דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 דברים שמלחיצים כלות לפני החתונה 

מאת    [ 01/08/2012 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 1563 פעמים ]

תקופת ההכנות לחתונה הינה תקופה מאוד אמביוולנטית עבור הכלה – מצד אחד שמחה, התרגשות אדירה, סיפוק ואושר פנימי ומצד שני, חרדות, לחצים ומתחים נפשיים, שמה משהו יתפקשש באירוע הכי חשוב ומרגש בחיים.
גם אם בחרתן בגן אירועים מושלם, תקליטן תותח, צלם איכותי, שמלה של מעצב מוביל וטבעת מעוררת קנאה, הספק ימשיך לקנן, עד שתעבורנה את האירוע בשלום...

אז מהם 10 הדברים שהכי מלחיצים אתכן לפני החתונה?


    • אין ספק כי השמלה היא הדבר הכי חשוב לכלה ביום חתונתה. אחרי אינספור חיפושים, השוואות ומדידות, אתן פשוט רוצות (ובצדק) להיראות מושלם ביום החתונה. לכן, זה אך טבעי, שכמעט כל כלה ממוצעת חולמת ימים ספורים לפני החתונה שהשמלה שלה מתלכלכת או נקרעת במהלך הערב. הבשורה הטובה היא שמדובר רק בחלום.


    • גם לתסרוקת אתן מקדישות תשומת לב מרבית. אחרי הכל, מדובר בתסרוקת של פעם בחיים... אחד החששות הגדולים של הכלה הוא, שהתסרוקת לא תחזיק מעמד ותתפרק, תוך כדי ריקודים, במיוחד אם היא מתחתנת בעונה החמה והלחה של השנה.


    • העונה הלחה של השנה, "מאיימת" גם על עמידות האיפור במהלך האירוע המרגש בחייכן. בחירה של מאפרת מקצועית ומנוסה, תבטיח שמירה על עמידות האיפור ועל מראה פנים נקי, גם בימים הלוהטים של אוגוסט.


    • גם אם השבעתן את החברות הכי טובות לא ללבוש לבן ביום חתונתכן, עדיין תחששו שמה איזו אורחת רחוקה תגנוב לכן את ההצגה עם איזו שמלה לבנה "הורסת".


    • חתונה בחורף גורמת לכל הכלות לחשוש שיום חתונתן ייפול על יום גשום וסוער. עובדה שתימנע מאורחים רחוקים להגיע ולהשתתף בשמחה. אז כלות יקרות, אתן בהחלט יכולות להירגע. ראשית, החורף בארצנו לא נחשב לחורף אמיתי, כך שחתונה בקיבוץ, תאפשר לכם גם ליהנות מאולם מעוצב וגם לחוות את הטבע שנשקף ממנו, במלוא יופיו והדרו. שנית, בני משפחה וחברים יגיעו לחגוג איתכם גם ביום סוער במיוחד. בשביל מה קיים גן אירועים עם אולם לעונות החורף? 


    • מה לעשות, אתן מטבעכן קצת פחות אופטימיות מהגברברים. לכן, אתן חוששות שהבעל המיועד לא יצליח לשבור את הכוס כבר בניסיון הראשון.  הלחוצות מביניכן, בוודאי, תבקשנה מהבן זוג להתאמן בבית, כדי למנוע אי נעימות ברגע האמת...


    • אתן מטבעכן, גם מאוד מסודרות ומאורגנות ודאגתן להעביר לתקליטן את רשימת השירים לכניסה לחופה, ליציאה ולריקוד הסלואו... זה בוודאי לא ימנע מכן לפחד שמשהו ישתבש עם השירים או גרוע יותר, שתקרה איזו תקלה טכנית מצערת במערכת הסאונד המקצועית...


    • עברתן את השלב המלחיץ של החופה והגעתן לרחבת הריקודים. זה הזמן להשתחרר, להתפרק וליהנות... רק שאתן חוששות שהשמלה שבחרתן לא נוחה לריקודים,  שהעקב עלול להיתקע בקצה שלה וכו'... וכו'...


    • הזמנתם מספיק אורחים צעירים ותוססים וגם שכרתם תקליטן מעולה, אך תמיד קיים הפחד, שמא רחבת הריקודים תישאר נטושה ושאורחיכם היקרים לא יצטרפו לפיזוזים שלכם.


    • אתן חושקות במזכרת מושלמת מהאירוע, ולכן חוששות שהצלם היקר יפספס את רגעי השיא החשובים מהחתונה או את בני המשפחה והחברים שתרצו לראות באלבום ובקלטת.

אל דאגה! פרפרים בבטן, זה דבר טבעי לחלוטין, במיוחד כשאתן מפנטזות על חתונה מהאגדות.
הכי חשוב לזכור, שבסופו של דבר, למרות החששות, החתונה שלכן, אכן, תהיה חלומית ובלתי נשכחת.

גן הפקאן - גן אירועים יוקרתי בשרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב