דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללי התנהגות באתרי הכרויות סקס 

מאת    [ 01/08/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 4479 פעמים ]

אתרי הכרויות סקס צצו מתוך עולם ההכרויות הרגילות והמגזינים או הצהובונים של פעם. אתרים אלו נמצאים כיום בשימוש על ידי כמעט כל אחד בשביל כיף מזדמן או הכרויות סקס דיסקרטיות ללא התחייבות.

מאז עלייתם לאוויר של הכרויות סקס, הם החלו לדאוג לצרכים הבסיסיים של מבוגרים. מספר האנשים הפונה לאתרים אלה עולה באופן רציף, כאשר הם פונים לאתרים אלה כדי למלא את התשוקות והרצונות הנסתרים שלהם. עם זאת, תמיד מומלץ להקשיב למספר עצות לפני שאת/אתה נכנסים לעולם הזה של הכרויות סקס. עצות אלו חסכו כבר טרדות מיותרות והגדילו את סיכויי ההצלחה באופן דרמטי.

 

הפרטיות חשובה מאוד, ואתה חייב לשמור על זה כאשר אתה מבקר באתר הכרויות סקס / סטוצים למבוגרים. אף פעם אל תיתן את המידע המזהה אותך לאלה שאתה רוצה להימנע מקשר איתם. אל תחשוף את זהותך לאדם אחר אלא אם כן אתה בטוח שהאדם הוא אמיתי וכן שהוא מסוג האנשים שאתה מחפש. זכור כי פלטפורמות או אתרי הכרויות אינטרנט למבוגרים יכולים להיות שדה ציד טוב לגנבי זהות או עבריינים אחרים.

אין מה להיבהל, פשוט כדאי שיהיה לך פרופיל כללי שבו לא יהיו פרטים של הזהות האמיתית שלך. החברים האחרים חייבים להיות מסוגלים לראות רק מה שאתה רוצה שיראו ולא צריך להיות להם שום מושג על הזהות האמיתית שלך. לכן, ודא כי יצירת הפרופיל שלך מבוססת על זהירות ולא רק להציג את עצמך טוב!

בזמן שאתה יוצר את הפרופיל שלך, ודא שיש לך לפחות את אותם אלמנטים אשר זוכים לתגובות מחברים אחרים. היבט אחד חשוב מאוד הוא תמונה שלך, אתה צריך לוודא שהתמונות שאתה מוסיף חייבות להיות מספיק טובות כדי לתת מושג לחברים האחרים איך אתה נראה. תמונה טובה מושכת תגובות.

עם זאת, אם אתה מודאג כי האנשים שאתה מכיר יכול להכיר אותך, אתה צריך להשתמש בתמונות שבהן הפנים שלך נשארות מטושטשות. אבל שוב, פנים מטושטשים לא מושכים הרבה תגובות. אז, אתה צריך להחליט בעצמך מה שאתה רוצה לעשות.

שים לב להתנהגות של הדייטים שלך כשאתה פוגש אותם. הסיבה לכך היא העובדה כי ישנם מספר אנשים כמו עם מוזרויות מיניות ופטישים שיש להם טעם ייחודי מאוד. ולכן עליך להיות ערני לגבי היציבות של מי שאתה פוגש.

ראש צלול ושקול תוך כדי חיפוש פרטנרים מיניים פוטנציאליים הוא המפתח. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות זה להתחיל בכמה הודעות באתר ואולי גם צ'אט אחד על אחד. בדרך זו תצליח לקבל את התחושה מי נראה מעוניין בך. רק כאשר אתה מרגיש בנוח, אתה יכול ללכת לפגוש אותם/אותן בדייט על כוס קפה.

צריך להבין שהדייט הוא רק פלטפורמה בה תוכלו להגיע להבנה טובה יותר של האדם לפני שאתה בעצם מתחיל את הרפתקאות האהבים. משחק בטוח הוא תמיד המפתח להצלחה במקרה של הכרויות סקס למבוגרים.

שמי דרור ואני מצוי בתחום ההכרויות הרגילות גם תחום הכרויות סקס כבר שנים רבות. למדתי מספר לקחים חשובים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם קופצים למים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב