דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור את התמונה האידיאלית להדפסה על קנבס 

מאת    [ 30/07/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2014 פעמים ]

הפעולה הקשה ביותר מבין כל הפעולות הנדרשות על מנת להדפיס תמונה על בד קנבס היא לבחור את התמונה האחת, או מספר התמונות הנדרשות להגדלה. חיטוט במלאי התמונות הדיגיטליות הנמצאות במחשב הביתי, מעלה מספר תמונות פוטנציאליות, אולם הבחירה מביניהם היא פעולה קשה, אשר דורשת הרבה מחשבה ותשומת לב.

את הבחירה מבין התמונות אפשר לעשות על פי מספר קריטריונים של תוכן, צבע והאישיות המצולמת. פעמים רבות, התמונות על קנבס ייתלו על קיר אחד בבית, בו נרצה להציג את תמונת בני המשפחה. במקרה זה, בחירת התמונה תיעשה על פי האנשים המצולמים. ההמלצה היא לבחור בתמונות משפחתית של כל המשפחה כולה, מבלה או נמצאת באירועים או ימים מיוחדים. במידה והתמונה אמורה להיות תלויה בחלל מרכזי, כמו למשל סלון או חדר משפחה, הבחירה תיעשה גם על פי הצבעים והאווירה הנדרשת.

צמצום האפשרויות המוצעות

אחת ההמלצות היא לבחור מספר תמונות, ואז לנסות להרכיב ביניהן איזשהו קשר. הקשר ביניהן יכול להיות תיאום צבעים, חוויות או נושא מקשר, כמו למשל ים, או תמונות חוץ וכדומה. תיאום הצבעים יכול להיות מלאכותי או מכוון, כמו למשל פיתוח כל התמונות בגוון דומה, או על פי קו מנחה אחד. חשוב לזכור כי לא תמיד הצבעים אשר נראים על גבי מסך המחשב הם אלה אשר ייראו בתמונה הסופית.

פעמים רבות, כאשר המשימה נראית קשה מאד לעשייה, ישנה אפשרות לעשות קולאז' או פסיפס תמונות. קולאז' הינו מספר תמונות אשר מוצגות באופן נפרד אך בעלי קווים מקשרים, בעוד שפסיפס הינה מעשה אמנות המורכב מתמונות רבות, אשר מודפסות כך שהשלם עולה על סך כל חלקיו. אוסף של תמונות המקובץ לידי יחידה אחת יכול לסכם תקופה, או חופשה או אירוע מסוים, כך שהמזכרת בדרך כלל, מרגשת מאד ויקרה מבחינה סנטימנטלית.

הגודל הוא הקובע

את התמונות המודפסות על קנבס, אפשר לבחור בכל גודל אשר מעוניינים בו. לאחר בחירת התמונה, מתחילה ההתלבטות לגבי הגודל הרצוי. פעמים רבות, הגודל יהיה חייב להיות מוכתב מרזולוציית התמונה. ככל שהתמונה תצולם במצלמה איכותית יותר, בעלת עדשה מורכבת, כך היא תוכל להיות מוגדלת לגודל גדול יותר. תמונות אשר מצולמות, על פי רוב, מהטלפונים הסלולריים החכמים למיניהם לא יתאימו למטרות הגדלה.

למרות שתמונות המודפסות על קנבס עשויות לטשטש פגמים מסוימים באיכות התמונה, חשוב לזכור כי הגדלה זקוקה לתמונה מעניינת מספיק וטובה באיכותה. אתרים רבים, מצליחים לבדוק את איכות התמונה ולהמליץ על הגודל האופטימלי. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון את נתוני הקיר עליו מעוניינים לתלות את התמונה. במידה ומדובר על מספר תמונות, יש לחשב את אופי התלייה, ואת המיקום הנדרש. כדאי לחשוב על תלייה לא סימטרית, על מנת ליצור עניין גדול יותר, ואווירה נעימה יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב