דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלות שיניים כבר לא למבוגרים בלבד 

מאת    [ 30/07/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2078 פעמים ]

השתלות שיניים כבר לא למבוגרים בלבד

השתלות שיניים ומושגים דומים שקשורים לשיניים תותבות, יכולים להזכיר לנו אוטומטית את הסרטים המצחיקים על הסבתא ששכחה את השיניים התותבות שלה בתוך הכוס שליד המיטה ואחרים. הסיבה לכך יכולה לנבוע מהמחשבה שרק אנשים שהגיעו למצבים קיצוניים בבעיות החניכיים שלהם יפנו לסוג טיפול שכזה. הרפואה המודרנית מוכיחה אחרת.

טיפול פשוט ומהיר

עד לפני כמה שנים, הדעה הרווחת שהוצגה בפסקה הקודמת בהחלט הייתה מוצדקת באיזה שהוא מקום, מכיוון ששיניים תותבות או השתלות שיניים בהחלט היו חלק מהפתרונות האחרונים שהוצעו לאנשים שכבר פחות אפשרי לטפל בשיניים שלהם.

כיום, ישנן שיטות השתלות שיניים חדשות, אשר מאפשרות גם לאנשים בעלי בעיות חמורות הרבה פחות לגשת לפתרון הזה ולקבל את המענה הכי טוב והכי איכותי בשביל השיניים שלהם. הסיבה לכך, היא שבעבר בשביל לבצע השתלת שיניים בסיסית היה צריך לבצע גם השתלת עצם, עבודה רבה על החניכיים ועוד.

כיום מכינים מידות לכל הפה ומתקינים את השיניים על החניכיים הקיימות. באופן הזה ניתן לבצע השתלת שיניים מהירה ונוחה הרבה יותר מפעם. השתלות שיניים כאלו הן כל כך יותר נוחות עד שניתן לעשותם אפילו רק ביום אחד לכל הפה, זאת לאחר מספר בדיקות ומדידות קודמות, כמובן. אם כן, מדוע שאדם צעיר יפנה לעשות מספר טיפולי שורש וכתרים אם הוא יכול לפתור את הבעיה לצמיתות ביום אחד בלבד של טיפולים?

להשתחרר מהתפיסה המקובעת

אנשים רבים תוהים וחושבים, שלא משנה כמה הטיפול שנקבל יהיה איכותי וטוב – אין כמו השיניים האישיות שלנו. אז אמנם יש בזה משהו ועדיף לשמור על הגוף שלנו בדיוק כמו שקיבלנו אותו כשנולדנו, אבל מצד שני, במידה והשן שלכם נפגמה ברמה שהחלפתה היא עדיפה על תיקונה – כדאי לשקול את האפשרות הזו לעומק ואף לבצע אותה.

השיניים האלו חזקות ואיכותיות, לאחר מחקרים ופיתוחים רבים של שתלים דנטליים שתוכננו להחזיק מעמד בתוך הפה לאורך זמן. לעיתים הטכנולוגיה מחייכת אלינו וכדאי לקטוף את ההזדמנויות שהיא מאפשרת לנו, בכדי שהיא תגרום לנו לחייך בחזרה.

יותר נוח כשאתה צעיר

עוד סיבה שבגללה דווקא עדיף לבצע השתלות שיניים כאשר אתם צעירים ולא כשאתם מבוגרים יותר מגיעה מהעובדה שהשיניים שלכם כנראה ייחלשו בסופו של דבר. עכשיו שאלו את עצמכם האם אתם מעדיפים למשוך את הכאבים שלכם למשך תקופה ארוכה ולעשות סדרה של טיפולים זמניים בזה אחר זה?

אולי אתם מעדיפים לטפל בבעיות שלכם כבר כשאתם צעירים, במקום למשוך את הכאבים ולעבור טיפולים ובדיקות דווקא כשיש לכם כוח לזה והגוף חזק מספיק בשביל להחלים ולהתאושש במהירות רבה הרבה יותר?

מעבר לזה, בחור צעיר יוכל לשלם בתשלומים על השתלת שיניים ויידע שבסופו של דבר יהיה לו את הכסף לשלם על כל הטיפולים שעבר. מנגד, למבוגרים רבים ישנה הכנסה נמוכה יותר והם כבר לא יכולים להרשות עצמם לרכוש את הדברים שפעם היו נגישים.

מרפאות שיניים ענבל 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב