דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי אבטחת איכות 

מאת    [ 25/07/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2241 פעמים ]

אבטחת איכות קיימת כדי להעניק לכם את החותמת לתקינותו של המוצר שלכם. בשורה הקצרה הזו נכנסים כל כך הרבה נושאים הקשורים לאבטחת איכות שעושה רושם שבעשור האחרון הפך לתחום חשוב מאין כמוהו. מבט קצר על המכללות השונות המספקות שירותי לימוד אבטחת איכות פורס לנו את פוטנציאל העבודה של התחום המיוחד הזה שכבש את ישראל.

תחום הלימוד של אבטחת איכות (QA) כבש את ישראל. חיפוש בגוגל אחר המונח הזה "אבטחת איכות" יפרוס בפניכם אלפי תוצאות. החיפוש אחר לימוד אבטחת איכות יביא תוצאות רבות עוד יותר. היצרנים בשוק כיום אינם יכולים להתמודד עם מוצר או שירות לקוי, אומרת לנו הילה, מנהלת כוח אדם בחברה מוכרת. הרעיון של אבטחת איכות, או יותר נכון של לימודי אבטחת איכות קורץ כיום לישראלים רבים.

אם ניקח את דבריה של הילה לבדיקה של ממש נגלה עולם שלם של מכללות שמציעות לימודי QA. כיום כולם רוצים להיות בטוחים שהמוצא אותו השירות המשווקים ללקוח ושמגיעים למדף החנות יהיה מוצר איכותי, ללא תקלות וללא שום דופי. בעבר תחום ה-QA לא נלמד במסגרות מיוחדות, אלא היו לוקחים אליו עובדים צעירים וחסרי ניסיון ומכשירים אותם לעבודה. כיום יש קורסים מקצועיים המכשירים לתפקיד של בודק תוכנה. הרבה ממכללות ההייטק בארץ מעניקות תעודת ISTQB שהיא תעודה בינ"ל לבודק תוכנה, המוכרת בכל העולם. כיאה לתעשיית ההייטק, התחום המיוחד הזה חופן בתוכו סכומי שכר גבוהים יחסית למשכורות ממוצעות בשוק הישראלי. ישראלים רבים רוצים לעבוד בחברות שונות המספקות שירותי אבטחת איכות או בקיצור QA והם מבינים היטב את המשמעות של עבודה בחברה כזו או אחרת.

מדובר בעתיד טוב יותר, אומרת לנו הילה ומציינת כי לימודי QA הם אופציה מצוינת לצעירים שמסיימים צבא. מדובר בתחום בטוח שעל פי מחקרי העבר רק מתקדם עם הטכנולוגיה והשירותים האינטרנטיים. השילוב של הסלולר והרשת יצר אבטחת איכות חדשה. התחום הזה מהווה מקפצה להרבה צעירים שרוצים להיכנס לעולם ההייטק. בתוך כך אנו רואים מיקוד מדויק יותר של הלימוד עצמו במכללות ובמוסדות הלימוד שמציעים לנו לימודי אבטחת איכות וכמובן מקצוע לחיים. 

בהרבה מהחברות העוסקות בתחום QA, ובאופן ספציפי בתחום של בדיקות תוכנה, יש ביקוש לעובדים צעירים ובעלי מוטיבציה, גם ללא ניסיון. תחום ה-QA הוא תחום שבאמצעותו ניתן להיכנס לעולם התוכנה וההייטק ומשם לצמוח מתפקיד של בודק תוכנה מתחיל לתפקידים כמו ראש צוות QA או מנהל אבטחת איכות בחברה.

מוגש מטעם טאקט - חברת בדיקות התוכנה הגדולה בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב