דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשחזר את ווינדוס 7 בעזרת כלי שיחזור 

מאת    [ 05/08/2012 ]

מילים במאמר: 838   [ נצפה 3684 פעמים ]

הודעה חשובה! כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מהכותב או בעל החשבון באתר כל אחריות.

ווינדוס7 היא תוכנת מחשב לכל דבר אשר עשויה לקרוס בעקבות תחזוקה או שימוש לקוי. מערכת ההפעלה ווינדוס 7 מועדפת על המשתמשים יותר ממערכות הפעלה קודמות מכמה סיבות והבולטת שבניהן זה שמערכת ההפעלה ווינדוס 7 הרבה יותר יציבה ממערכות הפעלה קודמות.

אם בכל זאת מערכת ההפעלה שלך אינה עולה או תקועה ובשלב זה אתה מרגיש חסר אונים אז במאמר זה אפרט דרכים לשחזר מערכת ההפעלה שלך.

חשוב לדעת

תקלות חומרה או תוכנה נגרמות בעקבות תחזוקה, טיפול או שימוש לקוי ולכן חשוב לעבוד נכון עם המחשב ולדאוג שאחת לתקופה טכנאי מחשבים מקצועי ובדוק ויטפל במחשבך על מנת שמחשבך ימשיך לעבוד בצורה תקינה. (מחירי שירות זה לא צריך לעבור את ה100 שקלים לביקור + טיפול תחזוקה. מה כולל בתחזוקה: ניקוי רכיבי המחשב וניקוי וירוסים, הסרת תוכנות זדוניות ותוכנות לא רלוונטיות והתקנה או עדכון אנטי וירוס. אם מבקשים יותר אפשר פשוט לעבור לטכנאי הבא. מומלץ תמיד לשאול על המחיר לפני שמזמינים טכנאי.)

ווינדוס אינו עולה או פועל  כראוי- הגורמים לבעיה

כל מחשב בנוי משני חלקים עיקריים, חומרה ותוכנה. מערכת ההפעלה היא תוכנה אשר מותקנת על מחשבך בהתאם לסוג חומרת המחשב שברשותך ומאפשרת לבצע תיאום מלא בין תוכנות שונות לבין חומרת המחשב. ברגע שאחד מהם אינו פועל כראוי מערכת ההפעלה עשויה לא לפעול כראוי או לא לפעול בכלל.

הגורמים שיכולים להשפיע לאי עליית מערכת ההפעלה הם: כיבוי לא תקין של מערכת ההפעלה, לחיצה על כפתור ריסט, הפסקות חשמל, התקנת תוכנות והתקנים בצורה לא נכונה ורכיבי מחשב לא תקינים כמו ספק כח, זיכרונות, דיסק קשיח ולוח אם. אך לרוב אי עליית המחשב נגרם כתוצאה מכיבוי לא תקין של מערכת ההפעלה והפסקות חשמל. לכן חשוב תמיד לבצע כיבוי תקין למערכת ההפעלה (ללחות על "התחל" > ו"כיבוי" ולהמתין). דבר נוסף זה להתקין בשקע החשמל מגן ברקים ולהתקין ממקור החשמל למחשב נייח אל פסק - UPS (למחשב נייד יש את סוללת הגיבוי לכן אין צורך בUPS).

כשל אתחול – הווינדוס אינו עולה ומפעיל את עצמו מחדש או נתקע

אתה נתקל בבעיה שהווינדוס שלך לא עולה ומפעיל את עצמו מחדש או נתקע ואתה מרגיש חסר אונים. אתה לא רוצה לאבד את מערכת ההפעלה שלך, התוכנות שמותקנות עליו ואת כל המידע שקיים במחשבך.

אז מה עושים - איך משחזרים את המערכת?

חשוב לציין בשלב זה, לא להתקין את המערכת ההפעלה מחדש מפני שאתה תאבד את כל המידע שקיים עליו בפרט התוכן (תמונות, מוזיקה קבצי WORD וכו..).

כיצד לשחזר ולהיפטר מכשל אתחול מערכת הפעלה ווינדוס 7

פתרונות: (אפרט מספר פתרונות)

על מנת לשחזר את המערכת ההפעלה עליך לפעול בתבונה, בחירה גרועה של פתרון עלולה לגרום לך לאבד נתונים ולסיבוכים נוספים לכן אני ממליץ לפעול על פי הסדר הבא. (בכל סוף פעולה שאתה עושה להפעיל את המחשב, להמתין עד שמערכת ההפעלה עולה. במידה ולא לעבור ולנסות את הפיתרון הבא.)

  1. תיקון מערכת ההפעלה: הפעל את מחשבך, המתן עד שיופיע על המסך את האפשרויותLaunch Start Repair Recommended ובחר באפשרות הזו והמתן עד שיפתח חלון חדש ובאפשרות הבא בחר ב- Startup Repair והמתן. לאחר מכן לחץ Restart.
  2. שיחזור מערכת הפעלה לתאריך קדום: הפעל את מחשבך, המתן עד שיופיע על המסך את האפשרויות Launch Start Repair (Recommended) ובחר באפשרות הזו והמתן עד שיפתח חלון חדש ובאפשרות הבא בחר בSystem Restore –  לאחר מכן יהיה באפשרותך לבחור נקודת שחזור. מומלץ לבחור בנקודת שחזור יומיים או 3 מלפני קריסת מערכת ההפעלה ולא כמה חודשים אחורה. מפני שפעולת השחזור משחזרת את מחשבך לאותה תקופה, מה שזה אומר שאם התקנת תוכנות בתקופה שאחרי אותה נקודת השחזור הם ימחקו ואם הסרת תוכנות שאחרי אותה נקודת השחזור הם יופיעו שוב. במידה והתקנת סיסמה על מחשבך בנקודת השחזור הקדומה אז הוא יחזור לפעול ואם אינך זוכר את הסיסמה אתה עלול להיתקל בבעיה אחרת של שיחזור סיסמת המחשב. בכל מקרה ותחליט לבחור נקודת שחזור כלשהיא תוכן והמידע כמו      תמונות, מוזיקה וקבצי WORD לא נפגעים ולא נמחקים. לאחר שבחרת בנקודת השחזור לחץ על הבא והמתן עד לסיום הפעולה. ולבסוף לחץ על Restart.
  3. שיחזור מערכת ההפעלה עם הדיסק CD המקורי של Windows 7: הממשק ידידותי וקל לשימוש, פשוט יש ללחוץ שחזור Windows.
  4. האפשרות האחרונה שאני מציע היא להשתמש בכלי טכנאים שנקראת  ERD-COMANDER תוכנה מעולה שאפשר      באמצעותה גם לאפס את סיסמת הכניסה למחשב. כל מה שריך לעשות זה להוריד מהאינטרנט את הגרסה המתקדמת ביותר שמתאימה כמובן לווינדוס 7 ולצרוב אותו כקובץ אתחול על דיסק CD. לאחר מכן להכניס לכונן הדיסקים ולהעלות אותו.      לאחר מספר דקות ממשק הERD עולה וכמו בפעולות הקודמות יש לנסות לתקן או לשחזר את מערכת ההפעלה לנקודת שחזור קדומה. כפי שציינתי באפשרויות 1 ו2 ולאחר כל אפשרות יש להפעיל את המחשב ולהמתין עד שמערכת ההפעלה עולה. במידה ולא לעבור לאפשרות הבאה.

במידה והמערכת ההפעלה בכל זאת לא עולה יתכן והבעיה חמורה יותר ויש צורך בלהזמין טכנאי מחשבים על מנת שיבדוק את חומרת המחשב וינסה בדרכים יותר מתקדמות לפתור את הבעיה. בהצלחה!

המאמר מנוסח בלשון זכר אך פונה אל שני המינים (זכר ונקבה כאחד)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב