דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה דוקא מזרון פולירון 

מאת    [ 22/07/2012 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 5360 פעמים ]

איך בוחרים מזרון? הרי כל המזרונים נראים כל כך דומים זה לזה. בעל החנות בו נמכר המוצר לא תמיד אוביקטיבי לנו לפעמים קשה לחוש באמת את איכות המזרון בבדיקה לחוצה באולם התצוגה.

שוק המזרנים צפוף ותחרותי. תוכלו למצוא בחנויות המזרונים אין ספור מותגים ומזרונים שאינם ממותגים. תוכלו לרכוש מזרון זול מזרון במחיר ממוצע ומזרון יקר להחריד. במאמר זה נצייד אותכם במידע שיעזור לכם לבחור את המזרון הטוב ביותר עבורכם. גילוי נאות – אנחנו לא אוביקטיבים. לטעמנו ולידיעתנו למזרוני פולירון אין מתחרים בשוק הישראלי. בצמוד להסבר כיצד יש לבחור מזרון נסביר גם מדוע מזרוני פולירון הם הטובים מכולם.

אבל נתחיל בכמה מילים מקדימות בנוגע למזרונים. לכאורה אין מוצר פשוט ממנו. משטח רך שמונח על בסיס  וזהו. אז זהו שזה ממש לא זהו. במשך שנים ארוכות התפתחו טכנולוגיות יצור ואין סוף סודות מקצועיים שמאפשרים יצור מזרון איכותי ומתקדם. ממש מוצר הייטק. מה דחף את בני האדם להשקיע מאמץ כה רב בפיתוח מזרונים? נורא פשוט. אנחנו מבלים שליש מחיינו על המזרן. למעשה יותר מכל מקום אחר. איכות השינה שלנו תשפיע דרמטית על התפקוד היום יומי שלנו על הבריאות ועל מצבנו הפיסי הכללי והמצטבר לאורך כל שנות חיינו. לא צריך סיבות נוספות שיסבירו את החשיבות הקריטית לפתח ולשכלל את המוצר ששמו מזרן.

ותק ביצור

אז איך בוחרים מזרון שיהיה הטוב והאיכותי ביותר עבורנו? מתחילים עם חיפוש מזרון שמיוצר על ידי חברה רצינית שפועלת שנים רבות . יש חשיבות עצומה לחברת מזרונים שצברה ניסיון פיתחה ושיכללה את המוצר שהיא מיצרת. חברה שהמוניטין  הוא הנכס היקר לה ביותר. בנקודות הללו הזוכה במקום הראשון בארץ היא חברת מזרוני פולירון. למה מזרוני פולירון? כי החברה מיצרת מזרונים למעלה מארבעים שנה. מכירים עוד חברה ישראלית ותיקה כל כך? מזרוני פולירון ייצרו במהלך השנים כמות בלתי נתפסת של מזרונים. איכות המוצר שיוצא כיום ממפעלי מזרוני פולירון עולה משמעותית ממה שמזרוני פולירון ידעה ליצר לפני עשרות שנים. כמו בכל תחום אחר אין יתרון קריטי מיתרון הנסיון המצטבר. במזרוני פולירון למדו מהנסיון השקעי בפיתוח קוי יצור וטיפחו קשרים עם ספקי חומרי הגלם האיכותיים ביותר. החברה השקיעה בפיתוחים טכנולוגים רבים וכל זה בא לידי ביטוי באיכות מוצר.

אחריות למוצר

נקודה שניה לבדיקה לפני רכישת מזרון – שנות האחריות שהיצרן מעניק למזרן. מזרון שמוענקות לו שנות אחריות רבות יותר הוא מזרון אכותי יותר. יצרן לא יכול להרשות לעצמו להעניק אחריות רבת שנים למזרן שיוצר ברשלנות מחמרי גלם נחותים. מזרוני פולירון גאים להעניק לא פחות מחמש עשרה שנות אחריות למזרונים מתוצרתם. תעודת האחריות שמונפקת לכל מזרון שלנו היא העדות הברורה והטובה ביותר לאמונה שלנו באיכות מזרוני פולירון.

תו תקן

נקודה שלישית לבדיקה – האם למזרן יש תו תקן. תו התקן המחמיר ביותר הוא תן התקן האירופי. כל מזרוני פולירון מצוידים בתוי התקן האירופיים.

זהות היצרן ומחויבותו האישית למוצר

נקודה רביעית זהות בעלי המפעל. מזרוני פולירון שיכים לקיבוץ זיקים. מדובר באחד מהמפעלים הקיבוציים המפוארים והאיכותיים שפועלים בתנועה הקיבוצית.  חלק גדול מצוות העובדים במפעל הם חברי הקיבוץ כך שלמעשה פועלי היצור הם גם בעלי הבית. אנשי היצור שלנו חשים מחויבות עצומה לאיכות המוצר. מזרוני פולירון זה קיבוץ זיקים וקיבוץ זיקים זה הם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב