דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מועדפת במסגרת עבודה במלונות 

מאת    [ 02/08/2012 ]

מילים במאמר: 622   [ נצפה 34974 פעמים ]

עבודה מועדפת זאת הטבה לחיילים משוחררים שקיימת כבר לא מעט שנים ובכל זאת לא כולם מודעים לה. במסגרת ההטבה, זכאים חיילים משוחררים העומדים במספר תנאים, למענק כספי מביטוח לאומי במידה ועבדו בעבודה אשר הוגדרה על ידי המדינה כעבודה מועדפת. עבודה מועדפת במסגרת עבודה במלונות היא אופציה נהדרת ליהנות מעבודה מועדפת שמעניקה לכם מגוון מקצועות רחב ועבודה בסביבה תומכת ומהנה.

מהו מענק עבודה מועדפת מענק עבודה מועדפת הוא סכום כספי שמקבל הזכאי לו, דרך ביטוח לאומי לאחר שעבד תקופה מוגדרת בעבודה מועדפת (כמו עבודה בבתי מלון) על פי כל הדרישות.

האם כל אחד יכול לעבוד בעבודה כעבודה מועדפת? חשוב לדעת כי לא כל אחד יכול לקבל מענק עבודה נדרשת, ולבדוק האם אתם זכאיים. חבל יהיה להתחיל עבודה במלונות בשביל המענק לפני שווידאתם כי אתם זכאים למענק. חיילים משוחררים אשר עבדו שישה חודשים מלאים בעבודה מועדפת כמו עבודה במלונות, זכאים למענק מלא. גם בוגרי השירות הלאומי שביצעו שירות של שנתיים מלאות יהיו זכאים לדרוש את המענק. חשוב לדעת כי האפשרות לקבלת ההטבה היא לרשותכם רק 24 חודשים מיום סיום שירות החובהקבעלאומי.

אז כמה בכלל התגמול הכספי? כאשר עובדים בעבודה מועדפת נהנים משכר מתגמל מאוד. עבודה במלונות באילת למשל מאפשרת לכם ליהנות משכר שמשלב שכר יסוד גבוה מעל שכר המינימום, אפשרויות לבונוסים נוספים וכן מענק עבודה מועדפת לאחר ששה חודשי עבודה. ככה שבחישוב פשוט שכר העבודה שלכם לשעה גבוה פי כמה וכמה מכל אופציה אחרת לעבודה זמנית במשק. ומה גובה המענק? גובה המענק המלא הינו 9,011 ש"ח ומשתנה מעט משנה לשנה. חשוב להבהיר כי אומנם הדרישה לקבלת המענק היא 6 חודשי עבודה מלאים, בתנאים מסויימים ניתן לצקבל מענק חלקי גם אם לא בוצעו 6 חודשי עבודה.
בתנאים מסוימים, גם ללא השלמת 6 חודשי עבודה בעבודה נדרשת,  תהיה זכאי למענק חלקי. בשביל לצבור מענק חלקי יש לצבור לפחות 25 ימי עבודה רצופים ב-21 החודשים הראשונים מיום השחרור, או שלושה חודשים רצופים בחודשים ה-22-24 שלאחר יום השחרור. את גובה המענק החלקי יחשבו לך באופן יחסי למספר ימי העבודה שלך בפועל.  


מחפשים עבודה במלונות באילת? בדקו ושאלו האם אני מקבל את המענק אוטומטית? את המשכורת החודשית שלכם אתם מקבלים במסגרת עבודה במלונות למשל מהמעסיק שלכם ומאגף כח האדם של הנהלת המלון. אך לאחר סיום תקופת החובה של עבודה מועדפת, ובכדי לקבל את מענק ההטבה, תצטרכו לגשת למשרד לביטוח לאומי בו אתם רשומים ולהגיד תביעה לקבלת המענק.. הדרישה לתביעה צריכה להתבצע 18 חודשים מיום סיום תקופת העבודה המועדפת. לאחר שתגיעו לאחד מסניפי ביטוח לאומי, תצטרכו למלא טופס תביעה למענק עבודה מועדפת, ולדאוג מבעוד מועד להצטייד בטופס יעודי למעסיק שלכם לצורך התביעה (בטופס זה יפרט את תקופת העבודה שלכם, אופי התפקיד ופירוט העבודה המלא). בנוסף לטפסים ךתצטרכו לצרף תצלום של תעודת השחרור. במידה ואתם עומדים בתנאים, לרוב תוך חודש מהגשת התביאה חשבון הבנק שלכם יזוכה במענק.

זמינות עבודה גבוהה עבודה בבתי מלון היא אחת העבודות הזמינות ביותר במסגרת עבודה מועדפת. ענף התיירות בישראל צומח בקצב מסחרר וכל עונת תיירות גוברת הדרישה לעובדים חדשים במגון תפקידים עצום. אתם נהנים משפע תעסוקתי שמאפשר לכם לבחור בתפקיד שהכי מתחשק לכם וליהנות מעבודה מאתגרת ומתגמלת. בכל רשת מלונות כיום ניתן למצוא עבודה כך שתוכלו לבחור אם לעבוד במלון הקרוב לביתכם או ליהנות מחוויה של חיים עצמאים ולעבוד במלון מרוחק באילת או בצפון. דרושים בפתאל כיום עובדים שמעוניינים לעבוד במגון רחב של תפקידים החל מתפקידי אבטחה, תפקידי אחזקה וניקיון, תפקידים פקידותיים ועוד.

אם תחפשו דרושים במלונות פתאל תמצאו מגוון תפקידים שמאפשר לכל אחד למצוא עניין עבודה מועדפת לרוב יכולה להיות משעממת וחד גוונית. אך כאשר בוחרים לעבוד במלונות נהנים ממגוון תעסוקתי עצום שמעניק לכם בחירה ויכלות לעבוד בכל תחום עניין אפשר שקיים. אם אתם שחקנים מלידה תוכלו לבחור לעבוד בצוותי הווי ובידור. אם תמיד ידעתם לעבוד עם ילדים למה שלא תהיו מפעילי ומדריכי ילדים במועדוניות הילדים והנוער? השתחררתם מהצבא אבל לא באמת? אז בואו ותמישכו לעסוק בתפקידי אבטחה וביטחון כקציני ביטחון של המלון. ועוד ים של תפקידים ועבודות מאתגרות ומתגמלות.

 

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב