דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס קואצ'ינג באמצעות אמנות - אימון בדגש אחר 

מאת    [ 23/07/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 13088 פעמים ]

הדורות האחרונים דורשים מהסגל העוסק בשיטות פסיכותרפיות, לנסות גישות חדשות ודרכים אחרות בשביל לגשת למטופל ולעזור לו בבעיותיו השונות הדורשת תשומת לב מקצועית.
דור האינסטנס הזה, מחפש תשובות ותוצאות בצורה מיידית, ולא בנוי יותר לשיטת הטיפול הארוכה והסטנדרטית של המטפלים הפסיכותרפיים המסורתיים. כיום אנשים מחפשים להתפתח אישית או מקצועית בצורה זריזה ועניינית, והצורך לממש את עצמם תובע שיטות חדשות שעוזרות לביצוע הגשמה עצמית זו. כאשר שינויים והתפתחויות בחיינו תלויים בהחלטות רבות וצמתים מגוונים, לא תמיד אנו מצליחים לבדנו לצלוח את הדרך הארוכה והפתלתלה, וזקוקים ליד מכוונית מקצועית ובעלת ניסיון. הקואצ'רים הם אותם אנשים שנכנסים לתפקידה חדש הזה, כאשר קואצ'יג באמצעות אמנות היא גישת האימון החדשה והמבטיחה.

רבים, צעירים או מבוגרים, בוחרים להשתמש בשירותיו של מאמן מקצועי, בשביל ליצור בהירות ומיקוד ליעדים ולשאיפות השונות של חייהם, ולשם השגת מטרות בצורה חכמה ויעילה. תחום אימון חדש שמסתמן כגישת האמון הבאה והמועדפת ביותר, היא הגישה האימונית של קואצ'ינג באמצעות אמנות. בגישה זו, מבטא המתאמן, את האמת הפנימית ורבדיו הכמוסים, בצורה מודעת או לא מודעת, תוך כדי יצירה בטכניקות אמנותיות שונות. המאמן, אשר מתמחה באימון מסוג זה, יודע לקלוט ולתרגם את הביטוי היצירתי השונה של המתאמן שלו, לכדי מסרי תת-מודע מן הפנימיות של המתאמן, ולהפוך אותם למטרות ויעדים, אשר אליהם יבנה נתיב מהיר להשגתם. המתאמן, יחד עם עזרתו של המאמן, יצעד בנתיב זה ויגיע אל מחוז חפצו.

קואצ'ינג באמצעות אמנות הוא מסע מרתק אל בהירות המטרות והיעדים של המתאמן, אלו אשר הכי מתאימים לו לחייו. המתאמן בוחר מה להגשים ועל מה לוותר, כאשר המאמן עוזר לו לאורך כל התהליך, תוך הכוונה ותיקון. אימון באמצעות אמנות משתמש בכלי אמנות שונים בשביל לחשוף את הפוטנציאל של המתאמן בקלות וביעילות, ולהוביל אותו לשינוי משמעותי בחייו, מן המציאות המצוייה אל המציאות הרצוייה והמספקת של הגשמה עצמית.

תכנים רבים ומגוונים עם דגש אמנותי לפרקטיקת האימון:

גישת הכוחות
הסטודנט נחשף לתכנים העוסקים בגישת הכוחות המדבר על זיהוי ואיתור כוחות פנימיים שיחשפו את התשובות מתוך המתאמן. המאמן, בעזרת העוצמות היחודייות לו בדיאלוג האימון, יחשוף את המאשבים הפנימיים של המתאמן כבסיס למימוש המטרות והיעדים שלו.

תקשורת מקדמת
הסטודנט נחשף לתכנים העוסקים בהתנהלות הפרט בתרבות התובענית, כיצד עוזרים לו להמנע מהשאבות למשימות השגרה של החיים ואיך מנהלים את הזמן נכון
פרדיגמות
הסטודנט נחשף לתכנים העוסקים בזיהוי תבניות מחשבתיות, מיפוי התבניות הללו בתודעת המתאמן, וההבחנה בין התבנית שתורמת לקידום ומימוש עצמי לבין תבנית שמשמשת כמשוכה ותו לא. המאמן, בעזרת מיומנויות שירכוש במהלך הקורס, ילמד כיצד ליצור ולהטמיע תבניות חדשות אצל המתאמן המתאימות וייחודיות רק לו.

 

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב