דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק אפליקציות - על מי לסמוך ? 

מאת    [ 22/07/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 1966 פעמים ]

מדוע שיווק אפליקציות הינו בעל השפעה מכרעת בהצלחתה של אפליקציה זו או אחרת?

כאשר אדם או חברה מסוימת משקיעים את מרב זמנם ומרצם בפיתוח אפליקציות כאילו ואחרות, הם לא תמיד מודעים לכך שכל העבודה שלהם יכולה לרדת לטמיון כהרף עין. הסיבה לכך שאפליקציות רבות לא צולחות הינה ביצוע דל ולא מוצלח של תהליך שיווק אפליקציות. יתר על כך, ללא שיווק אפליקציות ברמה גבוהה ואיכותית ביותר – שום אפליקציה לעולם לא תגיע לקהל היעד שלה, ומכאן – שהיא לא תצא לפועל.

הדבר החשוב ביותר בתהליך יצירה של כל מוצר, הינה התאמתו לקהל יעד ספציפי מאוד. בנוסף, חשוב שהקהל יהיה מאוד מודע לעצמו, כלומר, שהוא יבין מהר מאוד שיש לו צורך במוצר המשווק. הדבר נכון מאוד על שיווק אפליקציות. המשתמשים במכשירים הניידים המודרניים והמתקדמים בדרך כלל יודעים היטב מה הם רוצים (כי אם הם לא היו יודעים, אז הם היו הולך לאיבוד במבחר הרב שמספק שוק זה), לכן אחד השלבים החשובים ביותר של שיווק אפליקציות זה הגדרה מאוד מדויקת ופשוטה של השירות של האפליקציה. מאפיין חשוב נוסף, זה קטגוריזציה נכונה, שהינה למעשה שלב מקדים עבור שיווק אפליקציות. קטגוריזציה מאפשרת לרשום מילות חיפוש נכונות ומדויקות עבור האפליקציה המשווקת ועל ידי כך לעזור למשתמשים הפוטנציאליים למצוא אותה הרבה יותר מהר.

מי יכול לעשות לכם שיווק אפליקציות ברמה הדרושה

לאחר השלבים המקדימים, מתחילים השלבים המסובכים באמת של שיווק אפליקציות. בכדי לצלוח כל אחד ואחד מהם, יש צורך בשירותיהם של אנשים המומחים בתחום זה. רק הם ידעו כיצד להכניס את האפליקציה שלכם בצורה הכי חלקה ונכונה לשוק. חשוב מאוד שלא לפנות לאנשים פרטיים המתנדבים לבצע שיווק אפליקציות באופן אינדיווידואלי. תחום של שיווק אפליקציות הינו בהחלט תחום של עבודת צוות, לכן משווק בודד שלא מתפקד כחלק מצוות שכזה צריך לעורר את החשדות שלכם באופן מיידי.

שיווק אפליקציות איכותי ביותר יכול להתבצע אך ורק על ידי חברה מקצועית, הקיימת כבר כמה שנים ומודעת למצב השוק מדי יום ביומו. ניתן להתפשר גם על חברה צעירה יותר, אך רק בתנאי שכל חברה הינם מנוסים ועבדו מספר שנים בחברות דומות בתחום. אל תחששו לפגוע באנשים, כאשר אתם חושבים שהם לא מספיק מנוסים. אחרי הכול, מאחורי כל אפליקציה יש חודשים או אפילו שנים של עבודה, לכן שיווק אפליקציות לא איכותי יכול לגרום לכך שכל העבודה הזאת תרד לטמיון ואף אחד מאיתנו לא יכול להרשות שזה יקרה למוצר שפותח לאורך פרק זמן ארוך.

תחום שיווק אפליקציות הינו תובעני מאוד, לכן יש למצוא אנשים חרוצים ומנוסים שמכירים את המלאכה הזאת לעומק. רק כך תוכלו להביא את האפליקציה שלכם למקומה הראוי.

חברת AppGate מתמחה בפיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד וכן בשיווק אפליקציות ברמה בינלאומית... אנו נייעץ, נאפיין, נעצב, נפתח ונשווק את האפליקציה שלכם, תרגישו בטוח שאתם בבית טוב.

חברת appgate פיתוח ושיווק אפליקציות לסלולאר - www.appgate.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב