דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמן חושים - מה זה לעזאזל?? 

מאת    [ 23/07/2012 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 5699 פעמים ]

 אמן חושים – מה זה לעזעזל??

כבר בגן מלמדת  אותנו הגננות כי בגוף האדם ישנם חמישה חושים – חוש הראייה, חוש השמיעה, חוש המישוש, חוש הריח וחוש הטעם , אז מה פירוש אמן חושים? האם הכוונה אמן שמפעיל את החושים שלו? או שמא אמן שמפעיל את החושים של הקהל?

בעבודתי היומיומית אני מופיע כאמן חושים וטלפתיה , ואכן כמעט בכל הופעה אני נדרש לענות על שאלה זו – מה זה אומר שאתה אמן חושים? 
תשובתי לענין זה, אכן לכל אדם יש חמישה חושים, אך ישנו חוש שישי שתפקידו לקלוט מידע פאראפסיכולוגיה (מעבר לפסיכולוגיה) שלא ע"י חמשת החושים -  בהופעותי אני נותן תחושה של קיום חוש זה., אני מדגיש כי לא ניחנתי בכוחות על טבעיים מיוחדים, פשוט הכל מבוסס על טכניקות שונות שלמדתי בשנים האחרונות.
החוש השישי עליו אני מדבר  הינו תחום העוסק בתופעות כגון טלפתיה, קריאת מחשבות, חיזוי עתיד, הזזת חפצים בכח המחשבה – טלקינזיס וכו – המשותף לכל הדברים שמניתי הם שהם נראים לצופה מן הצד  ככוחות על טבעים  אך בפועל הם סוג של אשליות, לדוגמא תחום כיפוף כפיות – כאשר בהופעותי אני מבקש כפית ומתחיל לכופף אותם – אנשים בטוחים שאכן ניחנתי בכוחות על טבעיים , אני מדגיש כי איני ניחנתי בכוחות מיוחדים, ואני אדם בדיוק כמוהם, הכל מבוסס על טכניקות שונות ומגוונות – מסתבר שלאנשים קשה לקבל את ההסבר הפשוט שמה שהם רואים בסך הכל מבוסס על טריק , ומעדיפים עדין להאמין שמה שהם רואים לא יכול להיות וקיים מצב של כוחות על טבעים, או לדוגמא שאני מבקש מאדם לחשוב על מספר ולפתע – קורא את מחשבותיו ומכריז על המספר עליו חשב - האדם והקהל בטוחים כי ניחנתי בכוחות מיוחדים, שוב אני מדגיש שאין כוחות, הכל מבוסס על טכניקות שונות ומגוונות של השפעות, דמיון מודרך, שפת גוף, סוגסטיות  וכו.

בתחום זה של אמנות החושים – אפשר לשחק עם המחשבות והחושים ולעשות דברים מדהימים שאכן לצופה מן הצד נתפסים ככוחות על טבעיים, זכור לי מקרה שבאחת מהופעותי לאחר שבהופעה זו חשפתי שמות , ציורים ומספרים שאנשים חשבו עליהם ולאחר שהדגשתי כי אין לי כוחות על טבעיים – ניגשה אלי בחורה וביקשה שאתן לה ברכה לזיווג כפי שציינתי לאנשים קל לקבל את ההסבר הפשוט שיש כוחות ולא להאמין שמה שהם ראו והצליחו לתעתע בהם עומד מאחורי זה סוד קסום.

לסיכום אמן חושים – הינו אמן שמתעסק בעיקר בתחום הטלפתיה – תחום זה הוא חלק מתחום אמנות הקסמים.
 ההבדל בין אמן חושים לקוסם הוא שאמן חושים מתעסק בדברים יותר נסתרים ואנושיים  – כגון חדירה למחשבות, קריאת מחשבות, השפעה על אנשים,  ואילו קוסם מתעסק בחפצים ממשיים לוקח חפץ וגורם לו להעלם, גורם לחיפץ להופיע וכו

ר נחמן מברסלב פעם אמר :  אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך, ודא שמחשבותיך נמצאות במקום שבו אתה רוצה להיות – ואני מוסיף.. אז תחשבו תמיש מחשבות חיוביות כי אתם לא יכולים לדעת אולי האדם העומד מולכם יכול לקרוא אתכם (בכל דרך אפשרית)   

רוצים ללמוד קסמים בחינם ? כנסו לאתר :-) www.kosemagic.com


אסף סלומון - אמן חושים קוסם וטלפת
www.kosemagic.com


054-4791411




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב