר יותר, מסאג' תאילנדי, הינה שיטת עיסוי המושתת על שיתוף פעולה וזרימה בין המטפל למטופל, ומבין שלל סוגי עיסויים, נחשבת לעיסוי אקטיבי למדי, בו המטופל לוקח חלק פעיל בתהליך השחרור ונוצרת הרמוניה אנרגטית בין המטפל למטופל, כאשר העיסוי מתמקד במגע ולחיצות באזור הגידים, שרירים ורקמות רכות, וכן מתיחות להגמשת הגוף והשרירים.
    • עיסוי שוודי, בניגוד לשיטות העיסוי שהוזכרו עד עתה, הינו עיסוי שבו עושים שימוש בשמנים ארומתרפיים ריחניים, כאשר העיסוי מתבצע באווירה מרגיעה, וכולל אלמנטים כגון עיסוי עמוק, ליטוף, לחיצות והקשות קצביות למטרת חימום השריר.
    • עיסוי רקמות עמוק – עיסוי רקמות עמוק, מיועד להתמקדות באזורים בהם המטופל חש כאב, או במקומות החשופים לדלקות ופציעות שונות.  עיסוי זה, בו נעזרים ספורטאים מקצועיים וחובבנים לעיתים קרובות, בעל יתרונות בריאותיים משמעותיים, ופועל על לשחרור רעלנים המצטברים ברקמות, שחרור התכווצויות ומתחים בשרירים וברצועות, וכן מאפשר זרימת חמצן תקינה ומסייע למחזור הדם.
    • עיסוי שרירים עמוק, מתקשר למעשה לקבוצת עיסויים המוגדרים כרפואיים בהם נכלל גם עיסוי הרקמות העמוק, ובו נעשה שימוש בתנועות ייחודיות המונעות היווצרות של כלי דם או במרכז קבוצת שרירים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב