דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת לילדים קטנים - המלצות 

מאת    [ 30/07/2012 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 1782 פעמים ]

גם אתם רוצים אירוע מושלם?

מי לא חולם על ארוע שלא יפסיקו לדבר, אך מה בכלל מוזמנים זוכרים מאירוע? הבגדים, איכות האוכל, השירים, ובמיוחד את המקום. יש מצב שתופתעו מהתוצאות, אולם למרבית האורחים אותם מאפיינים חשובים, וכמובן על החשובים נשתדל להתמקד כאן.

בחירת מיקום האירוע


המקום שתבחרו אמור לשקף אתכם ואת מה שבאמת חשוב לכם. וילה בהרצליה פיתוח תעיד על יחודיות, חתונה על הים תקרין אופי שובב, אולם או גן אירועים מהשורה הראשונה יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד שאולם או גן אירועים צנוע ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על טקס בר מצווה מלכותי ומפוצץ, אולם קורה לפעמים ששלב התכנון נגמר קולטים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם חיפשו. לפני שאתם מזמינים גן או אולם שקלו אם באמת ובתמים המקום הזה באמת משקף אתכם. מתכננים אירוע? עברו אל העמוד הבא.

מה לגבי האוכל?

ללא ספק אחד הקריטריונים שצריכים לשקול בכובד ראש זה התפריט שיוגש באירוע. לחלק זה אולי נשמע מופרך , אבל אנשים רוצים מאוד ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא התפריט שיוגש בארוע.

לפני שאתם מחליטים על מנות תבדקו בקפידה מי הם המוזמנים שיתפסו את החלק המשמעותי ביותר בארוע שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע, אוהבי אוכל הביתי, כדאי ללכת על אוכל עממי יותר. אם למזלכם מדובר בצעירים ססגוניים מהבוהמה התל אביבית כדאי לנסות מנות מתוחכמות, אם זאת חגיגת יום הולדת ורוב האנשים יהיו בה נערים אז לבטח כדאי לבחור באוכל ילדותי יותר המכיל צ'יפס, ההמבורגר ועוד.

בכל מצב אי אפשר שכולם היו מרוצים, בגלל זה רצוי לגוון עם מזון פשוט ומורכב, מוכר וחדשני. כך יש סיכוי שיהיו לכלל האורחים מספר אופציות להחליט. לסיכומו של דבר, עדיף תמיד שיהיה גיוון אופציות במקום כמה מנות בודדות.

עיצוב אולם האירועים

אם נותר לכם מעט זמן ואתם רוצים לעשות רושם על מרבית האורחים, תחשבו על רעיון מקורי, משהו יחודי והדור ובעיקר משהו שנראה לכם שחשוב שהאורחים ידעו. בדומה לבחירת הגן, גם כן העיצוב שתבחרו עושה רושם.

בעיצוב ממש אין גבול ליצירתיות; אפשר להשתמש בהכל, או מנגד אפשר להדגיש רק דברים ספציפיים; צבעים (ארוע בכתום, הדגשת רק צבע אחד), תוספות (חול ועצים) פסלי קרח וכו', באמת רק תיתנו לדמיון שלכם לנסוק. ידוע שלעיתים שטקס אישי מתהפך להיות גם הארוע של ההורים של בעלי השמחה, בגלל זה דווקא בנושא חשוב זה, זו הנקודה לתת ביטוי למה שחושב לכם.

עדיין מתעניינים לגבי מסיבות יום הולדת?

הדבר הכי פשוט זה לרצות את כולם, אך אל תשכחו לשנייה שבסוף היום זה היום החשוב שלכם. היה ויש משהו שאין אופציה שאתם לוותר עליו אף אם הוא לפעמים, לא מקובל על חלק ממשפחתך, אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו למי שזה מפריע לו בצורה עדינה ושקטה שזה בכל מקרה הקביעה שלכם. שימו לב לתחושות ותנו מקום למה שהכי מעיד על אישיותכם.

במידה ואתם צריכים יותר מידע על התחום המשיכו לקרוא, למה אתם מחכים?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב