דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על ביטוח דירה 

מאת    [ 23/07/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 6068 פעמים ]

הדירה שרכשתם מהווה מטבע הדברים את אחד מהנכסים היקרים והחשובים ביותר שיצא לכם לרכוש במהלך חייכם. ואכן עבור רבים, ההשקעה בדירה היא השקעה גדולה מאוד ומדובר לא רק בהשקעה כספית כי אם גם בהשקעה רגשית רבה. אתם בוחרים בקפידה כל פריט ריהוט שנכנס הביתה, ומעצבים את הבית כך שהוא ישקף את טעמכם האישי המיוחד. אתם גם מבלים בו את הרגעים המשפחתיים המרגשים ביותר, החל מהצעדים הראשונים של הילדים כשהם קטנים, ועד לכביסה הראשונה שאתם עושים להם כשהם חוזרים הביתה כחיילים צעירים עייפים. הדירה שלכם היא הלב של המשפחה, ככזה, אתם בוודאי הייתם רוצים לעשות הכול על מנת להגן עליה.

כאן נכנסת לתמונה האפשרות לרכוש ביטוח דירה. ביטוח דירה נועד להבטיח כי במידה וייגרם נזק כלשהו לבית שלכם, לא תעמדו לבדכם אל מול ההוצאות הגבוהות, ותוכל לקבל הכוונה מקצועית והחזר הוצאות מחברה אמינה ובעלת ניסיון וותק בשוק. ביטוח דירה כולל על פי רוב שני סוגים של ביטוחים - ביטוח תכולה לדירה יחד עם ביטוח מבנה לדירה. למרות שניתן לרכוש כל אחד מהם גם בנפרד, ביטוח דירה משולב, אשר מציע לכם את שניהם, הוא המומלץ והחסכוני ביותר. פוליסה משולבת מקנה לכם הנחה משמעותית מחברת הביטוח בזמן הרכישה, ובנוסף במקרה בו תצטרכו להפעיל את הפוליסה תדרשו לשלם דמי השתתפות עצמית פעם אחת בלבד ולא פעמיים.

ביטוח תכולה נועד להבטיח כי במקרה של נזקים לדירה חצי הערך שלכם יהיו מבוטחים ותוכלו לקבל החזר עבור ההוצאות אשר כרוכות בהחלפתם. ביטוח תכולה מעניק לכם כיסוי במקרים של פריצות, שריפות, הצפות בבית ועוד. פוליסות של ביטוח תכולה מציעות כיסוי בסיסי עבור תכולת הבית, אך ישנן גם פוליסות של ביטוח תכולה אשר מציעות הרחבות וכיסוים נוספים, חלקם כחלק מהפוליסה עצמה, וחלקם בתוספת תשלום. מומלץ לעשות סקר שוק מקיף ולבחון את כל הפוליסות לעומק, או במילים אחרות - אל תשכחו לקרוא את האותיות הקטנות! חלק מההרחבות אשר עשויות להיות רלוונטיות עבורכם הן ביטוח עבור רכוש נייד יקר ערך, כמו מצלמות ומחשבים נישאים, עבור מסכי פלאזמה ומסכי LCD ועבור אופניים.

ביטוח מבנה מבטיח לכם כי במידה ויגרמו נזקים למבנה של הבית, יהיה לכם לאן לפנות - היות וכשמדובר בשיפוץ מבנים העלויות הן גבוהות במיוחד, החשיבות של פוליסה איכותית עבור ביטוח מבנה היא גדולה. ביטוח מבנה מעניק לכם כיסוי עבור כל הדירה, כמו גם עבור המרפסות, אך כדאי לדעת שהביטוח אינו מכסה את ערך הקרקע וחלקים מין המבנה אשר משמשים עבור עסק. במידה ותרכשו פוליסה מורחבת תוכלו גם ליהנות מביטוח עבור הגינה (כמו גם עבור הציוד שבו). כיסויים נוספים חשובים כוללים החזר הוצאות בגין שכר דירה - במקרים בהם הנזקים לבית מחייבים שיפוצים מקיפים ואתן נאלצים לעבור אל דירה שכורה באופן זמני, עבור שכר לבעלי מקצוע - במידה ונזקקתם לשירותים של אדריכל, מהנדס בניין או יועץ מקצועי אחר, כמו שמאי, ועוד. הרחבות שרבים לא מכירים והן חשובות לא פחות הן כיסוי עבור צד ג', וכיסוי עבור חבות מעביד, שהוא רלוונטי עבור מי שמעסיק עובדים במשק הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב