דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כובעים מעוצבים לאירועים מיוחדים 

מאת    [ 02/08/2012 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 2949 פעמים ]

 

מדוע אנשים עדיין חובשים כובעים מעוצבים?

עד שנות ה-50 של המאה ה-20, חבישת כובעים הייתה חלק אינטגראלי מלבושם של נשים וגברים. עם הזמן הכובע הלך ונעלם מהאופנה, והפך לפריט שהוא לרוב פונקציונאלי ומשמש אותנו ביציאה לטיולים במזג אוויר חם, וכשאנחנו יוצאים בימים חמים במיוחד. בארץ כובעים הם פריט חובה, בגלל השמש הקודחת במשך רוב ימות השנה.

בדרך כלל, לכל אדם יש לפחות כובע מצחייה אחד בבית, שמלווה אותו בטיולים, ביציאות לים או אפילו ביומיום. רבים נמנעים מחבישת כובעים גם בימים חמים, ורואים בכך מטרד. הם מוכנים לחבוש כובע, רק כשמדובר ביציאה לטיול או לים. אחרים, שמודעים לסכנות של חשיפה עור הקרקפת לשמש שעות ארוכות ביום, משלבים כובעים מעוצבים לסגנון הלבוש שלהם.

 

כובעים מעוצבים מודפסים לצעירים ולגברים

כובעים שמאד אהובים על חבר'ה צעירים ועל גברים, אלה כובעי מצחייה שעליהם הדפסה מוכנה או שהם בעצמם בוחרים את ההדפס שעל הכובע.

לרוב, ישראלים מוכנים לרכוש כובעים מעוצבים של מותגים. אלה יכולים להיות הדפסים המזהים את בעלי הכובע עם נושא או קבוצה מסוימת. למשל, אוהדי כדורגל של קבוצת כדורגל מפורסמת, כמו ברצלונה, מוכנים להשקיע ברכישת כובעים מעוצבים עם סמל הקבוצה שלהם.

אפשר היום להדפיס כמעט כל דבר על כובעים. אתם יכולים לחשוב על רעיון משלכם כשאתם מגיעים לחנות שמדפיסה על חולצות, כובעים וכדומה.

כובעים מעוצבים נמכרים לרוב, בחנויות אופנה, או בחנויות ספורט, שמוכרות כובעים מעוצבים של מותגי ספורט. בחנויות אופנה של גברים, אנחנו בעיקר נראה כובעים מעוצבים בעונות החורף, כשבחנויות אופנה לנשים, אנחנו נוכל לראות כובעים מעוצבים גם בקיץ.

 

כובעים מעוצבים עבור ראשים מודרניים

השמש היא אחד מהסמלים המוכרים ביותר של מדינת ישראל. היא יכולה להיות מלטפת אך גם קשה ונוקמת, אם לא שומרים ממנה מרחק ולא נזהרים ממנה לאורך זמן.

על מנת להתגונן מקרינת השמש ומנזקיה המיידיים והעתידיים, אנחנו זקוקים למערך הגנה מושלם: קרם הגנה, משקפי שמש וכובע. שני הראשונים הם כבר מזמן חלק אינטגראלי מהגוף שלנו. אין אדם ששומר על בריאותו, שאינו מקפיד למרוח על גופו קרם הגנה, ומשקפי השמש הם חובה, כמו פריטי לבוש קבועים. על מנת לצרף כובעים למערך ההגנה שלנו ולהרגיש שנוח לנו לחבוש אותם, אפשר לרכוש כובעים מעוצבים שייענו על דרישות האופנה והעיצוב העכשוויים.

כובעים מעוצבים מוסיפים נופך עדכני ללבוש שלנו. קיימים מספר סגנונות של כובעים מעוצבים שאפשר לבחור מתוכם את הסגנון המתאים לנו ביותר.

* כובעים מעוצבים רחבי שוליים

* כובעים מעוצבים מקש

* כובעים מעוצבים במבחר צבעים עם קישוטים

* כובעים מעוצבים עם סיכות וחגורות

 

כובעים צבעוניים לכל אישה בכל גיל

כשנשים עומדות לרכוש כובעים מעוצבים שישמשו אותן לאירוע, עליהן להתאים את הכובעים למבנה הפנים ולצבעים שלהן. ככל שהכובע תואם יותר את נתוניה של האישה, הוא ייראה טבעי ומתאים יותר, וגם תחושת הנוחות שלה תגדל בגלל ההתאמה המושלמת.

ישנם אירועים שבהם כובעים מעוצבים מאד מוערכים, והם הכוכבים האמיתיים של האירוע.

אחד מהמקומות שבהם כובעים מעוצבים עומדים במרכז האירוע, הינו מרוץ הסוסים באסקוט שבדרום אנגליה. לאירוע מגיעים מכובדי המלוכה, האצולה, אנשי עסקים בולטים ואנשים רמי מעלה. כולם מסתופפים במקום, כשגולת הכותרת של האירוע, היא הופעתן של נשות החברה הגבוהה של אנגליה, המציגות לראווה כובעים מעוצבים, שכל אחד מהם מפתיע יותר מהשני.

אז עבור מי שחשב שעבר זמנם של כובעים מעוצבים בעידן המודרני, המירוץ באסקוט מוכיח לכולם, שמקומם של כובעים מעוצבים עדיין חזק ואיתן.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב