האם כשאתם נרשמים לחדר הכושר אתם יודעים מה המטרה שלכם?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

האם כשאתם נרשמים לחדר הכושר אתם יודעים מה המטרה שלכם? 

מאת    [ 30/07/2012 ]
מילים במאמר: 391   [ נצפה 1300 פעמים ]

 
 

כאשר מגיעים אלי נרשמים חדשים בחדר הכושר, אני מתעניין לדעת במה הם מעוניינים? אנחנו שואלים" למה נרשמת?, מה המטרה שלך?, מה אתה שואף להשיג? מה החלום שלך?", במרבית המקרים אני מקבל תשובה מעורפלת, כמו "אההם באתי להתאמן קצת, אני רוצה לרדת במשקל, קשה לי לעלות במדרגות, אני רוצה להפעיל קצת שרירים, אני רוצה להוריד את הבטן"
לצערי לא ניתן להשיג תוצאה כלשהיא אם לא הוגדרה קודם לכן מטרה קודמת, מטרה ברורה ומדוייקת, חשבתי על זה רבות וניסיתי להבין מדוע אין למרבית המתאמנים מטרה ברורה ומדוייקת והגעתי למסקנה שלהרבה אנשים אין מספיק ידע והבנה במושגים ובמבנה הגוף.
אנשים לא מבדילים בין רקמת שריר לרקמת שומן, בגלל זה אנשים חושבים שאם יעשו כפיפות בטן, יראו כתוצאה ריבועים, אבל לצערי ולמגינת לבם למרות העבודה הקשה שהושקעה זה נעשה לחינם, כפיפות בטן יתכן ויחזקו את שרירי הבטן אולם לא יפחיתו את רקמת השומן אשר מכסה אותם.
או למשל באימוני נשים, נשים חוששות להתאמן עם משקולות כדי שלא יפתחו גף גברי ושרירי, דבר כזה לא יכול לקרות לעולם, מפני שבגוף הנשי יש הורמונים נשיים שאינם נמצאים אצל הגבר, יחד עם זאת אימון באמצעות משקולות, אימון כוח או התנגדות ו/או עם מכשירים המיועדים לכך הינם חיוניים כדי לבנות גוף רזה, מעוצב ומחוטב הן לגברים והן לנשים.
יש עוד הרבה דוגמאות כאלו שנובעות מתמימות וחוסר ידע, שימו לב שכאשר אתם הולכים ונרשמים לחדר כושר, אני מאמין שיש לכם בראש תמונה מנטאלית של מה שאתם רוצים, ישבן מוצק, זרועות חטובות, קוביות בבטן, מותניים צרות, לכן אתם חייבים להגיע כשניסחתם לכם בראש או על הנייר מה המטרה הברורה והמדוייקת שלכם לתהליך אותו אתם מתעתדים לעבור.
לדוגמא: אני רוצה לרדת או לעלות במשקל X קילוגרמים ב-Y זמן. אני רוצה להגיע ל-X היקף מותניים ב-Z זמן. אני רוצה להוריד X % שומן ב-T זמן.
מבלי להיכנס למבנה הגוף שלכם ולתורשה הגנטית אני ממליץ לכם להסתכל על גופכם כמו על פסל ולהחליט בצורה מדויקת איך הייתם רוצים שהוא יראה.
יש מתכון בסיסי של עיצוב גוף אשר מורכב מ-4 סעיפים בלבד, אך מאוד חשובים. אלו הן ארבעת הפעולות שבלעדיהן לא יהיה לכם סיכוי:

1. תזונה מתאימה שתתמוך בסעיפים הבאים
2. פעילות אירובית שמסייעת בצמצום מסת שומן הגוף
3. אימוני כוח או התנגדות אשר מותאמים לכל חלק בגוף וזאת על מנת לעלות את מסת השריר ( לגבר ולאישה כאחד)
4. מוטיבציה והתלהבות (זה החלק הכי חשוב) שתעזור לכם להתמיד ולקיים את שלושת הפעולות הראשונות.

בהצלחה!

יווזף אדמונד ? מומחה לכושר גופני ועיצוב הגוף מנכ"ל ובעלים של מועדון הכושר"PUNCH " ברחובות מיסד מועדון הכושר האינטרנטי שלך - בכל זמן ,בכל מקום fitnessonline.co.il עכשיו במתנה: כיצד להתאמן נכון בחדר הכושר? 20 סרטוני ווידאו המדגימים צעד אחר צעד, כיצד לבצע תרגילים בחדר הכושר בצורה נכונה ,בטוחה ופשוטה 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב