דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קבלת החלטות לשיקום הפה בעזרת הדמייה ממוחשבת 

מאת    [ 31/07/2012 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 1724 פעמים ]

חוששים ללכת לרופא השיניים עקב טראומה מילדותכם? מוטרדים ממראה הפה שלכם בתום הטיפול? ובכן, קיימות היום שיטות אשר יכולות להרגיע אתכן  ולגרום לכך שתגיעו שקטים ובטוחים לטיפול שיקום הפה. אם בעבר נטו רופאי השיניים להסתמך על צילומי שיניים פשוטים יחסית לצורך טיפולים בתחום שיקום הפה, הרי שכיום ניתן לקבל החלטות לגבי אופן הטיפול וסוג הטיפול לשיקום הפה באמצעות הדמייה ממוחשבת.

מהם מכשירי הדמייה ממוחשבת בכל הנוגע לשיקום הפה

מכשירי הדמייה ממוחשבת הינם מכשירים אשר מאפשרים לרופא השיניים לראות את כל מערך השיניים כבר החל משורש השן.  כמעט כל מרכז להשתלות שיניים הינו בעל מכשירי הדמייה ממוחשבים. אחת ההדמיות הנפוצות ביותר הינה הדמיית C.T.  הדמייה ממוחשבת חוסכת מן המטופל בדיקות מטרידות וכואבות לעיתים ואף מקלה על הרופא באיתור הבעיות באופן מדויק. לדוגמא, אם היה הרופא רואה חור בשן ללא הדמייה ממוחשבת היה הוא מתקשה לדעת את עומק החור ובהמשך לכך לקבל החלטה איזה טיפול לבצע. האם סתימה תהיה מספקת - או שמא דרוש טיפול שורש - במקרים מסובכים יותר יכול להיגרם נזק של ממש אם הרופא לא משתמש בהדמייה ממוחשבת כאשר מדובר בעיקר בכל הקשור לעקירות והשתלות שיניים. אם מצבה של השן אינו מאפשר את שיקומה אלא רק עקירה והחדרת שתל דנטלי במקומה עדיף לטפל בכך בהקדם האפשרי. הדמייה ממוחשבת עוזרת לקבל את ההחלטה האם אכן יש לעקור את השן ולבצע השתלת שיניים.

הדמייה סופית – תיאום ציפיות

בתום קבלת כל הנתונים נוצרת הדמייה של הפה אשר יראה בסיום טיפול שיקום הפה. היתרון עבור המטופלים הינו כי הם יכולים לראות מבעוד מועד כיצד יראה החיוך שלהם וסגר השיניים באופן מחשובי תלת ממדי. כך למעשה ייווצר תיאום ציפיות מושלם בין רופא השיניים למטופל.

כיצד מתבצעת ההדמייה ?

ראשית ההדמייה הינה בצילומי C.T כאשר לאחר שרואה רופא השיניים את מבנה השיניים, הוא יכול להחדיר שתלים וירטואליים באמצעות תוכנה מיוחדת ולמקם אותם בצורה המדויקת ביותר. לאחר מכן מוזמנת תבנית מוחשית בהתאם להדמיה אשר בעזרתה מחדירים את השתלים. מידע נוסף אודות השתלת שיניים ממוחשבת ניתן לקרוא ב www.avnieli.co.il

יתרונות ההדמייה הממוחשבת

  • סיוע בקבלת החלטות - ההדמייה הממוחשבת מסייעת לרופא השיניים לקבל את ההחלטות הנכונות והמדויקות לגבי סוג הטיפול והשיטה בה ישתמש.
  • תיאום ציפיות - ההדמייה מאפשרת לרופא השיניים ולמטופל לראות כיצד תיראנה השיניים לאחר הטיפול.
  • דיוק בהשתלה- שימוש בהדמייה ממוחשבת מאפשרת החדרת שתלים דנטליים באופן המדויק ביותר. זאת כיוון שבמחשב ניתן להזיז את השתלים עד לקבלת תוצאה אופטימלית לפני שמזמינים את התבנית ומבצעים את הפעולה בפועל.

וכעצה לסיום, אם ברצונכם לבצע תהליך שיקום פה בסיוע הדמייה ממוחשבת, מומלץ שתוודאו עם רופא השיניים שלכם האם יש לו את המכשור המתאים לכך. לא כל רופא שיניים יכול לבצע הדמייה זו וחשוב שתגיעו לטיפול שיקום הפה רגועים ותסיימו אותו כאשר אתם מרוצים !

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב