דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחיו את החיים שלכם! 

מאת    [ 02/08/2012 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 2086 פעמים ]

הרבה פעמים אנשים שואלים אותי – מה נשמע? מה חדש? ואני עונה להם – כל יום זה חדש! כל יום אנחנו מתעוררים למתנה הכי גדולה שקיבלנו בחיים – החיים עצמם. אבל מה שעושה את ההבדל בין אנשים שבאמת קמים כל בוקר ליום חדש לבין אלו שמרגשים שקמים לאותה שגרה משעממת זה עד כמה אנחנו באמת את החיים שלנו במלואם, ממשים את עצמנו, את הפוטנציאל שלנו, מגשימים חלומות, צומחים, גדלים ומתפתחים.

מה הם החיים בשבילכם? כיצד אתם מגדירים אותם? האם החיים הם מתנה או מאבק תמידי? האם החיים זה משחק, במה או רחבת ריקודים?

בשבילי החיים הם ריקוד, הם שיר.

מה ההבדל בין זמר לבין זמר טוב? בין רקדן לבין רקדן טוב?כדי לשיר ולרקוד, לא מספיק רק לדעת לשיר ולרקוד, אלא צריך לבצע את השיר ואת הריקוד עם רגש, עם תשוקה, עם מוטיבציה .כנ”ל גם לגבי החיים.

חשוב לחיות את החיים עם רגש, תשוקה, מוטיבציה, לעשות את מה שאוהבים לעשות ולהיות האדם שרוצים להיות. אדם שקם כל בוקר ומתחיל את היום החדש עם תשוקה, רגש ומוטיבציה, לא רק נהנה מהם אלא מקרין את האנרגיה הזו על הסובבים, על העולם.

ומתי אנחנו חיים את חיים שלנו עם תשוקה  ורגש?

 כשאנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים, ולא מה שמצפים מאיתנו שנעשה, כשאנחנו חיים את החיים שלנו ולא מה שאחרים רוצים שנחיה, כשאנחנו משחררים את הכישרונות והכישורים שלנו החוצה, נותנים להם ביטוי, מממשים את "האני" האמיתי שלנו. אז אנחנו קמים כל בוקר ליום חדש, לחיים חדשים, לחיים אמיתיים, לחיים שלנו.

מאז שהייתי צעירה, תמיד אהבתי לשיא ולרקוד. אבל תמיד אמרו לי שריקוד ושירה זה לא מקצוע, זה תחביב, לעצמי, בזמן הפנוי שלי. רצו שאלמד רפואה, מחשבים, כלכלה, משהו רווחי שייתן לי עבודה ומשכורת. אף פעם לא שאלו אותי אם אני רציתי ללמוד את זה ולעזוק בזה. אני תמיד רציתי לשיר.

ובאמת, השקעתי לא מעט זמן בלימודי תקשורת באוניברסיטה וגם עסקתי בזה, לקח למעלה מ-10 שנים להבין שאני לא חיה את החיים שלי, אלא מה שרצו שאחיה, לקח למעלה מ-10 שנים מלהבין שלא הקשבתי לקול הפנימי שתמיד היה שם ותמיד אמר לי מה עלי לעשות בחיים – לרקוד ולשיר.

לפני 3 שנים בערך יצאתי לדרך של הגשמה ומימוש עצמי ומאז אני חיה את החיים שלי, את החיים שתמיד חלמתי לחיות. ומאז כל יום שלי הוא חדש.

 כולנו גדלים במסגרת מסוימת שמלמדים אותנו שעלינו להתאים את עצמנו אליה. ואף אחד לא אשם בכך. המסגרת הזו קיימת כבר כמה מאות שנים ועוברת מדור לדור. רק שבמסגרת הזו אין באמת חיים אמיתיים שלנו. החדשות הטובות הן שתמיד יש לנו את הבחירה לצאת מחוץ למסגרת.

אנשים שבוחרים לצאת מחוץ למסגרת, מתחילים לחיות את החיים שלהם באמת, מגשימים את עצמם, את החלומות שלהם, כי מה הם החיים אם לא נעשה את מה שאנחנו אוהבים לעשות? מה הנם החיים אם לא נקום כל בוקר עם חיוך וסיפוק פנימי?

תתחילו לחיות את החיים שלכם, תטעמו טעם אמיתי של החיים, תראו שדלתות ייפתחו מדי יום, כל יום יהיה חדש, מרגש. זה לא אומר שלא יהיה אתגרים בדרך. אבל הם חלק מהחיים, כך אנחנו מעריכים אותם יותר, כך הם הופכים להיות יותר מרגשים.

בדיוק בנושא זה כתבתי שיר שנקרא  LIVE YOUR LIFE, שיר שמבחינתי הוא הגשמת החלום עבורי. מזמינה אתכם להקשיב לשיר, להגיב, וגם לשתף ולהפיץ את המסר שיש בו, מסר כה חשוב!

http://www.youtube.com/watch?v=qVBcIq6Lbb0

תודה רבה 

 

דיאנה בן צבי מורה דרך להגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment


לקבלת סדרה של 10 טיפים - "כיצד לפרוץ דרך ולהגשים את עצמנו" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ואימייל והם מיד שיילחו אליך, טיפ אחד כל 4 ימים. הניסוח הוא בלשון זכר אך פונה לשני המינים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב