דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיירות נדלן 

מאת    [ 24/07/2012 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2199 פעמים ]

תיירות נדלן

 

תיירות נדלן היא למעשה טיולים המאורגנים על ידי חברות תיירות, בדרך כלל בשיתוף חברות נדל"ן, ליעדים הנחשבים בעלי פוטנציאל גדול לביצוע השקעות משתלמות במיוחד בנדל"ן.
בעולם של היום, אשר הופך לכפר גלובלי, מי שלו הון פנוי אותו הוא מעוניין להשקיע בנדל"ן אין סיבה שיגביל עצמו לנכסים בתוך גבולות הארץ בלבד.

ישראלים משקיעים בנדל"ן בחו"ל
שוק הנדל"ן הישראלי נחשב שוק קשה, רמת המחירים גבוהה, המבחר מצומצם ונדיר למצוא "מציאות". מסיבות אלה פונים ישראלים רבים לאפיקי השקעה בנכסים בחול.
בשנים האחרונות היינו עדים לגלים של חוסר יציבות כלכלית במקומות שונים בעולם. דווקא ישראל התגלתה כחסינה למדי וכלכלתה לא נגררה לטלטלות הגלובליות.

יש המרחיקים לכת ואינם פוסלים קניית נכס "על הנייר", ללא שביקרו בו בפועל או אפילו יצאו לחופשה באזור על מנת להתרשם באופן בלתי אמצעי מאופיו ומאמיתותם של השבחים שבוודאי השמיעו באוזניהם סוכני הנדל"ן. אולם רובם ככולם של רוכשי הנדל"ן בחו"ל מקפידים לבקר במקום בטרם יחליטו אם לרכוש בו נכס. נראה כי כדי לסגור עסקה חייבים מי מאיתנו אשר אינם זאבי נדל"ן להתרשם במו עינינו מן הנכס ומן הגורמים המעורבים בעסקה.

אם ניקח לדוגמא את משבר המשכנתאות שפקד את ארה"ב בין השנים 2009 - 2011 (יש שיאמרו כי הוא עדיין רחוק מלהסתיים אם כי ניכרת יציבות במחירי הנדל"ן), הרי שמרגע שהמחירים מגיעים לרמתם המינימאלית ברור שכדאי להשקיע בנכסי נדל"ן שכן צפויה תקופה של עלייה תלולה למדי בערכם של הנכסים עד שיטפסו חזרה לרמתם הריאלית.
בעולם האינטרנטי המודרני אין כל מגבלה המונעת מלהציע נכסים למכירה  לתושבי מדינות זרות. כך קורה שסוכני נדל"ן ישראלים חוברים אל עמיתיהם האמריקאים ופועלים לשכנע ישראלים לנצל הזדמנויות פז (לטענתם) ולרכוש נכסים בארה"ב. תיירות נדל"ן היא צלע נוספת במשולש שתפקידה להפוך את הביקור בנכס / באזור המדובר לקל, נעים ופשוט.

בעסקאות נדל"ן מעורב "כסף גדול"
מטבען עסקאות נדל"ן מאופיינות בסכומים גדולים המחליפים ידיים. כאשר אלה הם פני הדברים הרי שלא קשה לשכנע את המשקיעים להקצות חלק קטן מן הסכום שברשותם לצורך ארגון ביקור במקום.

ישראלים הם חובבי נסיעות מושבעים, מרגע שקיים עניין להשקיע בנכסים בחו"ל, תיירות הנדלן למעשה מתפרצת לדלת פתוחה. המשקיעים הפוטנציאליים רואים בעסקה המתגבשת סיבה טובה לקחת פסק זמן משגרת חייהם הרגילה ולצאת לחופשה / טיול / ביקור (כפי שיבחרו הם לקרוא לנסיעתם) ביעד בו הם מתכוונים להשקיעה.
כיוון שמלכתחילה מדובר במי שיש להם הון פנוי, בדרך כלל מאופיינת תיירות נדלן ברמת איכות גבוהה, עם זאת האופי הענייני האופף לעיתים את הביקור מייתר שהייה במלונות יוקרה או תיאום פעילות נופש בסגנון חופשות אחרות.

בארגון תיירות נדלן מעורבים בדרך כלל בצוותא חברת תיירות וסוכנות נדל"ן. סוכנות הנדל"ן היא האחראית ליצור עניין בקרב משקיעים פוטנציאליים בישראל ואילו חברת התיירות אחראית לתפור חבילת תיור שתקל על המתעניינים לצאת לבקר באזור המדובר.

 

 

 

יונתן פרנס- מנהל שיווק נועם טורס תיירות פנאי ולייףסטייל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב