דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת משקפיים- ניפוץ מיתוסים 

מאת    [ 02/08/2012 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2505 פעמים ]

אף אחד לא אוהב להרכיב משקפיים, במיוחד לא להיות חייב להרכיב אותם. בשביל אנשים אשר מרכיבים משקפיים או עדשות ומבקשים לבצע הסרת משקפיים, קיים כיום פתרון פשוט ונוח אשר מבוצע על ידי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר.

כיצד זה עובד?

במסגרת ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עושים שימוש בקרני לייזר אשר מלטשות את הקרנית בעין בהתאם לנתונים האישיים של המטופל, כך שהן יוצרות מעין משקפיים בלתי נראים פנימיים. ניתוח זה של הסרת משקפיים נחשב לניתוח פשוט וקל אשר מקנה פתרון נוח ופשוט לאנשים רבים אשר מבקשים להיפטר ממשקפי הראיה שלהם. במסגרת ההליך, הרופא מזין לתוך מחשב את הנתונים האישיים של כל מטופל, ובהתאם לזאת, מלטש בעזרת קרני הלייזר את הקרנית באופן מדויק ועדין. לאחר ההליך, שיפור הראיה מתקבל בתוך ימים ספורים, והראיה משתפרת לאין ערוך ונעשית חדה מתמיד.

מי מתאים לעבור את הניתוח?

ניתוח לייזר של הסרת משקפיים נועד לתת מענה לבעיה של קוצר ראיה, רוחק ראיה או צילינדר. הניתוח מיועד למטופלים מגיל 18 ומעלה בלבד, אשר מרכיבים עדשות מגע או משקפיים, והם בעלי מספר יציב לפחות במשך שנה. יש לציין כי אנשים מסוימים נמצאים בלתי מתאימים לעבור הסרת משקפיים בלייזר, עקב נתונים מסוימים כגון קרנית דקה מידי אשר איננה ניתנת לליטוש במכשור הלייזר, אנשים בעלי מחלות בעיניים כגון קטרקט, וגם נשים בהריון. עם זאת, כשבעים אחוזים מן האוכלוסייה נמצאים מתאימים לעבור את הניתוח. ההליך מקל על מרכיבי המשקפיים, מחדד את ראייתם ומשפר אותה במאה אחוזים, וחוסך מהם את המטרד שבהרכבת משקפיים או עדשות והתלות התמידית בהם.

האם הניתוח הוא כואב?

ניתוח הסרת משקפיים איננו כואב מאחר שטרם ההליך, הרופא עושה שימוש בטיפות עיניים מאלחשות אשר מרדימות את האזור ומונעות את הופעתם של הכאבים. עם זאת, יש לציין כי אף על פי שניתוח הסרת משקפיים בלייזר איננו כואב, מטופלים רבים מדווחים על תחושת לחץ כמו גם אי נוחות בעין בזמן שקרני הלייזר פוגעות בקרנית. כמו כן, בכדי להשאיר את העיניים פקוחות במהלך הניתוח, הרופא עושה שימוש במכשיר הקרוי "מפסק", אשר מחזיק את העין פתוחה לרווחה, מה שעשוי גם כן לגרום לתחושת חוסר נוחות קלה.

כמה זמן אורך הניתוח?

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר נמשך עד עשרים דקות בלבד, כאשר במסגרת ההליך, פעולת קרני הלייזר נמשכת עד כעשרים שניות בכל עין. לאחר עשרים דקות המטופלים משוחררים לביתם עם כיסוי עיניים שקוף בלבד, אשר איננו מפריע לתפקוד היומיומי ויש להשאירו על העיניים רק כיממה אחת, כלומר ניתן להסירו כבר למחרת יום הניתוח. כיסוי זה אמור לשמש את המטופלים בלילות הראשונים בעת השינה ומטרתו היא להגן על העיניים ולמנוע פגיעות ונזקים מהסביבה.

מתי אפשר להרגיש בשיפור הראיה?

לאחר ניתוח הסרת משקפיים, ניתן להרגיש בשיפור כבר בימים הראשונים שלאחר הניתוח בלייזר, ותוך מספר ימים בלבד הראיה נעשית חדה יותר, כאשר התהליך המלא של שיפור הראיה לוקח עד כשלושה חודשים מתום ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. עם זאת, חשוב לציין כי במשך חודשים אלו רצוי להקפיד ולהגן על העיניים, ולנסות להימנע מרחצה בבריכה או בים, ולהיות עדינים ביותר בכל מגע עם העיניים. 

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער, הסרת משקפיים. בואו להשוות מחרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב