דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעצב גינה במיוחד בשבילכם 

מאת    [ 29/07/2012 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2157 פעמים ]

רוצים גופי תאורה שעיצבתם בעצמכם, שיאירו את שהעתקתם מן הטבע במו ידכם? לא מבינים על מה אנחנו מדברים? הכתבה הבאה עושה לכם סדר בעניינים.

בעוד עבור לא מעט אנשים עיצוב גינה מסתכם בקנייה של ריהוט וכמה גופי תאורה, עבור אנשים שמאמינים בשיטת עשה זאת בעצמך גינה מעוצבת דורשת קצת יותר עבודה על מנת להפוך את הגינה שלהם לאחת במינה.

תסתכלו סביב

כאשר רוצים עיצוב גינה מיוחדת, לפעמים צריך להרים את העיניים מן הקרקע. חיפוי קירות חוץ התוחמים את הגינה משדרג את העיצוב והופך את הגינה שלכם למיוחדת במינה.

שימוש בחומרים שונים מסייע לכם להפוך את הקיר לחלק בלתי נפרד מהעיצוב של הגינה, כך שהוא אינו פוגע ביופייה. בין החומרים המשמשים למשימה זו תמצאו אבנים ירושלמיות, קרמיקה, שיש, עץ ואחרים.

החיפוי לא חייב להתבצע על הקיר כולו, נהפוך הוא. ניתן לצייר על הקיר ממש כמו על לוח ציור, ניתן לחפות רק חלקים ממנו וכן הלאה.

לצאת מהקופסא

דרך יצירתית נוספת לתת לגינה טאץ' אישי שלא תמצאו בגינות אחרות היא על ידי יצירת עיצובים בגבס ושילובם בגינה. במיוחד לאור העובדה כי השימוש בגבס נפוץ מאוד בפנים הבית, רק הוצאתו אל הגינה היא כבר מיוחדת בפני עצמה.

עמודי תאורה, פינות ונישות בגינה, מחסנים, גגות לקירוי ועוד הם רק חלק קטן מן העיצובים שתוכלו ליצור מגבס ולשלב בגינה. הגבס מאפשר לכם גם לעצב בצורה אסתטית, אך גם לעשות בהמשך בעיצובים אלו שימוש פרקטי לכל דבר.

יופיו של הטבע

כמובן שגם העיצובים המוכרים יותר שניתן לראות כמעט בכל גינה, כמו מסלעות וכן הלאה, יכולים לקבל מראה ייחודי בגינה שלכם.

אז איך מעצבים מסלעה שונה מזו של האחרים? כיום, ישנן טכניקות שונות המאפשרות לכם לבנות מסלעה אשר מהווה העתק מושלם של סלעי הטבע. כך, בזמן שמרבית המסלעות נראות מלאכותיות למדי, אתם זוכים להעתק מושלם של הטבע בגינה הפרטית שלכם.

הטכניקות מאפשרות לא רק להעתיק את צורתו של הסלע, אלא גם את הבקעים, החידודים, הסדקים וכל דבר אחר שנחרט בסלע במהלך קיומו בטבע.

תנו דרור לדמיונכם

כמובן שאין גבול לסגנונות, אומנויות ודרכים לייחד את הגינה שלכם ולעצב אותה בהתאם לאופי האישי שלכם. שימוש בטכניקת פיוזינג לדוגמא מאפשר ליצור גופי תאורה מיוחדים וצבעוניים לגינה, שלא תראו בחנויות.

כמו כן, תוכלו לבנות בעצמכם את ריהוט הגן, לפסל בעצמכם את הפסלים שישולבו בו, לעצב ולבנות מפלים ייחודים וכן הלאה. כל עוד הדמיון שלכם עובד, אין גבול למה שתוכלו ליצור על מנת להפוך את הגינה שלכם לגינה שמשקפת את מי שאתם.

אתם עוד פה?

כפי שראיתם עיצוב גינה לא מחייב פניה אל אנשי המקצוע, וישנם לא מעט דרכים לעשות זאת לבדכם. במידה ואתם חשים חוסר בטחון הנובע מחוסר בניסיון עיצובי, תוכלו להשתתף בלא מעט סדנאות המתקיימות בדיוק לאנשים שכמותכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב