דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נושא: האם כדאי לרכוש שטיחים בעונת הקיץ? 

מאת    [ 01/08/2012 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 1790 פעמים ]

 

שטיחים אמנם מתקשרים לנו לעונת החורף הקרירה, ישיבה על השטיח מחממת את הגוף ותורמת לאווירה חמימה וביתית כאשר הגשם יורד בחוץ והרוחות משתוללות. אך עובדה זו אינה סותרת את נחיצות השטיח בעונת הקיץ.

דווקא בעונת הקיץ מחירי השטיחים יורדים פלאים וניתן למצוא שטיחים איכותיים במחירים המתאימים לכל כיס. כדאי להצטייד בשטיח מבעוד מועד ובכך לפאר את הבית עם בוא החורף. כמו בכל מוצר הנמכר בסוף עונה, ישנו מחיר סוף עונה הנמוך בהרבה ממחירו הרגיל, כך גם מחיר השטיחים בעונת הקיץ עשויים להיות נמוכים בהרבה מאשר בעונת החורף שאז ישנו ביקוש רב יותר לשטיחים.

שטיחים אינם נועדים לחימום בלבד, ובשל כך הם שמישים גם בעונת הקיץ החמימה. כאשר ישנם ילדים בבית השטיחים נחוצים בכל עת. הילדים יכולים לזחול ולקפוץ, להשתולל ואף ליפול ללא חשש כיוון שהשטיח הוא רך ואינו קשיח כמו רצפה, אך למען קבלת תוצאות טובות ביותר יש לרכוש שטיח מרופד היטב ולא להתפשר על איכות החומר.

נוסף לכך, מטרת השטיח היא לשבח את עיצוב הבית. הרצפה הבהירה יוצרת מראה משעמם ודי בנאלי, תוספת של שטיח לחדר תעניק לחלל חיים ודינמיות. שוק השטיחים מונה דגמים רבים ושונים של שטיחים, ניתן למצוא שטיחים במגוון צבעים, גדלים וסגנונות. כניסת הצבע לחדר באמצעות השטיח תורמת לייחודיות ולמקוריות. שטיח בסלון הבית יוצר אוירה ביתית וכיפית, כאשר כל בני המשפחה מוצאים את עצמם בספות, בכורסאות וכן גם על השטיח. הערך של המשפחה אינו קיים בעונה אחת יותר מאשר בעונה אחרת, ולכן שטיחים מומלץ לקנות גם בעונת הקיץ.

לפני רכישת השטיח יש למדוד את החלל בחדר וכן מומלץ להצטייד בסרט מדידה גם בתוך חנות השטיחים. זאת משום שהמגוון הוא בהחלט רחב ועלול אף לבלבל. המדידה מאפשרת מיון וסלקציה של שטיחים שאינם מתאימים וכאלה שנכנסים כאופציות לרכישה.

שטיחים לחדר האמבטיה נחוצים בכל עונה, כיון שמקלחות נעשות יום יום ללא כל קשר לעונה, יציאה מן האמבטיה לתוך שטיח מאפשרת ניגוב נעים נוכח הריפוד המפנק. הרגליים יכולות להתייבש בצורה יעילה ואף ניתן לכבס את השטיח במכונת הכביסה ולייבש אותו על חבל הכביסה. השטיח יתייבש וודאי במהירות רבה הודות לקרני השמש החמימות. על מנת לשמור על אורך חיי השטיח רצוי לנקותו מידי פעם, המים הנספגים בו עלולים להעלות ריח רע, אך לצד זה יש לשים לב להוראות הכביסה שעל תווית השטיח. כביסה לא נכונה עלולה להרוס את השטיח ולגרום לצבע שלו לדהות.

קניות בקיץ זוהי פעולה כיפית, השמש החמימה מאפשרת בילוי נעים לבני המשפחה, ניתן לצאת ללא חשש של גשם וקור ולעבור מחנות לחנות עד למציאת הפריט המושלם. ניתן לראות את הקניות כבילוי משפחתי המעצים את ההנאה ותורם לגיבוש. בנוסף לכך, כאשר תמצאו שטיח שמוצא חן בעינכם תוכלו להעבירו למכונית ללא חשש לרטיבות, כיון שעונת הקיץ אינה ממטירה גשם, ואפילו אם הינכם נוסעים בתחבורה ציבורית לא תחששו לגשם, ותוכלו להעביר את השטיח אל מקומו בשלום. אפילו נשיאת השטיח באופנוע אינה נשמעת מוזרה כלל. כפי שראינו, לשטיחים אין עונה, וניתן לקנותם בעונת החורף, הסתיו, האביב והקיץ, וזאת משום ההנחה שמלבד החמימות, קיימות מטרות רבות לשטיח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב