דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור שידה מתאימה לעיצוב הבית 

מאת    [ 01/08/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2143 פעמים ]

חדר שינה רומנטי, ויקטוריאני או מודרני?

חנויות רבות מציעות עיצובים לבית תוך מחשבה על הלוק הכללי של כל החדרים, המסדרונות, הול הכניסה וכדומה. ניתן לבחור להציב בחדר השינה שידות שנוחות גם לאחסון פריטים שונים וגם יוצרת מראה מעוצב מאד. בין שלל עיצובים לבית בכלל או לחדר שינה בפרט ניתן למצוא שידות קומודה בצביעה מיוחדת במראה וינטאג', שידות המעוצבות בצורה קלאסית ומזכירות ריהוט עתיק או שידה הצבועה בפשטות ומעניקה מראה עדכני ונקי שמתחבר עם עיצובים לבית מודרני.
שידות שונות ניתן למצוא כיום ברוב החנויות והגלריות המציגות עיצובים לבית וחפצי נוי שונים. גלריות רבות מתמחות בסגנון מסוים ומציעות עיצובים לבית בסגנון כפרי, סגנון צרפתי או איטלקי וכדומה, כך שניתן לרכוש רהיט בסגנון האהוב עלינו ולהתאים לו חפצי נוי, פרחי משיואביזרים נוספים המתכתבים עם השפה העיצובית שלו.

לא רק העיצוב, גם האיכות חשובה
כשבונים עיצובים לבית שאמורים להציג את מי שאנחנו לאורך זמן וליצור עבורנו סביבה נוחה שאינה דורשת תיקונים תכופים או שינויים רבים, כדאי לחשוב גם על איכות הריהוט ולא רק על הסגנון. חשוב לרכוש את שידת האיפור, שידת הקומודה או כל פריט אחר במקום מוכר ובעל שם שמציע מוצרים באיכות גבוהה ובגימור טוב. לפני שיוצרים את המראה האינדיבידואלי שלנו, חשוב לחפש עיצובים לבית שנוכל להתאהב בהם בקלות ולתחזק את הרומן איתם לאורך שנים ארוכות.

בחירת שידות לחדר השינה - בשלל עיצובים לבית 
בתוך אינספור המוצרים ופריטי הריהוט הקיימים בשוק ומאפשרים לבחור בין שלל עיצובים לבית הפרטי שלנו, ישנם כמה שאי אפשר להסתדר בלעדיהם. שידות איפור, כמו גם שידות קומודה מעוצבות, הופכות חדר שינה סטנדרטי למראה פרטית לטעם האישי שלנו ובנוסף, מאפשרות לנו לשמור על מראה מסודר ואסתטי בחדר הכי פרטי בבית. 
המגוון הבלתי נגמר של עיצובים לבית מאפשר בחירה והתאמה של שידות קומודה או שידות איפור למראה הכללי של חדר השינה ושל הבית כולו. ניתן לבחור ריהוט במראה קלאסי, מודרני, מינימליסטי או וינטאג' מתוך אינספור עיצובים לבית שיתנו אופי אמיתי ויציגו לראווה את מי שאנחנו.

איך בוחרים שידת טואלט מושלמת?
שידות איפור קיימות במגוון סוגים ודגמים ובעת ההחלטה על שידה חדשה לחדר השינה, כדאי לחשוב על המראה הכללי של החדר ושל הבית כולו. כמו כל הרהיטים בחדרים השונים, גם שידת האיפור צריכה להתכתב עם פלטה רחבה של עיצובים לבית וצריכה להיות חלק מהעיצוב שבחרנו. 
לצד התאמתן לעיצוב הכללי בבית שידות איפור צריכות להיות פונקציונליות ולאפשר לנו לשבת ולהתאפר בצורה נוחה. המראה המוצמדת לשידת האיפור צריכה להיות בגובה המתאים וברוחב מספק כדי שנוכל לראות את התמונה כולה. בנוסף, צריכה לאפשר לאחסן פריטים קטנים כמו כלי איפור, מברשות וכדומה או הצבה של כלי אחסון מעוצבים בהם נוכל לשים את כל האיפור והחפצים הנלווים. כיום בונים שידות איפור תוך התאמת השידה לפונקציות רבות ותוך מחשבה על עיצובים לבית ופריטים נלווים שיצרו מראה כללי אחיד בחדר השינה ובכל הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב