דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי דירות על ידי צוות מקצועי 

מאת    [ 29/07/2012 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 1952 פעמים ]

אם הדירה של הדודה האהובה שלכם עמוסה מאוד, יכול להיות שמדובר על בעיה רצינית שממנה היא סובלת. אומנם זה נכון שיש אנשים שאוהבים לאסוף חפצים שונים, אך כאשר לא מדובר במחלה של ממש, הם מצליחים להגביל את עצמם ולא אוספים את כל הבא ליד. לעומת זאת, אם הדירה של דודה שלכם נמצאת במצב שאתם כלל לא מצליחים לראות את הרצפה בדירתה מרוב עומס, הרי שכנראה מדובר כבר על מחלה נפשית. המחלה הנפשית הקשורה לעניין של אגירת יתר נקראת בשפה המקצועית "אספנות כפייתית", וכמו כל מחלת נפש אחרת, היא דורשת טיפול. כל מחלת נפש דורשת טיפול מסוגים שונים, וכאשר מדובר על אספנות כפייתית מדובר על שני מישורים שונים ביחד יכולים להוות פתרון טוב. מצד אחד, יש לקחת את הדודה הסובלת מאספנות כפייתית לטיפול נפשי כלשהו, ומצד שני, יש לדאוג לצד הפרקטי של הדברים, ולסדר לה את הבית. פינוי דירות הינו משימה לא פשוטה, שברוב המקרים אדם אחד לבד לא יוכל לבצע, כך שרצוי לכם לפנות לקבלת שירות מקצועי בתחום.

מקצוענות עושה את ההבדל

אם תחליטו בסופו של דבר לפנות אל חברה מקצועית כדי שתגיע ותפנה את הבית של דודה שלכם, הרי שמדובר על החלטה נבונה מאוד. חברה מקצועית העוסקת בתחום של פינוי דירות יכולה להגיע במהרה לדירה של דודה שלכם, בין אם היא נמצאת במרכז הארץ ובין אם היא נמצאת בדרום או בצפון. אנשי המקצוע יגיעו בהרכב של צוות מיומן, ועם מספר משאיות, ויחלו מיד את העבודה. חשוב להכין את דודה שלכם מראש לעניין, כדי שהיא לא תביע התנגדות גדולה מידי, כיוון שחשוב להבין כי רוב האספנים הכפייתיים לא משתפים פעולה מייד עם פינוי דירתם. פינוי הדירה על ידי צוות מקצועי יכול לקחת מספר שעות, הכל תלוי, כמובן, בכמה הדירה אכן עמוסה בחפצים שונים. אנשי המקצוע יעמיסו את כל תכולת הדירה על המשאיות הגדולות, ויעבירו אותה למקום שבו ניתן להשליך את כל האשפה הזו.

ארגון הדירה מחדש

לאחר שאנשי צוות פינוי דירות מסיימים את תהליך הריקון של הדירה הם יחזרו ויכינו אותה לקראת הכנסתם של הרהיטים החדשים. שלב ההכנה כולל את הניקיון של הדירה, בצורה יסודית. ניקיון דירה של אספן לא מתבצעת כמו ניקיון דירה רגילה, כי מדור על שנים ארוכות של הזנחה, ולכן יש צורך לנקות בצורה רצינית ביותר. הניקיון כולל שימוש בחומרים חזקים, וזאת כדי להצליח להוריד את השחור שנדבק בכל חדר בדירת האספן. חשוב לציין, שכמובן דודה שלכם לא תהיה באזור הדירה בעת הפינוי והארגון שלה מחדש. במקרים שבהם האספן הכפייתי היה נוכח בדירה בעת הפינוי, הוא הקשה על הצוות המקצועי של פינוי דירות את העבודה, כך שרצוי להימנע מסיטואציות כאלה. מובן שתהליך הניקוי כולל את חשיפתו של הגוף לחומרים רעילים במיוחד, כך שעדיף לא להימצא בקרבת מקום. גם אנשי הצוות המקצועי מגיעים לשלב הניקוי כאשר חליפות הגנה מתאימות עוטפות את גופם. אחרי ניקיון הדירה מרגישים כיצד לאט לאט היא תופסת צורה של מקום מגורים נעים ויפה. השלב האחרון הוא סיוד הדירה, בין אם מדובר על צבע לבן או כל צבע אחר שימצא חן בעיני דודה שלכם. לאחר הסיוד יתחילו אנשי הצוות לסדר את הדירה למגורים, והם יכניסו לדירה את כל הרהיטים שנקנו מבעוד מועד. ברגע שדודה שלכם תראה את הדירה אחרי פינויה, היא כלל לא תזהה אותה.

פנוי דירה , מפנה דירות , פינוי תכולת דירה וירושות, צוות מיקצועי ומיומן לפינוי רהיטים , ופסולת מדירות בכל הארץ בהנהלת שי , http://www.clearing111.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב